דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מניו יורק לדירה להשכרה בתל אביב 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1845 פעמים ]

אני באמת רוצה לעבור לגור בתל אביב. אני בן 29 וגרתי כמה שנים בחול, למען האמת כשגרתי בארץ מעולם לא אהבתי את תל אביב. אבל עכשיו כולם אומרים שאם לגור בארץ אז רק בתל אביב, בטח ובטח אם עד עכשיו גרתי בניו יורק כשלוש שנים. אבל מה עושים? כולם כל הזמן מדברים על בועת הנדלן בארץ ובתל אביב בפרט ולמרות שאני לא עני מרוט זה נראה שיחסית למשכורת שאני עתיד להרוויח עלות חודשית של דירה שכורה היא מאד גבוהה בתל אביב.

קראתי לא מזמן שמחירי הדירות השכורות בתל אביב לעולם לא יורדים, אלא נמצאים בעלייה מתמדת בשנים האחרונות. יש גם גבול למה שאני מוכן לשלם עבור דירה שכורה – ויכול לשלם. אז מה עושים?

לפני כחודש הגעתי לביקור קצר בארץ על מנת למצוא דירה שכורה שאליה אוכל להיכנס בעוד חודשיים כאשר אגיע לארץ באופן סופי. נתקלתי בהמון קשיים. הלכתי לראות דירות שכורות שבעלי הבית שלהם ביקשו ממני להביא תלושי משכורת והצהרות בנק, היו בעלי בית שלא היו מוכנים לקבל אותי ללא בת זוג והיו מקרים שבהם פשוט סגרו לי את הדלת ואמרו שלא מקבלים אותי. התחלתי לשאות את עצמי מה אני עושה לא בסדר. הרבה מאד חברים שגרים כבר כמה שנים בתל אביב אמרו לי שהדרך הכי טובה למצוא דירה להשכרה בתל אביב היא באמצעות סוכנות תיווך, אז פניתי לסוכנות תיווך. מהר מאד הבנתי שעשיתי צעד נכון והבחורה שעזרה לי, מירית, הייתה מאד נחמדה ובתוך שבועיים כבר הראתה לי דירות להשכרה בכל רחבי העיר בתקציב שהצבתי וכמה שבהחלט נראו טוב.

אין ספק בכלל שההחלטה לשכור דירה בתל אביב היא עניין שצריך לחשוב עליו לעומק מבחינה תקציבית, אלא אם כן התקציב שלכם לא מוגבל. לכן צריך לקחת בחשבון כמובן שככל שהדירה להשכרה תהיה ממוקמת יותר דרומית בעיר כך גם ירד המחיר. אני אישית מאד אהבתי את האופי של דרום תל אביב, אזור רוטשילד ודרומה. כל בתי הקפה, החנויות, הרוכלים והאווירה מאד התאימו לי ולכן מירית הצליחה למצוא לי דירה מושלמת במעט מאד זמן ובעוד כחודש אני עומד להיכנס אליה.

אני חייב לומר שדירה להשכרה בתל אביב היא לא זולה בקנה מידה ארצי ממה שבדקתי, אבל אני מאד מקווה ומצפה שהחוויה של לגור בתל אביב תפצה על ההוצאה הכספית.

מבטיח לעדכן!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב