דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה אדירה למועדון הלקוחות של סטימצקי ומה נמצא ברקע למהלך ? 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 913   [ נצפה 2396 פעמים ]

 

יובל לובנשטיין

 

מועדון הלקוחות של סטימצקי רק החל בגיוס אנשים וכבר הגיע לנפח חברים של כ- 75,000 איש תוך פרק זמן קצר (כחודשיים).

 זוהי בהחלט הבעת אמון ברשת, שרק לא מכבר נדמה היה שעוטפים אותה לא מעט קורי עכביש ושינה.

 

עיון בנתוני מספר חברים במועדוני לקוחות של רשתות אחרות,  בהחלט מדרג את סטימצקי במקום טוב. לדוגמא מועדון כרטיסי האשראי של שופרסל (רשת מזון אותה "חייבים לפקוד בגלל הבטן") מונה כ- 350,000 איש וגם הוא נחשב לסיפור הצלחה, לאחר תהליך גיוס אינטנסיבי שלקח כ-4 שנים. דוגמה נוספת היא מועדון כרטיס אשראי לייף סטייל המונה כ- 150,000 בגיוס של כשנתיים.

אומנם בשני הדוגמאות מדובר על כרטיס מועדון שהוא גם כרטיס אשראי, אך עובדה זו אינה צריכה לפגוע בהצלחת הגיוס של סטימצקי.

 

אין ספק שנתון זה לא נעלם מעיניו של רמי שביט, בעל המשביר החדש לצרכן, אשר כידוע מבסס את עסקיו על מועדון 365. תוסיפו לנתון זה את העובדה שרשת הספרים הייתה כבר על המדף (מו"מ עם שופרסל שלא עלה יפה) והרי לכם "מתכון מהיר להכנה" (יחסית) לשנת 2011. במילים אחרות, הצלחת מועדון הלקוחות של סטימצקי הינה אופציה לקנייה/השתלטות של המשביר על סטימצקי. תוסיפו לזה את הסינרגיה בין אופיס דיפו (בבעלות המשביר) לסטימצקי ונקבל גם "מנה אחרונה"

 

גורם אחר אשר עשוי לגלות עניין ברשת זו הוא דודי וייסמן, מבעלי הריבוע הכחול (מגה, קבוצת אלון ועוד), אשר יש לו פלטפורמה רחבה של נקודות קמעונאיות. נראה כי סטימצקי יכולה לעניין אותו, ולו רק בשל העובדה שהוא יכול לשלב במסגרתה גם מוצרים שהוא מייבא מתחום הצעצועים והפנאי, ובשל הסינרגיה של תחום הספרים והדיסקים ( עם רשת המזון ותחנות הדלק שבבעלותו.

 

גורמים אחרים שיכולים עם קצת מעוף ותעוזה להתעניין הם גורמים מתחום הסלולר, אשר יכולים לשלב בסניפים הרבים פינות מכירה של מכשירים ניידים.  ואם הינו רוצים להתפרע מאוד בתחזיות, אזי ניתן להפליג אפילו ל גורמים מתחום הקפה - בעצם זה די נעים לקרוא ספר ולשתות משהוא....

 

שדרוג רשת סטימצקי הנעשה בימים אלה, ובהשראת "הבום הנדלנ"י" הפוקד אותנו, האם רק לי זה  מזכיר במעט שיפוץ והשבחה טרם מכירה ?

 

הכותב יובל לובנשטיין הינו יועץ אסטרטגי ושיווקי לחברות בעיקר בתחום מוצרי הצריכה. יובל לובנשטיין עוסק בליווי חברות קמעונאיות  בתחום המיזוג בעיקר בהיבט האסטרטגי והשיווקי. יובל לובנשטיין שימש בתפקידי ניהול בכירים במגוון רשתות קמעונאיות בישראל.

 

אני יובל לובנשטיין


יועץ עצמאי בנושאי קמעונאות:


יעוץ שיווקי לרשתות קימעונאיותיעוץ שיווקי לחברות מוצרי צריכה - חברות יצרניות ויבואניותיעוץ וליווי תהליכי מיזוג בעיקר בדגש השיווקי והעיסקי.


בלוג חדש מאת יובל לובנשטיין  מסחר וקמעונאות - הסודות מאחורי המדפים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב