דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באור 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 293   [ נצפה 2099 פעמים ]

תחילת הטיפול באור עבורי החל מתוך התנסות אישית על עצמי בזמן שהרגשתי קושי מסוים לנשום בקלות ובטבעיות.הנזלת והכאבים בסינוסים "שאבו" אותי למקום התעסקות חדש.חיפשתי דרך טבעית להפטר ולהשתחרר מהנזלת המציקה והמחלות התכופות בסינוסים.האמנתי שיש דרך אחרת מעבר לכדורים. התחלתי ללמוד פיתוח קול ושם התמקדתי בלימוד נשימה נכונה-חיזוק ופיתוח הגוף-הכלי שלנו כבסיס להפקת קול.תרגלתי בצורה טכנית לחלוטין פעם אחר פעם במשך מספר חודשים,כשאני עוקבת אחר תחושות הגוף,ובעיקר אחר האיברים הקשורים לנשימה-בטן,סרעפת,גרון,חלל הפה ומערכת הנשימה. בה בעת חיזקתי את הגוף דרך תזונה בריאה.כידוע,מה שאנו מכניסים לגוף משפיע ישירות על רמת בריאות הגוף. כחלק מחשיבה על דרכי טיפול והקלה,התחלתי לפתח עבודה עם אור אלוקי ונשימה.דמיינתי כדור אור רך ונעים בתחושת צמר גפן,שעבר בין האיברים השונים בגוף במקומות הכואבים.הכדור שיחרר עומסים רגשיים ופיסיים.יצר שיחרור וניקיון.מילא באנרגיה.מאוד נהנתי לעשות עבודה זו.שכן,היא יצרה בי תחושת אתנחתא.לעתים קרובות הוספתי מוסיקה מרגיעה ברקע.בזכות ההקשבה למוסיקה הצלחתי להתמקד גם באיברים השונים ולהקשיב להם בנפרד.בדקתי עד כמה כל איבר זקוק לתשומת לב.לאט לאט הרגשתי שינוי במצב הבריאותי.הרגשתי שאכן ההליכה בדרך המשלבת הקשבה לגוף ברמות השונות-פיסי,נפשי-רגשי ורוחני אכן בונה אותו ומבריאה אותו.

היום,אחרי קרוב ל-20 שנה אני מטפלת באנשים גם דרך האור.גיליתי שאפשר לעזור לאנשים ברמות שונות-החל מבעיות פיסיות(כאבים,מחלות,ניתוחים) ועד לבעיות נפשיות-רגשיות כולל חינוך מיוחד ופסיכיאטריה. 

צורת העבודה מתנהלת דרך מינימום התערבות מצידי.אני פונה לבורא עולם בתפילה מכווננת עם בקשות מדויקות ומוסרת עצמי להיות כלי לשליחותו ביחס למטופל. הטיפול הינו אנרגתי ונעשה מרחוק.כך שאין צורך להיפגש.אני חווה דרך מרכזי האנרגיה בגוף,כף הרגל או היד את המקומות החסומים ומשחררת אותם. תנאי מקדים להצלחת הטיפול הינו סבלנות והכרה בתהליך.לעתים המטופל יחוש מיד את ההשפעה,אך לא תמיד.תלוי ברצון ובפתיחות להתקדם.כמו גם במודעות.

חשוב לציין,על המטופל להאמין בקיומו של בורא העולם(לאו דווקא לשמור מצוות).עוד אוסיף,בתחילת דרכי עם הטיפול באור עדיין לא שמרתי מצוות.אולם בעקבות הדרכה של מקובלים נמסר לי שמאז שאני שומרת מצוות הטיפולים הרבה יותר טהורים ויעילים.

ענת רורברגר- מטפלת במוסיקה,פרחי באך ואור                   מנחה סדנאות מוטיבציה ושיעורי פסנתר                   מייל: anatror@orange.net.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב