דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לחיים טובים יותר... 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2097 פעמים ]

החיים המודרניים הם חיים תובעניים, מהירים ומלחיצים יותר ונראה כי מרבית האנשים היו רוצים שיוסיפו ולו עוד כמה לשעות ליממה בת ה-24 שעות. הקצב המטורף הזה מוביל למחלות חדשות, ללחצים, ולתופעות שעד כה לא היו כול כך פופולאריות, והדרך שלנו להתמודד איתן יכול להגיע בצורות שונות ומגוונות.

אנחנו צריכים להתמודד עם סוכרת, צליאק, חרדות, ניכור, דיכאון, התחממות כדור הארץ, חינוך, קריירה, עם העבר הווה ועם העתיד לבוא. מה עושים כיצד דואגים לשמור על בריאותינו ואיכות חיינו בעולם שבו המשתנה הקבוע הוא השינוי?

להלן כמה טיפים לחיים בריאים ואיכותיים יותר.

תזונה – כבר נכתבו אלפי מאמרים וכתבות על כך שתזונה נכונה תורמת לאיכות החיים ולאריכותם. מומלץ לעבור למזון טבעי ולא מעובד, וישנם אינספור מאכלים נפלאים לאנשים שסובלים ממחלות שונות: מאכלים אנינים ונטולי גלוטן לאנשים שסובלים מצליאק, מאכלים נפלאים וטעימים ללא סוכר לסובלים מסכרת ועוד. יש הכול ורק צריך לבחור בחוכמה מבין המבחר הגדול שעומד בפנינו כאשר אנחנו הולכים לסופר או למכולת השכונתית ולא להתפתות למזון מעובד ומהיר.

רגיעה -  קצב החיים שלנו מאלץ אותנו להיות תמיד על הילוך חמישי, ופעמים רבות משכיח מעימנו את הדבר הכי חשוב – את עצמנו. בשנים האחרונות אנחנו מבינים כי אם לא נעצור לרגע ונירגע, אנחנו עלולים לפגום בבריאותינו הן הפיזית והן הנפשית. זו הסיבה שבעטייה הפכו מכוני ספא להיות הדבר הכי חם בשנים האחרונות. יום של פינוק במכון ספא  מאפשר לנו להשתחרר ממתחים ולהטען בכוחות מחודשים ורעננים.

פעילות גופנית – פעילות גופנית וקבועה משפרת את בריאותינו, זו אקסיומה שאפילו היוונים הקדומים הבינו אותה. כיום עומדות לרשותנו יותר ויותר אפשרויות לבצע פעילות גופנית ולשפר את אורח החיים שלנו: יוגה, אירובי, ביקראם, פעילות גופנית במים, קפוארה, ריקודי עם, כדורגל, חדר כושר, אתלטיקה, ריצה, סלסה, ריקודים סלוניים, הליכה ועוד הרבה מאוד סוגים של פעילויות גופניות שלא רק תורמות לחיטוב הגוף ולבריאותו הן גם תורמות לשחרור לחצים וחרדות.

שינה – שינה, כמו תזונה, היא משהו שאסור לוותר עליו, וגם לה יש קשר והשפעה על חיינו. חשוב לישון טוב ולפחות 6 שעות בלילה או ביום. מומלץ מאוד לדאוג למזרון איכותי, שכן למזרון יש השפעה על בריאות הגב שלנו ועל היציבה שלנו כמו גם שחשוב לרכוש כרית טובה. כידוע אנשים הופכים מתוחים יותר כאשר אינם ישנים מספיק שעות, לכן חשוב לקבל את מלוא שעות השינה הנחוצות, כדי להתעורר לבוקר חיובי ומלא אנרגיות.

אנו חיים בעידן חדש ונדרשים לחשוב על פתרונות יצירתיים כדי לשמור על בריאותינו ואיכות חיינו. אנו עדים לעלייה דרמטית בשכיחותן של מחלות ותופעות כגון סוכרת, צליאק (רגישות יתר אל מאכלים מכילי גלוטן), דיכאון וחרדות, בעיות גב ועוד... ונאלצים לסגל אורח חיים שונה מזה שהתרגלנו אליו עד כה. ישנן מספר דרכים יעילות לשמור ולשפר את חיינו, שילוב טיפים אלו בחיי היום יום שלנו יאפשרו לנו לחיות חיים מלאים וארוכים יותר.

 

מדריך אתרי ספא של ישראל - אתר מקיף ועדכני על בתי ספא.  מדריכי ספא, חבילות ספא, טיפולי ספא - ללא עמלה, כתבות ספא, עדכונים מבתי ספא, חדשות ספא, הצעו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב