דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשרויות אירוח בצפון 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1820 פעמים ]

כשנוסעים לנופש ב צימרים בצפון תדעו שיש לפניכם מספר גדול של אפשרויות וזה תלוי מה היעוד של החופשה. ישנן את בקתות העץ שכולנו מכירים ואוהבים והן מצויינות גם לזוגות וגם למשפחות, אבל באופן עקרוני הן טובות יותר לזוגות אשר רוצים אירוח רומנטי. דוגמא למקום כזה הוא בקתות העץ של שילובים בטבע אשר נמצאים במושב שתולה שבגליל המערבי. במקום תוכלו למצוא שש בקתות יפהפיות הפונות לנוף גלילי עוצר נשימה. הבקתות מרוחקות זו ומזו ובכך מקנות פרטיות מוחלטת לזוגות המתארחים.

הבקתות כמובן מאובזרות בכל הדברים החשובים: בג'קוזי, מיטה זוגית, מטבחון, טלוויזיה ומרפסת עם נוף יפהפה. בחוץ תוכלו ליהנות מג'קוזי ספא מול הנוף המרהיב ומהרבה פינוקים. סוג אחר של אפשרות לינה ואירוח הוא הצימרים הוא סוג אשר מזכיר יותר אחוזה, כמו למשל חצר שולמית. חצר שולמית נמצא בראש פינה העתיקה והוא מבנה עתיק אשר הוסב לחדרי אירוח המשלבים בהצלחה בין ישן לחדש. החדרים מעוצבים בסגנון יפהפיה והכל בסימן רוגע, שקט ושלווה. לא תמצאו שם טלוויזיה (למרות שיש הרבה אחוזות שבהן דווקא כן תמצאו טלוויזיה... ) ובחוץ בריכה פרטית, טרקלין עם ספריית ספרים ונוף לגן בוסתנים עם ריחות משכרים. אחוזה נוספת ובסגנון קצת שונה היא האחוזה היוקרתית של פנחס וגסטון אשר נמצאת במושב שבי ציון.

האחוזה נמצאת ממש על שפת הים וכוללת שישה חדרי אירוח מרהיבים ביופיים ובעיצובם. בקומה התחתונה תוכלו למצוא לובי מפואר שם מוגשת ארוחת הבוקר ושף פרטי אשר יכין לכם את ארוחת הערב. גם ספא מפנק ובריכה פרטית מקשטים את המקום. סוג נוסף של צימרים שהם יותר אותנטיים אך עם זאת גם מפנקים הם הצימרים מאבן. מקום כזה תוכלו למצוא בכפר יובל: הגראנד ויסטה. שם בנוסף לחדרי אירוח מדהימים ישנם גם צימרים מעוצבים העשויים מאבן, מפנקים ומאובזרים בכל הדרוש. גם בגראנד ויסטה תוכלו להתפנק בספא ייחודי למקום עם מגוון רחב של טיפולים וצוות מטפלים מקצועי, מבריכה מפנקת בחצר המשקיפה לנוף ירוק ויפהפיה ומחדר אוכל מעוצב המגיש ארוחות בוקר נהדרות.

לכל מי שמחפש משהו הרפתקני יותר תוכלו לבקר בצימרים מסוג מערות. זהו צימר הבנוי ממש כמערה ומוסיף ריגוש לחופשה. למשפחות, סוג האירוח המומלץ ביותר הוא וילה בדיוק כמו זה שתוכלו למצוא ב"בין גליל וים" שם תמצאו כמה וילות מעוצבות ומושקעות, יוקרתיות מאוד ומאובזרות כמובן בכל דבר שצריך. היופי בוילות הוא שיש בהן מקום וחדרים לכל המשפחה, הן מרווחות מאוד ויש לכם גם מרפסת וחצר ירוקה בה הילדים יכולים לשחק ולבלות. ישנם גם קיבוצים רבים אשר מעמידים לרשותכם אירוח כפרי ביחידות אירוח כמו שיש רק בקיבוץ. אם אתם רוצים ומחפשים לצאת לנופש כדאי שתבדקו את כל האופציות כי ישנם הרבה מאוד צימרים המציעים אירוח כפרי וייחודי באזור הצפון והרבה מאוד סוגים אשר מתאימים לכל מטרה. שתהיה חופשה נעימה ושקטה!

לפרטים נוספים הכנס לאתר של צופית - http://www.tzofit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב