דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמץ קטן ותמורה נפלאה 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1943 פעמים ]

גם במאה העשרים ואחת שאנו כבר נמצאים כמה שנים טובות בתוכה, הרומנטיקה לא מתה אלא להפך, היא חיה ונושמת ועוד איך. מחוות של רומנטיקה ותשומת לב עדיין כאן והן כאן כדי להישאר ולא הולכות לשום מקום. כמעט ואין אחד או אחת שלא מעריכים איזה מחווה שנעשית לטובתם כדי לשדר אהבה ודאגה, אכפתיות וחיבה. כולנו אוהבים שמחמיאים לנו, שדואגים לנו, שחושבים עלינו באופן כללי. כך גם החלומות על האביר על הסוס הלבן קיבלו התאמה למאה העשרים ואחת ועכשיו האביר הוא זה שיודע לפנק, שחושב גם על הצד השני ושדואג לעשות מחוות רומנטיות כל הזמן, לפעמים גדולות ולפעמים גדולות יותר, הכל תלוי בנסיבות המתאימות לאותו אירוע. כך שבהחלט מסתבר שיש דברים שלא רק שלא נעלמים עם הזמן, אלא אף יש רצון לראות אותם יותר כי הם סוג של קלאסיקות שלא מתיישנות.

יש כאלה שיגידו שהיכולת הזאת לדעת לעשות את המחוות והמעשים הרומנטיים לא קלה, אבל יש אחרים שיגידו שאין כאן בעצם מאמץ יותר מדי גדול, רק צריך לדעת לעמוד בכמה כללים פשוטים. הכלל הפשוט הוא שדברים קטנים באופן קבוע יכולים להשיג לא מעט, רק צריך לזכור לא לשכוח לעשות אותם. זר פרחים למשל הוא משהו שנותן יחס לא רגיל בין ההשקעה הקטנה בו לבין התמורה הגדולה שהוא מביא בצורה של חיוכים ושמחה אמיתית אצל מי שמקבל אותו. בשנים האחרונות נוספו על זרי הפרחים גם דברים בתחום המזון כמו שוקולדים או יינות או מיני מאכלים מתוקים כמו דבש או ריבות. גם ארוחה זוגית במקום שאהוב על שני בני הזוג יכולה להיות רעיון טוב מאוד.

אפשר לשדרג קצת את המאמצים בדמות נופש, כמובן במקום שהכי מתאים למי שרוצה להיראות כמו רומנטיקן, נופש מתאים וטוב הוא בסגנון של  צימרים מפנקים על מנת לקבל חופשה מושלמת . כאן זאת כבר הליכה על בטוח ואתם תצאו נפלא עם מאמץ כל כך קטן. מי שמזמין נופש כפרי במקום המציע אירוח זוגי ורומנטי לשם גיחת נופש נחמדה לא יכול להישאר אדיש לכך כי הם ידועים כדגם כללי לנופש מובחר, איכותי, מפנק ומלא בדברים טובים. לפעמים הם מלאים מילולית בדברים טובים, חלקם ככאלה שנמצאים שם בקביעות (אתם כבר מכירים: ג'קוזי או מערכת קולנוע ביתי וגם מטבח מאובזר וגינה מרווחת ומטופחת) וחלקם דברים שאתם יכולים לבקש שיחכו לכם לשם הדגשת האווירה הרומנטית (בקבוק יין אולי? או שמא שוקולדים טובים וגם פירות טריים ואולי נרות ופרחים).

כך שלא צריך להתאמץ יותר מדי ויש כמה דברים שהם פשוטים אך התמורה שלהם נפלאה.

לפרטים נוספים כנס לאתר צופית צימרים - http://www.tzofit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב