דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני אוהב אותך - לא במקום מתנה לאישה 

מאת    [ 24/12/2010 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 3302 פעמים ]

אני אוהב אותך... שלושת המילים היפות האלו יכולות לחולל נפלאות, והן עדיפות על פני כל שיר אהבה ארוך, שלעתים יכול להיות גם מייגע. גם אם אתה אוהב אותה זה עדיין לא אומר שלא צריך ללוות את המילים היפות הללו עם מתנות לאישה שלך מידי פעם. מתנות לאישה הן הזדמנות טובה להזכיר לה גם בצורה מוחשית שאכפת לך ממנה. אם אנו כגברים נעצור לרגע, ובלי כל שוביניזם חלילה, נשים לב כי גם שותפתנו לחיים עובדת מאוד קשה, הרי שמכאן ועד רכישת מתנות לאישה שאתם אוהבים, פעם בכמה חודשים, היא קצרה.

 בת הזוג שלך תשמח לקבל אחת מאותן מתנות לאישה שיתאימו לה בדיוק, וכדאי לקחת בחשבון שהיא גם יכולה להודות על כך בדרכה המיוחדת. זו עוד סיבה למה לא לחכות לאירוע מיוחד אלא לזכור מידי פעם כמה נחמד לזכות בחיוכה היפה של זוגתך לאחר רכישת מתנות לאישה ללא כל סיבה מיוחדת, אלא פשוט מאהבה נטו. מתנות לאישה שאיתך הן גם מתנות לעצמך, מאחר והיא נהנית מהמתנה ואתה נהנה מההנאה שלה.

 ...ולא שכחתי את היום שלך

אנו הגברים יכולים לזכור את התאריך של משחק כדורגל שאינו בעל חשיבות גדולה ביותר, ולעתים לשכוח מאורע מיוחד של האישה, גם אם לא מדובר ביום הולדתה. מתנות לאישה צריכות להיות מעט "מקובעות" במוחנו הגברים בכדי שנכבד אותה בימים החשובים שלה. אמרנו הרי שלא מדובר רק ביום הולדת, מאחר ואותן מתנות לאישה יכולות להיות מוענקות גם במקרים של קידום בעבודה, יום נישואין, יום המשפחה, וכד'. מתנות לאישה, בתזמון הנכון, מעלות על פניה את החיוך שאתם כל כך אוהבים, ולא פחות חשוב גם מזכירות לה שאתם לא שוכחים אותה ולא מקבלים אותה בתור מובנת מאליה.

 כך הופכות מתנות לאישה לאלו הנותנות תמריץ ומחיות כל מערכת יחסים ולא רק בגלל ההיבט החומרי של המתנות אלא בשל ההיבט הרגשי שלהן. גברים רבים מנצלים כל הזדמנות לקנות מתנות לאישה שהם אוהבים בכדי שהיחסים יהיו הרבה יותר מהנים והרבה פחות משעממים ו"יבשים". יש כאלו שרוכשים מתנות לאישה שאינה זוגתם לחיים אלא מישהי מרכזית בחייהם, כשגם לגביה לא מומלץ לשכוח את הימים החשובים שלה אלא למצוא את אותן מתנות לאישה שתתאמנה לה.

 אז הנה מתנה שתראה לך עד כמה אני יצירתי

אז אתם אוהבים אותה (את בת הזוג) או מעריכים אותה (את אותה אישה אחרת שיש לה חשיבות רבה בעיניכם) אך אתם לא תמיד חושבים שאתם יודעים לבחור מתנות לאישה הזאת. כדאי שתחשבו שוב. אתם יכולים להיות הרבה יותר יצירתיים ומקוריים בקלות. פשוט פקחו את העיניים וגלו כיצד מי שמתמחה בתחום המתנות בכלל וגם בתחום מתנות לאישה בפרט, יכול לסייע לכם. זה נכון שלא כולנו חושבים על רעיון מוצלח ומקורי במהירות, לכן בכל הקשור לנושא של מתנות לאישה, כדאי לדעת כי תמיד ניתן למצוא עזרה בנושא.

 אתם יכולים להיות רגועים ולהתחיל לחשוב על שמחתה של האישה כשהיא תקבל את אחת מאותן מתנות לאישה שבחרתם לה, לאחר שהוצג בפניכם מגוון עצום ומקורי ביותר. אפילו אם בחלומות הכי ורודים שלכם לא חשבתם שתוכלו לחשוב בעצמכם על רעיון מקורי למתנה, הרי שבזכות היצע מרתק של מתנות לאישה במקום אחד ומיוחד, תוכלו להרשות לעצמכם להעניק את המתנה וגם להתרברב קצת על היצירתיות שלפתע פרצה מכם בדרך לרכישת המתנה המיוחדת. הכול בחיוך ובטעם טוב, מאחר והעיקר הוא שמבין אותן מתנות לאישה שראיתם, יכולתם לבחור בקלות פריט שימצא חן בעיניה לבטח.

 


מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר


אנימי ולמצוא מידע נוסף על מתנות לאישה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב