דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנים - המגמות החדשות בעיצוב דלתות 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 2885 פעמים ]

דלתות ובמיוחד דלתות פנים לא עמדו בראש סדר העדיפויות של האנשים בשנים הראשונות של המדינה.
בימים ההם אנשים חיפשו את המינימום ההכרחי לקיום חיים סבירים, מה היו צריכים אז, קורת גג ודלת לסגור עליה.
 
מאז חלו אי אילו שינויים בהתייחסות שלנו לדברים הכביכול טריוויאלים כמו דלתות פנים, דלתות כניסה, צורתם וצבעם. אז אם פעם היו הורינו מסתפקים בדלת חיצונית מעץ פשוט עם מנעול בסיסי, היום, לא תמצא קבלן אחד שלא מבין שכחלק ממפרט הבית אשר מכבד את עצמו, עליו לספק דלתות במגוון צורות, צבעים, הלבשות משקוף ומשקופים.

דלתות פנים בבית נותנות עוצמה עיצובית מדהימה לחלל הבית, בבחירת הצבע של הדלתות והמשקופים יש מרכיב חשוב אשר צריך להסתדר עם שאר הריהוט בבית ויש לשים דגש על הנושא. דלתות פנים בבית יש להחליף בתדירות של 6-9 שנים, פחות או יותר זמן החזקת ריהוט בבית.

דלת הכניסה היא השער ולה יש חשיבות ראשונית אשר נראית לעיניהם של הבאים בשעריו. חוזק הדלת החיצונית, נראה כאילו כבר לא מעניין אף אחד, העיקר נדמה, שתהיה יפה ומרשימה !

וברצינות, דלתות פנים , דלתות חוץ יש להן גם חשיבות נוספת והיא אף תופסת תאוצה. דלת טובה נמדדת בטיב החומר ממנו היא עשויה, דלת פנים מדיקטים או אולי דלת פנים מעץ מלא ויחי ההבדל (הלא) קטן. המרכיב של סוג החומר הוא בעל חשיבות ליכולת של הדלת לבודד רעשים . ישנן דלתות פנים שהן חלולות מבפנים ויש את אלו עם חומרי בידוד. יש דלתות עם ציפוי מתכת ודלתות עם מילוי של קרטון או עץ מלא, כשכמובן האחרונות הינן היקרות והמבודדות ביותר שקיימות.

בדלתות פנים יש את הדקורל שהוא הפשוט והשכיח ביותר ברוב הדירות שנבנו בעשר השנים האחרונות.דלתות אלו הינן דיקט מצופה בלמינציה דקה והן חלולות וממש לא מבודדות, איתן או בלעדיהן, הרעש הוא אותו הרעש בבית, חבל לטרוח לסגור אותן, אלא אם אתם בדיוק מתלבשים....

הדלתות הבאות הינן דלתות פנים למינטו אשר מצופות בציפוי עבה יותר והן בעלות משקל רב יותר, בעלות יכולת בידוד טובה ואיכות חוזק חומר גבוהה עם עמידות טובה לפגיעות וחבטות. מחירן של אלו הוא בין 450 ל 650 ש"ח והן היותר פופולריות בקרב הלקוחות אשר באים לשדרג את הדקורל בבית.

דלתות פנים אשר נחשבות יוקרתיות יותר הן הדלתות אשר מצופות פורניר. פורניר הינו שכבת עץ אמיתי מאד דקה אשר מודבקת לדלת ומייצרת מראה של דלת עץ אמיתי ולא חומר סינטטי. הפורניר אכן מאד מרשים ומשכנע אך פגיע מאד למכות ולו הקטנות ביותר, כמו עץ אמיתי, גם כאן החומר הרך מתקשה לעמוד בפני הפגיעות ולכן אם יש ילדים או סיבות של עבודה בבית שהיא פיזית, יש לשקול רכישת דלתות כאלו. אם כי הכל יחסי ובכל זאת מלסגור ולפתוח את הדלת לא תגרמו לה שום נזק, גם לא אחרי אלפי סגירות ופתיחות כאלו.

דלתות פנים נוספות הן הדלתות אשר צבועות צבע בתנור, הן מבריקות ויפיפיות, ואכן גם המחיר בהתאם.
הן חזקות ועמידות ומומלצות במגוון צבעים שיפאר את הבית. צבען המבריק בא להן מצביעה בצבע אפוקסי ובתהליך מיוחד של צביעה אשר מקנות להן ברק שקשה לעמוד בפניו והן מייצרות תחושה של יוקרה ומראה חזק של דלת כבדה ורצינית.

כמובן שישנם סוגים רבים ונוספים של דלתות, וישנה האפשרות לשלב דלת פנים עם צוהר או אולי חלון רחב וגדול או אולי צר וגבוה ובאמת, השמיים הם הגבול. חשוב להתאים צבע, עמידות ויכולת בידוד ובעיקר לאהוב את המראה, כי זאת הדלת תהיה נוכחת אצלכם בבית לכמה שנים.

תמיד טוב להתייעץ עם בעל מקצוע ולשתף אותו בכל המרכיבים הרלוונטיים בבית, כך תוכלו לקבל את המוצר המתאים ביותר עבורכם ובמחיר המתאים לכיסכם.

ערן אבלס - יועץ מומחה לתחום עיצוב הפנים ואדריכלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב