דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים קטנים 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2053 פעמים ]

אירועים קטנים: כך תעשו זאת בגדול

 ישנם עשרות סוגים של אירועים קטנים. החל מערב גיבוש למשרד או להנהלה, דרך ברית ועד חתונה אינטימית למשפחה בלבד. כך או כך, אירועים קטנים יכולים להיות בלתי נשכחים בדיוק כמו אירועי ענק. ההצלחה של אירועים קטנים תלויה במספר דברים הקשורים אחד לשני כמו אופי קהל היעד, מועד האירוע, ההכנה המתאימה וכמובן סוג האנשים שמנהלים אותו. אירועים קטנים רגישים מאוד לשינויים ולכן ישנה חשיבות עליונה להכנות המתבצעות לפני סגירת אירועים קטנים.

 חישבו למשל על מקרה בו מחליפים את סידור הפרחים: בכל גן גדול הרי שהפרט הזה כמעט בלתי מורגש. במקרה של אירועים קטנים, לעומת זאת, הדבר בולט בצורה מיוחדת. אם ניקח את הדוגמא הזו ונשליך אותה על תחומים כמו תקליטן, תפאורה, אוכל וכמובן שירות, נבין טוב יותר מדוע תכנון אירועים קטנים חייב להיות קפדני. כיצד ניתן לדעת היכן לשים את הדגש בכל הקשור אל אירועים קטנים וממה כדאי להיזהר?

  תכנון לפרטים הופך אירועים קטנים לגדולים

ראשית, אירועים קטנים, כמו כל אירוע, מתחילים בתכנון. חושבים על מסיבת חתונה בחוף הים? קייטרינג של אירועים קטנים הוא צעד ראשון בדרך להגשמת החלום, וזאת לעומת קייטרינג המוני יותר שישתלט על אופי האירוע ויפגע לכם בכיס שלא לצורך. לאחר מכן, עליכם לחשוב האם הקהל שלכם מוכן לקיום אירועים קטנים ורגיל אליהם, או שאולי צריך להקדיש לו מעט יותר תשומת לב על מנת שיידע לקראת מה הוא בא. בהמשך, נסו לחשוב על אילו מן העלויות הרגילות אפשר לוותר - כמו למשל שירות חנייה או במה מפוארת ועל אילו לא - כמו אלכוהול מובחר. אירועים קטנים אמנם נמדדים בפרטים הקטנים, אך אם אתם תיהנו ותגשימו את החלום שלכם גם הקהל שלכם יחוש כך.

 כולם מרוויחים מקיום אירועים קטנים

דבר נוסף אליו יש לשים לב בעת קיום אירועים קטנים הוא אופי האירוע עצמו. טקס דתי של ברית בלבד לא יצריך משאבים כמו מסיבה עם חברים ובני משפחה, וזו גם הסיבה שקיום אירועים קטנים אינו מתאים בכל מצב. לעומת זאת, אם אתם בכל זאת רוצים אירוע מרענן ומקורי, הרי שניתן לקיים כל לוח זמנים גם בצורה של אירועים קטנים. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, כמו פיצול האירועים (טקס דתי בבית כנסת ומסיבה אינטימית במקום קטן לאחר מכן) או אפילו פיצול המוזמנים (פעם אחת אירוע המוקדש למשפחה, כמו חינה, ופעם אחת אירוע המוקדש לחברים - כמו מסיבת רווקים). בכל מקרה, קיום אירועים קטנים אינו מבטל את החגיגות או ממעיט מערכן, אלא פשוט הופך אותן לאטרקטיביות יותר ולכן כולם מרוויחים.

גלית טל לוי היא בעלת אולם האירועים היוקרתי פוגאטה בראשון לציון במקום נערכים אירועים פרטיים כגון: חתונה קטנה, חינות, בר מצווה, בת מצווה ובריתות כמו גם אירועים עסקיים לחברות וועדי עובדים. לנו מגוון יתרונות המייחדים אותנו- אולם אינטימי ונעים, לא תלכו לאיבוד בחלל ריק, שף בינלאומי, עבד במלונות הילטון במזרח הרחוק, מגוון רחב של תפריטים וסגנונות שירות, ניסיון ויכולת בהפקת אירועים, מיקום אידיאלי - בתוך מרכז הבילויים של ראשל"צ, פתיחות לכל רעיון, בכל שעה, חניה בשפע, רישיון עסק. אולמי פוגאטה מתמחים בהפקת אירועים קטנים עד 250 איש. 
פרטים אודות אולם האירועים פוגאטה מתצאו בכתובת www.fugata.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב