דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים לבידוד התנגדות בשיחת מכירה 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 108   [ נצפה 2754 פעמים ]

כמעט בכל שיחת מכירה אנו נתקלים בהתנגדות מהלקוח, לרוב זהו שקר לבן. על איש המכירות להבין מהי הסיבה האמיתית להתנגדות הלקוח למוצר/שירות, על מנת להתגבר על השקר הלבן. זה הכרחי על מנת להתקדם בתהליך המכירה ולסגור עסקה.

במהלך שיחת המכירה הלקוח מעלה התנגדות ואנו מטפלים בה ונותנים עליה מענה, ולאחר מכן הלקוח מעלה התנגדות נוספת ושוב אנו נותנים עליה מענה, וכך ממשיכים עד שאיש המכירות נותן מענה על ההתנגדות האמיתית של הלקוח. אבל בחלק מהמקרים אנו נתקלים בלקוח שאומר "אוקי הבנתי" ובכל זאת הוא לא קונה את המוצר/שירות.
לכן ישנם כמה דרכים יעילות העוזרות בבידוד ההתנגדות האמיתית של הלקוח, על מנת שנוכל להתקדם לכיוון סגירת המכירה:

1.

אביב עמיהוד בן 35, עוסק למעלה מ-10 שנים בשיווק באינטרנט, מרצה בסדנאות למכירה. http://www.avivamihud.wordpress.com>

http://www.bomshankar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב