דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות נופש 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 718   [ נצפה 1871 פעמים ]

חבילות נופש הן בעלות ביקוש רב וישנן חברות רבות וטובות שמוכרות חבילות נופש בארץ ובחו"ל. יחד עם זאת, ישנן מספר חברות מובילות בתחום, שנוטות להציע את המחירים הזולים ביותר, את התנאים הטובים ביותר ואיכות השירות הטובים ביותר. אחת מהחברות האלה היא איסתא מדובר בחברה המובילה בתחום התיירות בארץ - קישור לאיסטה, מדובר בחברה המובילה בתחום התיירות בארץ. שמקבלת מאות אם לא אלפי הזמנות ביום. היא נהנת מפלח שוק גדול יחסית, מסטטוס מכובד בשוק וכן מעבודת שיווק טובה. כל אלה מביאים לכך, שבמידה ותרצו להזמין חבילת נופש לחו"ל, כדאי קודם כל, לבדוק את ההצעה של החברה הזו. ככל הנראה, היא תציע לכן את ההצעה הטובה ביותר והזולה ביותר.  

חבילות נופש -   מה צריכים להשוות

חבילות הנופש שונות מאוד בתכונות שלהן ועליכם המשימה למצוא את החופשה שעונה באופן מדויק לצרכים שלכם. היעדים שונים, המחירים שונים, מועדי  יציאה וחזרה שונים ובתי המלון שונים.

יעדים שונים – חברות התיירות מציאות מספר יעדים גדול שאפשר להגיע אליו. מחיר חבילת הנופש ביעד מסוים הוא תלויי משתנים רבים, אולם ככל שגדל המרחק בין יעד החופשה ובין ישראל, כך גם עולה מחירה של חבילת הנופש. כשבוחרים את היעד צריך לבדוק האם ישנן מגבלות בהגעה אליו, לדוגמא – לארצות הברית צריך לעשות ויזה קודם, בלעדיה, לא תוכלו להיכנס לארצות הברית. חשוב לבדוק גם האם היעד משרת את מטרתכם ולשאול האם זה באמת כך. יש יעדים שמתאימים יותר לחופשת התרווחות ויש כאלה שמתאימים יותר לחופשה לצפייה בתרבות או לצפייה נופים. יש כאלה שאפילו יוצאים לחופשות סקי. לכן, עליכם להיות בטוחים שהיעד שבכוונתכם להגיע אליו, משרת את הצרכים שלכם. שלא יקרה מצב שתרצו להגיע לחופשת סקי, ובסוף יתברר שאין שלג...

 

מועדי יציאה וחזרה-  לא תמיד הרצון שלכם לצאת במועד מסוים ליעד מסוים הוא אפשרי. לפעמים אין טיסות או שהמקומות על הטיסות באותו היום אזלו. כשאתם בוחרים מועדי יציאה וחזרה לחופשה שלכם, בדקו קודם האם התאריכים האלה אפשריים מבחינת חברות התיירות. לא פעם מתגלה שהמועד שרציתם אינו זמין, ותדרשו להתגמש מבחינת המועדים. פתרון טוב לבעיה הזו, היא לקנות את חבילת הנופש בטווח של כחודשיים מראש, כך בסבירות גבוהה יהיו מקומות פנויים על טיסות בתאריכים שביקשתם(חודש אגב ממש לא מספיק).

בתי מלון -  בתי מלון צריך לבחור בקפידה. אם ראיתם חבילת נופש, הכוללת מלון עם ארבעה כוכבים, כדאי שתבדקו את אתר האינטרנט של המלון ותראו מה יש בו. דירוג הכוכבים הוא פנים מדינתי, ולכן שונה בין מדינה למדינה. אז נכון ש-5 כוכבים בכל מקום אמור להיות מפאר, אבל יש שוני מהותי בין דרגות הפאר. לדוגמא, מלונות ארבעה כוכבים בארץ הם מלונות טובים בהחלט. החדרים יפים ומסודרים וארוחת הבוקר מספיקה בהחלט. בפראג לעומת זאת, מלון ארבעה כוכבים מקביל למלון 2 כוכבים בארץ – הן מבחינת החדרים והן מבחינת איכות האוכל. לכן, לפני שאתם רוכשים חבילת נופש, בדקו שבאמת המלון משרת את הצרכים שלכם. שלא תמצאו את עצמכם ב-35 מעלות בלי מזגן, כי הנחתם שב-4 כוכבים בטוח יש.

מחירים ­ המחירים של חבילות נופש משתנים מחברה לחברה, בהתאם למרכיבים ובהתאם ליכולתה של החברה להוזיל עלויות. שלושת החברות שהוצגו להעיל, הן חברות גדולות מאוד שהיקף ההזמנות מהן הוא גדול. הן יודעות לצמצם עלויות וכך להציע את המחירים הזולים ביותר. לא פעם, בשלושת החברות יציאו לכם הצעות דומות ואף זהות, כי פשוט אי אפשר היה להוזיל יותר את החבילות. לכן, אם כבר חשבתם על טיסות לחו"ל, כדאי קודם כל לבחון את המחירים בחברות האלה.

 

חבילות נופש -   אילו דברים נוספים צריך לברר

דמי ביטול – לפעמים, לא עלינו, נדרשים לבטל את חבילת הנופש מסיבות כאלה ואחרות. צריך לברר מה גובה דמי הביטול של חבילת הנופש ולקחת זאת בחשבון בעת המחשבה על סגירת עסקה.  עלות ביטול מאוד גבוהה, מפחיתה את הכדאיות הכלכלית של העסקה, וזה משהו שצריך להתחשב בו .

השכרת רכב- חלק מהחברות מאפשרות להשכיר דרכן ישירות רכב במדינת היעד. חשוב לברר זאת עם חברת התיירות, ואם קיימת אופציה כזו, לבקש לקבל הנחה מסוימת במחיר ההשכרה – מאחר שכבר ביצעתם את עסקת החופשה דרכן.

 

סיכום

מאמר זה, דן בהיבטים החשובים שצריך לחשוב ולשקול אותם, בעת ההחלטה ויישם ההחלטה של רכישת חבילת נופש בחו"ל. כפי שהוצג במאמר - לרכישת חבילה יש היבטים רבים ששווה לחשוב עליהם, לפני ובזמן שמזמינים את החבילה וטרם לסגירת עסקה. עשו את המאמץ הזה לפני, השקיעו בנופש שלכם, כדי שבסופו של דבר..וזה קורה לא מעט...הנופש שתכננו יגמר אחרי זה בבתי המשפט.

 

בהצלחה

יניב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב