דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב מסחרי: לא לכל אחד 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2674 פעמים ]

מסתבר שיש אנשים שמסרבים להכיר ביתרונות של שירותי השכרת רכב מסחרי. לאחרונה נתקלתי במישהו (שם בדוי, השם האמיתי שמור במערכת) שהשקיע הרבה מאמץ ועוד יותר מילים בניסיון לשכנע אותי ששירותי השכרת רכב מסחרי נועדו רק לעצלנים ולאנשים חסרי יכולות שבוחרים תמיד בפיתרון הקל ביותר גם אם הוא לא הגיוני. אני חושב שיש עניין לציבור לשמוע את דבריו של מישהו כדי שהציבור יוכל לשפוט לבדו האם שירותי השכרת רכב מסחרי נועדו לכל אחד או שמא יש להשאיר אותם לאנשים אחרים ולהימנע מהשימוש בשירות זה שמציעות חברות השכרת רכב. רשות הדיבור, אם כן, לחבר מישהו:

"בפעם הראשונה ששמעתי על העניין הזה של השכרת רכב מסחרי ידעתי מיד שאני בחיים לא הולך להתעסק עם זה. אני הרי איש עסקים רציני ואני יודע ששירותי השכרת רכב מסחרי נועדו רק לאנשים לא רציניים שלא מסוגלים להתמודד עם אתגרים ועם מכשולים. שתבין, רק בעלי עסקים חזקים יכולים לשרוד בעולם העסקים ומי שהוא לא חזק, כמו בטבע הוא מושמד על-ידי מי שחזק ממנו. שירותי השכרת רכב מסחרי מחלישים את איש העסקים. במקום להתמודד עם כל הצרות של אחזקת צי רכב, איש עסקים שהוא לא מספיק חזק רץ לבקש עזרה מחברות שמציעות שירותי השכרת רכב מסחרי וככה הוא לא מתמודד עם הקשיים שמייצר צי רכב שמכבד את עצמו. כל אחד יודע שמה שלא הורג מחשל ולהחזיק צי רכב זה משהו שרק כמעט הורג אותך ולכן ברור שהוא מחשל אותך. להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי זה לוותר על כל המכשולים האלה וההוצאות האלה שיש לכל מי שמחזיק צי רכב. להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי הופכך אותך לחלש כי אתה לא מתמודד יותר עם כל העומס של הבעיות והצרות שכל איש עסקים שמחזיק צי רכב מכיר.

"חוץ מזה יש גם את העניין של ההנאה. מי שמשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי שוכח את כל הכיף הזה שיש למי שמחזיק צי רכב וצריך להתעסק עם כל הדברים הכל-כך  כיפיים שיש בזה: טיפולים שוטפים, חילוץ רכבים, קניית מכוניות, מוסכים, חשבונות, פנצ'רים, חשבונות, מיסים, טסטים, אגרות וכל הדברים הנפלאים האלה שעליהם מוותר כל בעל עסק שבוחר להשתמש בשרותי השכרת רכב מסחרי. הרי כל גבר נהנה לדבר על מכוניות אז איך אפשר לוותר על התעסקות בלתי פוסקת בענייני מכוניות? איך אפשר להעדיף שירוי השכרת רכב מסחרי ולהשאיר את כל העניינים האלה שקשורים למכוניות בידיים של מישהו אחר? נכון שמי שמשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי מגלה פתאום שיש לו הרבה זמן לטפל בשאר העניינים של העסק, אבל מה עם ההנאה? והנפש? והגבריות?

"אין מה לעשות; גברים אמיתיים לא משתמשים בשירותי השכרת רכב מסחרי. חברות שמציעות שירותי השכרת רכב מסחרי בעצם מנסות להפוך את הגברים האמיתיים למשהו אחר שעדיף לא לחשוב אפילו מהו. כל איש עסקים שרוצה להישאר חזק וגיבור אסור לו לוותר ככה בקלות על הצרות ועל השטויות של אחזקת צי רכב. נוחות זה נחמד ויעילות זה חשוב, אבל יש גם דברים אחרים בחיים והם הרבה יותר חשובים."




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב