דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון דירה - כמה עולה תכלס מחסן להשכרה ? 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 966   [ נצפה 4265 פעמים ]

אחסון דירה - כמה זה עולה תכלס -  - מחסנים להשכרה

(טופס הצעת מחיר בתחתית הדף)

צריכים אחסון - פעם ראשונה שאתם נתקלים במחסנים להשכרה ?

כמה עולה השכרת מחסן פרטי לאחסון תכולת דירה - איך עובדת השיטה ?

התשובה לפי הנוסחא הבאה: (מומלץ לקרא עד הסוף)

 כמות * מחיר לקו"ב * זמן

 כמות – סך הנפח של כל התכולה חפצים אותם רוצים לאחסן [הערה חשובה 1]

השיטה המקובלת בארץ היא מדידת הנפח במטר מעוקב - קו"ב:

קו"ב = 1 מטר (אורך) * 1 מטר (גובה) * 1 מטר (רוחבעומק)

 מחיר לקו"ב – המחיר עבור כל קו"ב בודד במשך יחידת זמן [הערה חשובה 2]

 זמן – השיטה המקובלת בארץ היא ע"פ חודשים

 הערה 1:

החישוב אמור להיות ע"פ כמה קו"ב יש לכם אתם מביאים...

בפועל מחייבים אתכם על גודל החדר שאתם משכירים !

לכן חשוב ביותר שתקחו את החדר המתאים לכם, בדיוק בגודל הנכון ולא תמיד מה שמציעים לכם. בהמשך נביא טיפים איך עושים זאת.

 הערה 2:

ההבדלים בין המחירים הם פונקציה של איכות המחסנים (אין מציאות) גובה המחיר משקף באופן כמעט אבסולוטי את רמת הניקיון האבטחה השירות וכיו"ב עליהם נרחיב בהמשך

כמו כן ישנם הבדלים במחיר החודשי לפי משך תקופת ההשכרה הכוללת: ככל שהלקוח בא לתקופה ארוכה יותר המחיר עבור כל חודש יהיה משתלם יותר

 האם כדאי לחשב את הנפח לבד - ,אני לא יודע לחשב בעצמי , מה עושים ?

 אל חשש,בכל מקרה מומלץ שבעל מקצוע יעריך את הנפח גם אם אתם יודעים לחשב בעצמכם משום שנפח החדר הרצוי תלוי גם בנפח הכולל של התכולה וגם בסידור החפצים, ישנם חפצים שבירים שאי אפשר להניחם זה על גב זה לגובה רב ולכן ניצטרך חדר גדול יותר, ולעיתים חפצים כגון שולחנות יכולים להצטמצם ע"י סידור אחד בשני, או מיטות וספריות שניתנות לפירוק ולחסוך בנפח האיחסון.

ולכן אותו לקוח עם אותם החפצים בדיוק יכול לקבל הערכת נפח שונה ממובילים שונים, כאשר כל מוביל מעריך איזה גודל חדר הוא יצטרך ועד כמה הסבלים שלו יוכלו לצמצם את התכולה למינימום האפשרי על מנת לחסוך בעלויות המחסנים.

 מידע חיוני על בחירת המחסן שמתאים לי

 כמו בכל תחום, מחסנים להשכרה הם עסק שצריך לבדוק לפני שמשכירים, חילקנו את הפרמטרים ע"פ החשיבות בתנאי אחסון הדירות לנוחיותכם:

 הכרחי

 1.בידוד בפני חום – החום הרב השורר בארצנו מרבית השנה גורם נזקים רבים לאחסון תכולת הדירה, ריהוט מתקלף, תמונות דהות, ומכשירי אלקט' רגישים. לכן צריך לחפש מחסן העשוי מחומרים מבודדי חום, תקרת בטון וקירות מבלוקים חובה אם המבנה עשוי אסבסט איסקוריט פח הטמפ' הגבוהה במחסנים תהרוס לודאי את החפצים.

 2.ניקיון – אי שמירה על ניקיון במחסנים פירושה עכברים יונים חרקים !!! (על הניקיון במחסן פנימה אין צורך להרחיב אולם) יש גם לוודא שהסביבה מחוץ למחסנים להשכרה נקייה, מחסנים ליד שדות חקלאיים סובלים מבעיית מזיקים

 חשוב מאוד

1.הגנה מלאה – יש לוודא שלמחסנים להשכרה יש שמירה, חיבור למוקד, אזעקה רגילה ושקטה, גלאי נפח, גלאי עשן, עיניים אלקט' ,

 2. שרות לקוחות – לא רק בכניסה למחסן חשוב לקבל שרות, במהלך האחסון וביציאה ממחסנים יש הרבה פעמים צורך בשינוי התכולה ביטוח או בקשות מיוחדות ושיהיה תמיד משהו שנעים לעבוד מולו ולקבל שרות טוב , לצערנו דבר זה אי אפשר לבדוק משום שרוב האנשים נחמדים בהתחלה שהם רוצים לרכוש את אמון הלקוח, העצה שלנו היא לדבר עם הלקוחות במקום לברר אודות המחסן עם מובילים שאינם קשורים ישירות למחסנים ולשים את הריהוט והחפצים בבטחה במקום עם המלצות חמות.

 3. אמינות ומוניטין – זהו דבר שלא נקנה בכסף, מוניטין נקנה במאמץ מפרך ולאורך זמן במקום שמוכיח עצמו שוב ושוב שהעסק הוא עסק משתלם ללקוח, לעסקים חדשים אין עדיין הוכחות בשטח, אין עוד נסיון או יכולת לעמוד במצבים קשים במשבר כלכלי כך שהמחסנים להשכרה עלולים לפשוט רגל .

 נחוץ

1.חדר אישי – כאשר אתם מחפשים מחסן לאחסון דירה אתם רוצים להיות בטוחים שהחפצים הרהיטים והציוד יקר הערך שלכם יהיו מוגנים וסגורים, זו לא הרגה נעימה במיוחד שאתם יודעים שמישהו עלול לנגוע לכם בדברים לכן חשוב שתקבלו חדר פרטי משלכם הנעול הרמטית כאשר רק לכם יש גישה לחפציכם

 2.ביטוח – יש לבדוק מה כולל הביטוח שמציעים לכם, אם הוא דרך חברה ידועה ובפני אלו מיקרי ביטוח יש כיסוי, בדרך כלל אם אלו מחסנים איכותיים ומוגנים, אין בעיה לעשות העברת ביטוח ממקום הקודם של החפצים שלכם אל המחסן שבחרתם

 3.שע' פתיחה נוחות –  א.נחוץ לברר ימים ושעות לתאם ציפיות, ב.יש לקחת בערבון מוגבל הבטחות על זמינות במקרה הצורך בביקורים או ביציאה, עליכם לזכור שתבואו יפתחו עבורכם מתי שתרצו שתצאו יפתחו עבורכם מתי שהם ירצו, לכן חשוב לודא שיש חוזה אחסון דירה מסודר עם ימי ושעות פתיחה רשומות.

 4.קרבה – מלבד החיסכון בזמן שבאים לבקר והנוחות במחסן קרוב, מרחק רב מתבטא בתוספת משמעותית במחיר ההובלה אל המחסנים להשכרה.

 ראוי לציון

 1.חדר פרטי משלכם משמעותו חדר סגור עם מנעול אישי שלכם וסגירה מכל הצדדים כולל תקרה (או שהקירות מגיעים עד התקרה או שיש תקרה הרמטית מלמעלה) חדר שפתוח מלמעלה למרחב שמעליו (גם אם הוא מקורה) בהרבה מקרים חשוף ליונים, ואין ביטוח שיכול לכסות פריצה.לכן אינו מותאם לאחסון דירה ציוד או רהיטים.

 2.אם שביל הגישה או הדרך אל המחסנים להשכרה משובשת, יש לקחת בחשבון שלמשאיות ההובלה אין בולמי זעזועים רכים לתא המטען (כמו בתא הנהג) והמהמורות עלולות לגרום לכלי בית מחרסינה או זכוכית שברים או סדקים בריהוט עדין למרות שהם עטופים ארוזים כיאות.

 3.לא להסתמך על איש מכירות טוב בטלפון , או תמונות מרהיבות באינטרנט, לא תמיד זה משקף את המציאות, עליכם ל"התאמץ" להגיע ולראות במו עיניכם.

 

 

לקבלת הצעת מחיר לאחסון דירה הצעת מחיר

הכותב הינו עובד בחברת אחסון כל , אנו תמיד משתדלים לתת ידע וכלים מועילים לקורא ולא לכתוב תוכן שיווקי או פרסומי, הכתיבה משפרת את הסיכוי להשגת עסקה משתלמת וזהירה בכל האספקטים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב