דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקלחונים לשדרוג חווית הרחצה 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2586 פעמים ]

העולם מתחלק לשניים: חובבי הטבילות המרגיעות באמבטיה מחד, ומעריצי המקלחות (בעמידה) מאידך. אם טרם למדתם להעריך את ההנאה שטמונה במקלחת לוהטת, כדאי לכם להשקיע בחיפוש אחר מקלחונים שיגרמו לכם ליהנות מכל שנייה של רחצה, ויהפכו גם אתכם לחובבי מקלחות נלהבים.

האמבטיה נתפסת בתור חוויית הרחצה המרגיעה ביותר, אך מה יותר מרגיע מזרם של מים חמים ומלטפים ששוטף מכם את כל הצרות והדאגות שטרדו את מוחכם כל היום? כדי להפיק את המיטב מהמקלחת שווה להשקיע במקלחון שישרה עליכם אווירה נעימה ויוסיף סטייל וחמימות לחדר האמבטיה שלכם.

יתרונותיהם של מקלחונים בחדר האמבטיה

הוספת מקלחונים לחדר האמבטיה שלכם טומנת בחובה כמה יתרונות:


    • המקלחת הופכת למפנקת כשאתם נמצאים בתוך המקלחון. קירות הזכוכית משמרים את החום של המים והופכים את חלל הרחצה לסאונה חמימה ונעימה
    • המקלחון האטום למים מונע הצפה או התזה של מים על יתר חלקי חדר האמבטיה וחוסך מכם גם את מלאכת הניקוי וגם את הצטברותם של עובש וריחות מעופשים שנוצרים כתוצאה מהרטיבות
    • המקלחון מהווה תוספת שיקית ומלאת סטייל לחדר האמבטיה שלכם. הודות לבחירה טובה של מקלחון, החדר יקבל לוק של ספא יוקרתי וישרה שלווה ורוגע
אילו מקלחונים מתאימים לכם?

כשאתם בוחרים מקלחון לחדר האמבטיה שלכם חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים. ראשית כל, חשוב להתמקד בנוחות שלכם. בחרו מקלחון שבתוכו תוכלו ליהנות הנאה מושלמת מהמקלחת. אם אתם אוהבים מקלחות זוגיות עם אהוב או אהובת לבכם, חשוב ללכת על מקלחון מרווח למדי, כדי שלא תחושו קלסטרופוביה בתוכו.

השיקול השני שצריך להנחות אתכם, הוא גודלו של חדר האמבטיה שלכם והאופן שבו הוא מעוצב. אם יש לכם נישה בחדר, אתם יכולים לנצל אותה כדי להתקין בה מקלחון עם צמד דלתות בחזית. יחד עם זאת, ברוב חדרי האמבטיה נוהגים לנצל את אחת מפינות החדר כדי להתקין מקלחון פינתי. אם התברכתם בחדר אמבטיה גדול ורחב ידיים, מקלחונים מעוגלים ישתלבו בו בצורה מהממת, והקווים המעוגלים יוסיפו רכות וזרימה עיצובית בחלל החדר.

מה עושים כאשר התקנת מקלחונים לא מתאפשרת?

בבתים רבים מותקנת אמבטיה בחלל הרחצה ואין אפשרות להתקין מקלחון. כל מי שניסה להתקלח באמבטיה יודע כמה אי נוחות ובלאגן נוצרים כשמתקלחים בה. המים מתיזים לכל עבר וכל מקלחת מלווה בתמרונים נואשים בניסיון למנוע את ההשפרצה. וילון אמבטיה עוזר, אך חייבים להודות שהוא פשוט נראה רע. הפתרון בחדרים כאלה הוא התקנת אמבטיונים.

הודות להתקנת אמבטיונים בחדר הרחצה, ניתנת לכם האפשרות לנצל את האמבטיה שלכם גם למקלחות מענגות. כמו מקלחונים, גם האמבטיונים תוחמים לכם את האמבטיה בקירות זכוכית. אתם יכולים לסגור את האמבטיה לחלוטין ולהותיר דלת זכוכית או לתחום את צד האמבטיה בלבד ולהציב כנף זכוכית לרוחב האמבטיה.

התקנת מקלחונים - רק בעזרת בעלי מקצוע

לאחר שהחלטתם על סוג המקלחון שמתאים לחדר האמבטיה שלכם, חשוב לערוך סקר שוק יסודי לצורך בחירת בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים שיספקו לכם את המקלחון שבו בחרתם. בראש ובראשונה ודאו שהמקלחון הנבחר עומד בתו התקן שחל על מקלחונים. הזכוכית חייבת להיות מחוסמת כדי למנוע תאונות כתוצאה מהתנפצות.

מלבד איכות המקלחון עצמו, חשוב לבחור בעלי מקצוע בקפידה כדי לוודא שההתקנה תיעשה כהלכה ולהבטיח שהמקלחון יהיה אטום בצורה מושלמת. חפשו המלצות וחוות דעת על איש המקצוע שבחרתם ואל תשכחו לרכוש מקלחונים עליהם ניתנת אחריות מהיצרן.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב