דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים מאז ועד היום 

מאת    [ 25/12/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2209 פעמים ]

כמה ניתוחים פלסטיים אתם מכירים? למי מיועדים מרבית הניתוחים הפלסטיים? היכן מוצאים מנתח פלסטי מומחה ואיך מחליטים האם לעבור ניתוח פלסטי? כל התשובות ומידע נוסף על ניתוחים פלסטיים.

בסוף שנות השבעים, תחילת שנות השמונים, נכנסו ניתוחים פלסטיים לחייהם של לא מעט אנשים. הניתוחים הפלסטיים היו קיימים עד אז אך שימשו בעיקר לתיקון נפגעי תאונות, מומים מולדים, כוויות ואלימות, אשר היו זקוקים לשחזורים אסתטיים פלסטיים. השינוי בייעודם של הניתוחים ובמהות תכליתם היה תהליכי וכלל בין היתר שינוי כולל בעולם המערבי לגבי אידיאל היופי ונצחיות הנעורים.

בשנות השמונים חל בעולם המערבי שינוי בתפיסת היופי, עולם הקולנוע והאופנה פרח ונוצרה תפיסה כי יש לשמר ככל שניתן את הנעורים וכי נשים שופעות הן הן הנשים היפות ביותר. לראיה לא ניתן להתעלם מהבאז שעשתה פמלה אנדרסון כאשר הופיעה בתוכנית משמר המפרץ רצה על החוף ולגופה בגד ים אדום וחזה מנותח. בנוסף, לא ניתן לשכוח את מסיבות הבוטוקס אשר צצו בעיקר ברחבי הוליווד ובהן הזריקו ידוענים ואנשי העשירון העליון בוטוקס לפניהם לצורך העלמת קמטים וניצחון הנעורים על הזמן.

עם השנים התמתנה התופעה וביימנו מספר הניתוחים הפלסטיים גדל, אך הבאז סביבו קטן משהיה, מה שמאפשר לכל אדם מהרחוב לפנטז על ניתוח פלסטי לפי רצונו ובהתאם לכיסו. ההיצע של ניתוחים פלסטיים גדל כל הזמן ואם בעבר הניתוחים הידועים היו ניתוחי חזה היום ניתן למצוא ניתוחים פלסטיים כמעט לכל איבר בגוף, החל מניתוח הגדלת חזה המוכר, דרך ניתוח מתיחת בטן ועיצוב זרועות וכלה בניתוח הגדלת שריר התאומים (!). מספר הניתוחים הפלסטיים המוצעים לא יתואר וגדל כל הזמן, יחד עם התפתחות הרפואה הפלסטית.

כאמור, בעבר הרחוק יועדו ניתוחים פלסטיים לנפגעי תאונות וכוויות ולפיכך מרבית הניתוחים הראשונים נעשו על חיילים אשר חזרו משדה הקרב. בשנות השמונים התהפכה התמונה ומרבית הצרכנים של ניתוחים פלסטיים הפכו להיות נשים, הן בשנות העשרים לחיים והן בשנות החמישים לחייהן. כיום, מספר הנשים שעוברות ניתוחים פלסטיים בשנה עודנו גדול ממספר הגברים, אולם אם בעבר רק גברים מועטים עברו ניתוחים פלסטיים היום ניתן לצפות במגמת עליה.

אנשים אשר מחליטים כי ברצונם לעבור ניתוח פלסטי צריכים קודם כל לקבוע פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי המתמחה בניתוח בו הם מעוניינים. במהלך הפגישה יסביר הרופא על הניתוח, ההליך, הסיכונים, ההחלמה והתוצאות הצפויות, יציג את הדיפלומה שלו וכן ייתן הצעת מחיר. ניתן לקבוע פגישה עם יותר ממנתח פלסטי אחד, להשוות מחירים ולבקש המלצות ממטופלים אשר כבר עברו את הניתוח אצל אותו המנתח.

חשוב לא להתפשר באשר לטיב המנתח והמכון, בכל זאת, מדובר בגוף של כל אחד מאיתנו.   

פורטל ניתוחים הינו אתר מקיף ומקצועי בתחום הניתוחים הפלסטיים, טיפולי אסתטיקה וקוסמטיקה. האתר מספק מידע על ניתוחים וטיפולים שונים ומאפשר יצירת קשר עם מרפאות מומחים ללא התחייבות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב