דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: חירות, שוויון ואחווה 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2487 פעמים ]

שילוח בינלאומי מביא לידי ביטוי את הערכים שהמהפכה הצרפתית חרטה על דגלה. שילוח בינלאומי מביא לאנשים ברחבי העולם חירות, הוא מבוסס על שוויון והוא יוצר אחווה בין בני האדם על פני האדמה.

חירות

בזכות שילוח בינלאומי לכל גבר ואישה יש את האפשרות לקבל כל חפץ שבו הם מעוניינים ולשלוח כל חפץ שהם חפצים. כיום, האדם מן הישוב יכול לרצות להיות דברים רבים והוא איננו כבול כמו בעבר למעמד שלו, למוצא שלו, לקבוצה שלה הוא שייך. החירות להיות מי שאתה רוצה להיות הופכת להיות מחוז החפץ של אנשים רבים ברחבי העולם. כדי להגשים את הרצון להיות משהו מסוים או מישהו מסוים יש לאדם מן הישוב צורך בחפצים שונים: ספרים לקרוא, בגדים ללבוש, אובייקטים שיבטאו את האישיות שלו, מוצרים שיסייעו לו לצעוד בדרך הארוכה אל האני האמיתי שלו. כל חפץ שלו זקוק האדם מן הישוב – גם אם הוא נמצא בקצה השני של כדור הארץ – הוא יכול לקבל בזכות שירותי שילוח בינלאומי. החירות שלו יכולה להתגבר על המרחקים בזכות חברות שילוח בינלאומי שמאפשרות לו לקבל את החפצים שלהם הוא זקוק. זוהי החירות המוחלטת: להתגבר על מרחק ולהשיג את כל מה שנחוץ לו. חברות שילוח בינלאומי מעניקות לאדם מן הישוב את החופש להיות הוא עצמו, או – אם זה מה שהאדם מן הישוב רוצה – להיות מישהו אחר לגמרי.

שוויון

בעבר, שילוח בינלאומי היה עניין השמור רק לעשירים ולבעלי הכוח. האדם מן הישוב לא היה יכול להשתמש בשירותי שילוח בינלאומי כיוון שהם היו מחוץ להישג ידו. בימים ההם שילוח בינלאומי נעשה באמצעות ספינות סוחר שחצו את האוקיינוסים ואת הימים ורק עשירים יכלו להרשות לעצמם לשלוח סחורה מעבר לים. בימינו כל אחד ואחת יכול או יכולה לשלוח ולקבל סחורות וחפצים באמצעות שירותי שילוח בינלאומי. עברו הימים שבהם האדם מן הישוב היה יכול רק להביט בעיניים כלות על הספינות שיצאו למסעות כשבבטן האוניה נחות להן הסחורות השונות. היום גם האדם מן הישוב – בדיוק כנו כל אחד אחר ובצורה שוויונית לחלוטין – יכול ליהנות משירותי חברות שילוח בינלאומי שיעמדו לרשותו וימלאו את כל רצונותיו, בתנאי שהוא עומד בתנאי התשלום של החברה. לא עוד שילוח בינלאומי לעשירים ונסיכים בלבד; בימינו זה שילוח בינלאומי לכולם או לאף אחד לא!

אחווה

בזכות שילוח בינלאומי, אנשים רחוקים זה מזה יכולים כעת לחלוק את חייהם ואת תחומי העניין שלהם עם אנשים אחרים בכל רחבי העולם. שילוח בינלאומי מאפשר לאדם מן הישוב לשלוח מתנות ורעיונות לכל רחבי העולם ולקבל מכל מקום מגוון אדיר של חפצים; רשת בינלאומית של החלפת חפצים, מידע וסמלים. שילוח בינלאומי הופך את העולם למקום קטן בהרבה ויוצר קשרים בין אנשים במקומות רחוקים שיכולים כך ליצור קהילות שמתגברות על מכשולי המרחק באמצעות שילוח בינלאומי סדיר, יעיל וזול. הבדידות של האדם מן הישוב שלא הכיר אנשים אחרים שעוסקים בתחביב שלו או שחולקים איתו אהבה לתחום כלשהו היא עניין של העבר. בזכות שילוח בינלאומי כולם יכולים ללבוש את אותו כובע מטופש באותו הזמן ולהרגיש שייכים לקהילה אחת גדולה וחמה.

על שילוח בינלאומי והובלה ימית: http://www.graveone.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב