דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדבר אנגלית עסקית בביטחון ובכוונה מלאה 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 3281 פעמים ]

מה הבעיה לדבר אנגלית עסקית? זה שאתה רואה סרטים, מסתדר מצוין כשאתה טס לחו"ל, ומתכתב בחופשיות עם איזה מישהו שפגשת פעם בטיול לאוסטרליה ואתם שומרים על קשר - כל אלה אומרים שלא תהיה לך שום בעיה גם לעבוד עם קולגות דוברי אנגלית... מה, מה הבעיה להעביר מצגת באנגלית? לכתוב דו"ח עסקי או חוות דעת משפטית? להכין נאום או אפילו לענות להם למיילים ולהישמע מקצועי, בדיוק כמו שאתה ביומיום. נכון שלא בעיה?....

יש הבדל רב בין לדבר אנגלית ובין לדבר אנגלית עסקית

עולם העסקים של היום הוא עולם גלובלי חוצה גבולות, שהחשיבות הגיאוגרפית של מיקום או שפת הפרטנרים שלך לשיחה או עסקה, אינו רלוונטי עוד. בעולם העסקים של היום כולם מדברים אנגלית, כולם מתקשרים באנגלית, ועד מהרה אפשר להבין שהפער בין אנגלית מדוברת ובין אנגלית עסקית הוא רב מאוד.

מי שעובד בסביבה דוברת אנגלית עסקית, עשוי למצוא את עצמו מתלבט, מחפש מילים ומתקשה לעקוב אחר הנאמר והכתוב בכל זמן. כל פעולה, הדורשת אנגלית עסקית, דוגמת קריאת חומר מקצועי - עצם אי ההכרות של מילות מפתח בטקסט והמונחים המקצועיים, עלולים לעכב ואף למנוע את הבנת החומר, וזו כאמור, רק דוגמא קטנה להתמודדות בעולם של אנגלית עסקית.

המטרה המרכזית של קורס אנגלית עסקית הוא לשפר את הביטחון של הדובר בדבריו, ואת יכולתו לעמוד מול קולגות ומול קהל שאינו דובר את שפת אימו. לדבר מבלי להתבלבל, מבלי לגמגם, מבלי לעצור ולחפש מילים. נכון, מדובר בניסיון ובמיומנות נרכשת, אולם תוך כדי קורס אנגלית עסקית אפשר בהחלט ללמוד על עקרונות הביצוע של משימות אלה ואחרות ולרכוש את הביטחון הנדרש.

מה כולל קורס אנגלית עסקית ?

קורס אנגלית עסקית מציב את הלומדים בפני מספר משימות, בעיקר באמצעות שיחה ובאמצעות משחקי תפקידים וסימולציות, המאפשרים להם לתרגל מיומנויות אנגלית עסקית, ולשדרג את היכולת שלהם להתבטא בחופשיות. חשוב לדעת, כי קורס אנגלית עסקית נדרש להתאים לקהל לו הוא מיועד, על מנת שכל עובד בתחום מקצועי יכיר את השפה הספציפית לעיסוק שלו.

להלן כמה מהמשימות אותן לומדים תוך כדי קורס לימוד אנגלית עסקית:


    • ניהול משא ומתן באמצעות אנגלית עסקית. במשימה זו חשוב מאוד הביטחון בשפה ויכולת ההתנהלות בה אל מול הצד השני. בעת שניהול משא ומתן באנגלית מבוצע בצורה רהוטה ונכונה תוך שמירה על כללי השפה ותוך בטחון מלא של הדובר, עולים הסיכויים שהצד השני יבין בדיוק את הנאמר ויוכל להגיב בהתאם.
    • קריאת חומר מקצועי הכתוב בשפה אנגלית עסקית. משימה שהיא אתגר בפני עצמו, לנוכח הצורך להכיר את המינוחים המקצועיים, ולהבין את המסמך הנקרא, בעיקר כשעל הכף מונח הסיכון לשגות בפעילויות העסקיות המתבצעות, על סמך הבנה שגויה של החומר הכתוב. קורס אנגלית עסקית מציע לתלמידיו את מיומנות הקריאה המהירה באנגלית, מפגיש אותם עם טקסטים מקצועיים ומורכבים, ומאפשר להם להבין את אותה אנגלית עסקית הכתובה בהם, בשטף ובאופן מלא.
    • העברת מצגות. מצגות נדרשות לשפה מיוחדת, קצרה ועניינית על גבי השקף ויכולת הרחבה שבעל פה. באמצעות קורס אנגלית עסקית חווים התלמידים עמידה מול קהל, התנסחות שוטפת, ניסוח רעיונות והרחבתם.
    • ניהול שיחות חולין. ממד המאפשר תקשורת בלתי אמצעית ונעימה עם הצד השני. כאשר אתם מצויים בנסיעות עסקים בחו"ל, פעמים רבות תמצאו עצמכם בארוחות, בקבלות פנים ובאירועים, שידרשו מכם את היכולת לנהל small talk. קורס אנגלית עסקית מתרגל ומאפשר את הסטודנטים גם במיומנות החשובה הזו.

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודים, חינוך והשכלה גבוהה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב