דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות חלק ג' ואחרון 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1865 פעמים ]

אדם צריך גם לדעת להודות במוגבליות שלו לכל אדם יש מוגבלויות שהוא יודע אישית שהוא לא מסוגל לעשות למשל אדם שאיi לו אפשרות כלכלית יודע כי הוא לא מסוגל כרגע לנסוע לשבוע חופש בחו"ל הוא אמור לדעת שיש לו מוגבלות עקב כך.

אמנם ישנם אנשים  שבמידה והוא נמצא במצב הזה הוא לא מוכן לקבל את המצב בשום אופן והדבר גורם לו לדכאון עמוק ולתחושה שהנה הוא דפוק הוא לא מסוגל לנסוע לחו"ל הוא לא מסוגל למלא את שאיפותיו ורצונותיו זה דבר גרוע מאוד שיכול להוביל אותו למקום חשוכים.

ויש אדם שלא מסוגל בשום אופן לחשוב לרגע כי הוא כרגע מוגבל באפשרותיו ואז הוא עושה דבר אחר הוא פונה למכירים או בנק מבקש כסף הלוואה והוא נוסע לחו"ל ואז הוא מרגיש בענננים הנה הגעתי למה שציפתי הצלחתי ומרגיש את החופש הכי טוב בעולם ורק שהוא נוחת שוב בביתו הקט פתאם הוא רואה כי הוא גרם לעצמו לבעיות כ"כ קשות מבחינה כלכלית שהוא לא מסוגל בשום אופן עכשיו להחזיר את הכסף והדבר יגרום לו לבעיות נוספות גדולות ומסובכות שאני בספק עם הוא לא יצטער על מה שעשה

 

כללו של דבר אדם צריך להודות במוגבליות שלו מוגבלות שהסברתי מדברת על מוגבלות בשאיפות שלי וברצונות שלי ויתרה מזאת יש פעמים שאדם צריך לדעת כי הוא מוגבל בהבנה שלו והוא אמור לקבל עזרה עצה ותמיכה כדי להבין את בעיותיו ומצוקותיו.

 

ודווקא אדם אשר מבין כי יש לו בעיה והוא לא יכול להתמודד איתה והוא בא ומגיע כדי לקבל עצה תמיכה ועזרה אין יותר אמיץ ממנו כי לכם קשה מאוד לקבל את המציאות שהוא זקוק לעזרה בפרט שאותנו מלמדים כל הזמן משחר לידתנו כי אנחנו גדולים אנחנו מסוגלים לעשות הכל לבדדדדדד ופתאם אנחנו רואים כי אנחנו לא יכולים, הדבר הזה מאוד מעורר לנו את תת ההכרה ומקשה עלינו מאוד לקבל את המציאות כי הנה אנחנו צריכים עזרה לכן כל אדם אשר מגיע למצב של הבנה כי הוא צריך עצה עזרה ותמיכה זה דבר מאוד גדול אשר הוא שלב מאוד חשוב בטיפול כי אדם מגיע לשלב שהוא מוכן לקבל זה כבר דבר מאוד מעודד.

לסיכום אהבה היא דבר נפשי ורגשי אותו אנחנו בונים שלב אחרי שלב מתוך מטרה להגיע   להבנה מהי אהבה כללו של דבר לענות לכם מהי אהבה זהו מושג אשר אתם אמורים להסביר אותו אחרי שתכירו אותו הוא משהוא שממי משהוא מתוק שעוטף אותך בשייכות הדדיות הבנה עמקות ורצון עז להיות ביחד באמת מתוך בחירה להסתכל בעיניים של בן בת הזוג ולהנות מעצם החויה שבן בת הזוג נמצא לידי אני אוחז בידה ומרגיש כי העולם שלי כי היא הדבר המושלם והטוב ביותר למעני היא היסוד והיא הטוב ביותר בחיי.

אני לא מנסה במאמר כ"כ קצר להסביר לכם את הדברים החובים והמועילים בעניין הזוגיות אבל זה דבר האמור לתת לכם נקודה למחשבה להעמקה ולחשיבה על העבודה ויותר מזה על ההצלחה ועל האושר הגדול שיהיה מנת חלקכם ברגע שתצליחו לבנות את חייכם ולהפנים את הדברים

חברים צאו לעבודה ... ובהצלחה.

 

 

רקע כללי: מנחם פיש הוא מאבחן ויועץ נפשי ורגשי אדם העוסק בתחום הנפש לומד וחוקר אותה שנים רבות עוזר ומייעץ למבוגרים ולבני נוער מאתגרים. פריצת הדרך היחודית היא האבחון היחודי המשלב שלשה שלבים חלק חזותי חלק אנרגטי וגלגל העין. היחודיות היא שהאבחון הזה הוא פרי עבודתו ומחקרו במשך שנים ובפרט לאור הנסיון והעזרה לאנשים רבים בבעיות אישיות ומשברים נפשים ורגשיים הדבר מביא אותו באבחון שלו ליחודיות עקב הגעה לרבדים עמוקים מאוד בנפש האדם וזאת אף כמעט ללא שיחה עם המטופל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב