דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול טבעי בעצירות 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2969 פעמים ]

ליאורה העדיפה מאז ומתמיד לפנות לרפואה טבעית בטרם תפנה לרפואה קונבנציונלית היות והרגישה שלמה יותר להתנסות בה. אז יעצה לה חברה על טיפול חדשני שניסתה בעבר בשם ביקום, חלק ממסגרת רפואית בשם ביו רזוננס. ליאורה נעתרה ותוך מספר טיפולים הרגישה אנרגטית מתמיד. כאבי הבטן נעלמו כלא היו והיא ידעה שמערכת העיכול שלה חזרה לתפקד כרגיל ואף השתפרה. היא הרגישה נקייה יותר, נמרצת יותר וחיונית יותר מבדרך כלל ושמחה על שהטיפול הוכתר בהצלחה שכזו.

ליאורה היא אחת מעשרים אחוזים מהאוכלוסיה הסובלים מעצירות. המונח עצירות כולל תדירות יציאות נמוכה מארבע פעמים בשבוע או קושי ומאמץ בזמן יציאות. בעית עיכול זו שכיחה, אמנם, בעיקר אצל נשים אבל תוקפת את שני המינים ונגרמת מסיבות שונות ביניהן תזונה לקויה, שתייה, חוסר בפעילות פיזית והפרעות הורמונליות. בעיה זו יכולה לגרום לזיהומים קשים ללא טיפול ראוי. הגוף עלול לפתח הפרעות שונות, מטחורים ועד סרטן. מסיבה זו חשוב לטפל בבעיה גם ללא קשר לחוסר הנוחות הפיזי שהיא גורמת.

 רפואת ביו רזוננס היא רפואה טבעית ונגזרת של רפואה בשם רפואה ביו אנרגטית. זו מהווה שילוב בין הרפואה הסינית לטכנולוגיית מחשב. שיטת הטיפול ברפואת ביו רזוננס היא כדלקמן: לכל עצם- חי, דומם או צומח, יש תדר אנרגטי מסויים. מטרת מכשיר הביקום היא למפות כל אזור בנפרד ועל ידי כך לבדוק את מצבו הבריאותי של הגוף באופן כללי וכל איבר לגופו. בגופנו יש אנרגיה הקרויה צ'י, שזורמת דרך סדרת מעגלים בשם המרידיאנים. המכשיר מודד את רמת ההתנגדות החשמלית של העור בנקודות דיקור שונות על ידי מכשיר מדידה המחובר למעגל האלקטרו מגנטי.

לאחר תהליך המדידה מוכנסות למעגל תרופות הומיאופטיות וגם עשבים ותכשירים תזונתיים במטרה לבדוק איזהו הטיפול היעיל ביותר למטופל. לכל תרופה יש תדירות אלקטרו מגנטית בפני עצמה. כשהגוף בא במגע עם התרופה במעגל וההתנגדות החשמלית יורדת סימן שהתרופה מתאימה ומאזנת את הגוף.

כאשר ייקח  אותה המטופל,  היא תמריץ את מערכות הגוף שלו לפעול כנגד הגורמים המקשים על הגוף ולרפא את עצמו. פרק הזמן הנדרש לריפוי משתנה ממטופל למטופל ותלוי ביכולת ההחלמה של הגוף, בחומרת ההפרעה ובסוג שלה. הטיפול עצמו אינו כואב כלל וכשיר לפתור בעיות הנוצרות כתוצאה מליקויי זרימת האנרגיה דוגמת פטרת, הפרעות בעיכול, מצבי רוח משתנים, דלקות, זיהומים, אסתמה ועוד...

מישל שוחוטוביץ מקליניקה Bטבע מומחית בקולון הידרותרפיה ורפואת ביו- רזוננס ניקוי רעלים, טיפול באמצעות תדרים ופתרונות לא פולשניים לבעיות כרוניות למידע נוסף: 09740625 http://www.b-teva.co.il/ http://www.bicom.org.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב