דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות ים המלח - מוסיקה ושמחה אמיתית 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2274 פעמים ]

 

מוסיקה היא אחד התחומים האטרקטיביים ביותר בחיי אדם, ובכן ניתן לראות שבאתרי בילוי כמו מלונות ים המלח, צימרים בצפון נהיה אופנתי להעניק לאורחים ערבי ריקודים, להביא זמרים אורחים, לעשות שירה בציבור. דרך המוסיקה אנשים יכולים לפתח רגשות, טובות וגם רעות, תלוי במנגינה של השיר ובמילים. המוסיקה בדרך כלל יכולה להביא זכרונות יקרים למאזינים. להרבה אנשים השיר נחשבת כ"הובי", או היא יכולה לשמש כהרפיה לאנשים עצבניים. וישנם אנשים שהמוסיקה בשבילם נחשבת כתרופה אמיתית למחלות מסויימות כמו הדיכאון.

המוסיקה מפעילה גם השפעה חזקה על השפה, דרך המוסיקה ניתן לזהות תרבויות ועמים שונים וכך היא יכולה לאחד ביניהם. לכן, באתרי בילוי כמו מלונות ים המלח לדוגמא, מפיקים פסטיבלים לתיירים והופעות קפוארה עם שירים  מקומיים בשביל לקרב את התיירים הבאים לארץ שירגישו בבית בהיותם בטיול.

המוסיקה הופכת אותנו לאנשים מאושרים יותר ולכן מגיל קטן הגננת משתמשת במוסיקה כאמצעי לפתח את החושים של הילדים. עובדה היא שילדים מגיעים הביתה חזרה מהגן עם חיוך על הפנים, לאחר שלומדים לשיר ולרקוד שירים חדשים בגן.

אמנם גם למבוגרים המוסיקה מועילה בצורה כזאת שהיא יכולה לגרום להם לשכוח את כל הלחצים והדאגות של השגרה ולכן מלונות ים המלח משתמשים במוסיקה עם הצלחה רבה כאמצעי למשוך אורחים לבוא למלון.

מחקרים רבים נעשו סביב העניין של "מה גורם לאנשים להיות שמחים יותר? " והתוצאות מראות שככל שהאדם קשור למוסיקה הוא מחשיב את עצמו לאדם שמח יותר בחייו. ניתן לראות שהשקעה רבה במוסיקה נעשת במלונות ים המלח בימי החופשה, ישנם איןסוף הופעות זמרים ישראליים ומחוץ לארץ גם המופיעים במרחבי המלון. ובכניסתם של האנשים למלונות ים המלח נשמעת מוסיקת רקע נעימה היוצרת אווירה של שלווה ורוגע וכך אנשים נפרדים מהרגשות הלחץ והעצבנות של חיי היום יום.

ניתן לראות זאת גם באתרים באינטרנט של מלונות ים המלח, בעמודי הבית כבר נשמעת מנגינת נעימה ברקע עם תמונה של הלובי עם פסנתרן המנגן ליצרת אווירה אינטימית במלון.

בחדר אוכל המוסיקה גם נשמעת באופן תמידי בארוחות הבוקר והערב ובחדרים ישנם מכשירי רדיו בהם ניתן לשמוע לכל תחנות הרדיו למיניהם.

בהתאם לתקופת השנה מלונות ים המלח מארגנים אירועים ומסיבות לקראת חנוכה ופורים לדוגמא בליווי שירה ומוסיקה מקורית ועדכנית לפי בקשותם וטעמם של האורחים.

 

אינדקס המלונות של ישראל ישמש אתכם לכל חופשה, ארוכה או קצרה, משפחתית או עסקית. כאן תמצאו מבחר מלונות באילת, בים המלח, בטבריה ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב