דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוזינה אל האופק הוורוד 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2003 פעמים ]

יש דרכים רבות ומגוונות להציע נישואין, רובם קיטצ'ים להחריד, אבל אני חושב שהצלחתי להמציא אחת דיי מקורית. ואני יכול להקדים ולספר לכם למה רציתי להשקיע כל כך או שאני יכול לספר לכם בשבחה של הבחורה הנהדרת הזו וכמה היא הייתה את ההשקעה המטורפת. יתרה מזאת, אני יכול לוותר לכם על המתח המתבקש ולהגיד לכם חד וחלק האם היא הסכימה או שהיא סירבה, אבל מה זה משנה: הצעת הנישואין הזו הייתה הדבר הכי מוטרף שאיי פעם עשיתי ואני חושב שאני הכי אסיר תודה לבחורה הזאת, שסיבבה לי את הראש עד שגיליתי כמה זה כיף להיות מסובב. אבל דבר ראשון, הכל התחיל באותה חברת הסעות שיקירתי משתמשת בה כל יום בשביל להגיע לעבודה.

 

כידוע לכל, הסעות הם עניין שבשגרה עבור כל מי שגר בעיר הגדולה וצריך להגיע למקומות עבודה הנמצאים במקומות שפויים יותר, שכן לא יעלה על הדעת שתתחילו להסתרך בפקקים כאחד האדם או חמור מכך: תאלצו לכתת רגליכם בתחבורה הציבורית העמוסה לעייפה בחיילים מתוסכלים שכולם (כולם) מאחרים לאיפשהו. ככה שחשבתי שהבר הכי מפתיע הוא לדאוג שהמיניבוס של ההסעה ייקח את יקירתי מפתח בתינו המשותף כאילו מדובר בעוד יום רגיל (ולא סתם ביומולדת שלה בו תכננתי את הפתעת הצעת הנישואין). אחרי שנופפתי לה לשלם מהחלון היא עלתה והתיישבה לצד הקולגות בעבודה שכולם המתיקו סוד עימי לפני וככה יצא ההסעה לדרך רק שבמקום להגיע לעבודה הנהג לקח פניה אחת "כאילו לא נכונה" ועצר בתחנת אוטובוס בה אני ישבתי וחיכיתי.

 

כולם שיחקו אותה מופתעים כשנכנסתי ואמרתי ליקירתי המופתעת ששכחתי להגיד לה משהו: לפי אות כולם התחילו לשיר "יומולדת שמייח!" והיא יצאה מהמיניבוס לחבק אותי. ברגע הזה הנהג סגר אחריו את הדלת ושם גז, משאיר אותנו לעמוד שם לבד. היא התחילה לגמגם כשבדיו הגיעה לימוזינה ענקית ולבנה ונעצרה אחרינו, החלון האטום נגלל למטה ונהג, לבוש כמו בסרטים, שאל אם אנחנו צריכים טרמפ. יקירתי חייכה ולא ידעה מה להגיד כשפתחתי לה את הדלת. בתוך הלימוזינה היה כל מה שצריך להיות: דלי קרח עם בקבוק שמפניה בתוכו, מלא סלסלאות של פירות ושוקולדים ומוזיקה נעימה ורומנטית במיוחד.

 

אמרתי לה שאת היומולדת הזו היא לא תשכח ולכן היא חייבת להסכים להכל. היא הסכימה ויצאנו מהלימוזינה ליד נמל התעופה שדה דוב, שם חיכה לנו טייס לבוש כאילו יצא מאיזה סרט של טרנטינו. עלינו על המטוס ובפנים הכינו אותנו: חיברו לנו מצנח ואחרי עשרים דקות של טיסה בשמי גוש דן (ואכילה של עוד שוקולדים) קפצנו כמו גדולים, כולל מדריך שצילם את הכל בוידאו. לא רחוק מאתר הנחיתה חיכתה לנו הלימוזינה שלקחה אותנו לאיזה צימר נסתר על חוף הוד השרון. שמה קיבלנו טיפולי ספא ובערב, בארוחת ערב לאור נרות שאלתי אותה וזהו: תגידי, נכון שאמרת שאת תסכימי להכל? אז יש לי עוד משהו לשאול: את האישה של חיי ואני אוהב אותך, אני רוצה שתהיי אישתי, את מסכימה להינשא לי? אז היו דמעות והתרגשות והסוף? לא עדיף שתנחשו?

 

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב