דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסיפור של נויה-מחושך לאור 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 625   [ נצפה 2041 פעמים ]

 

 

שמת פודרה, צבעת את הריסים ומה עם ההיקפים?

 

בשעה טובה! החלטתם שאתם מתחתנים. הוא הציע, את בכית, התקשרתם לכל העולם, פתחתם יומנים, בחרתם תאריך, התחלתם לארגן, לסדר ולהפיק . נשאר רק דבר אחד קטן ולא רציני – מה תלבשי?!

 

ההתרגשות לקראת החתונה לא עושה לכולנו חוסר תיאבוןJ  חלקנו, מרוב לחץ אף מתחילות לאכול יותר ולא עלינו, אפילו להשמין. הידיעה שבקרוב תיאלצי ללכת למדוד שמלת כלה – לא תמיד קלה...

 

מרגע שקבעתם תאריך, מתחיל המרוץ לקראת החופה אליו את רוצה להגיע הכי יפה, חתיכה, מאושרת ושמחה. תהליך חיפוש השמלה יכול להכניס כל אחת לסטרס על אח כמה וכמה אם היא לא מרגישה בנוח עם חלקים מסויימים בגופה.

 

הנה הסיפור המרגש של נויה אור, 36, אחות בבית החולים וולפסון, שאם לא הינו מכירים בעצמנו, הינו בטוחים שהמציאה אותו.

 

נויה מצאה את עצמה במידה 54 עם דימוי עצמי נמוך וביטחון שואף לאפס. החיים לא האירו לה פנים והובילו אותה לגירושין לפני כחמש שנים. כשהתגרשה, הבטיחה לגרוש שלה דבר אחד – "יבוא יום וכשאני אלך ברחוב –כל הראשים יסתובבו אחרי. אתה תראה-אני עוד אהיה דוגמנית"!

 

עם גירושיה, החליטה נויה לפצוח בדיאטה ואימוני כושר שעד מהרה נתנו אותותיהם – היא השילה משקל רב והגיעה למידה 44-שינוי ניכר ומשמעותי אבל עדין לא כזה שסיפק אותה.  למרות שעשתה הרבה מאד ספורט והתמידה בהליכה לחדר הכושר, לא הצליחה להיפטר מ"הצמיגים" שריפדו את אזור הגב והבט ומגושי השומן שעטפו את הירכיים.

 

נויה חלמה על בטן שטוחה ולא הסכימה לוותר. באותו הזמן היא שמה לב לפרסומת של מכשיר להצרת היקפים של "בלה קונטור". היא התלהבה והתקשרה לסניף בחולון, שם ענתה לה סיגל, מנהלת הסניף שהזמינה אותה לטיפול נסיון.

 

נויה לא האמינה אבל החלום שלה הפך למציאות! כבר בטיפול הראשון ההיקפים באזור הבטן הצטמצמו. ההבדלים המשיכו להופיע והפכו להיות משמעותיים יותר ויותר מטיפול לטיפול-הבטן הפכה לשטוחה יותר , ה"צמיגים" נעלמו והמתניים שבו והתגלו – הטיפולים בבלה קונטור פשוט עשו את העבודה!

 

נויה הגיעה למידה 40!! ולבטן שטוחה ומתוחה –עליה תמיד חלמה. היא המשיכה להשיל ממשקלה ולקראת סיום הטיפולים הגיע למשקל של-70 ק"ג!  נויה הרגישה מליון דולר. היא הפכה בטוחה יותר בעצמה והרגישה תחושת אושר עילאית כדבריה.

 

ההצלחה בקרב המין הגברי לא איחרה להגיע ונויה הרגישה מחוזרת מתמיד. לפני מס חודשים, נישאה לבחיר ליבה, שי, שהבחין בתמונה שלה בפייסבוק-והתאהב. נויה התחתנה בשמלת הכלה שחלמה עליה ושעד לפני זמן לא רב היתה בגדר חלום.

 

"הטיפולים בבלה קונטור שינו את חיי" אומרת נויה "והם הדבר הכי טוב שקרה לי ושעשיתי לעצמי. אני מלאת ביטחון עצמי, אוהבת את עצמי ואת הגוף שלי ומרגישה שהכל היה שווה ובגדול".

 

אנחנו עומדים לשירותך בכל שאלה. נשמח לפגוש אותך באחד מ-16 הסניפים שלנו לפגישת היכרות לא מחייבת לקבלת פרטים ולקביעת תור לטיפול ניסיון, התקשרו: 1-700-503-700 או שלחו לנו מייל Bellacontour@gmail.com

בלה קונטור -הצרת היקפים ללא כאבים http://www.bella-contour.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב