דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים בטבע - כמה מרכיבים ייחודיים 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 1632 פעמים ]

הפקת אירועים בטבע מספקת לבעלי השמחה אירוע מקצועי, איכותי וכזה שלא רואים בכל יום בנוף האירועים הישראלי, הפקת אירועים בטבע היא שירות כולל ומקיף שאחראי לכל שלבי האירוע מתחילתו ועד סופו והפקה כזו היא רלבנטית לחתונות, בר מצוות, ימי הולדת מיוחדים, אירועים עסקיים וכל אירוע אחר. בשנים האחרונות ניתן בהחלט לראות מגמה של מעבר אל הפקת אירועים בטבע ויציאה מהשגרה של גני ואולמות אירועים.

קייטרינג לאירועים בטבע

אחד המרכיבים שקיים בכל אירוע שהוא ובכל מיקום הוא קייטרינג, כי האורחים רוצים לאכול וזה חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו, וכולנו יודעים כי חשיבותו גדולה מאוד להצלחת האירוע כולו. קייטרינג לאירועים בטבע הוא קייטרינג מעט שונה מאשר באולם או גן אירועים, בעיקר מבחינת התשתית לה הספק זקוק לה, אופן הכנת האוכל בשטח וכמו כן, מאפיין ייחודי של קייטרינג לאירועים בחיק הטבע הוא הצורך להתאים למיקום המיוחד בו נערך האירוע, לסגנונו, למזג האוויר וכדומה.

במסגרת שירותי הפקת אירועים בטבע באמצעות חברה מקצועית שמתמחה בתחום אירועים זה, ברוב המקרים בחירת ספק הקייטרינג היא בתחום אחריותו של צוות ההפקה – בתיאום ושיתוף מלא של בעלי האירוע כמובן. בצורה זו של הפקת אירועים בטבע ניתן לוודא כי ספק השירות הוא אכן מקצועי ומתאים לפעילות הסעדה בטבע ושכל היבטי האוכל יתאימו לאירוע עצמו.

לבוש לאירועים בטבע – שמלות כלה ומאפרות לאירועים
הפקת אירועים בטבע היא כמובן ייחודית בגלל המיקומים המיוחדים שניתן לבחור מהם, מיקומים שמצריכים לעיתים גם התחשבות בלבוש לאירוע עצמו – של בעלי האירוע ושל האורחים – למשל חתונה בערב קריר תצריך התארגנות מסוג אחד ואילו אירוע בערב חם ומיוזע יצריך התארגנות מסוג שני. מבחינה זו אחד הדברים החשובים ביותר הוא שמלות כלה והשירות של מאפרות לאירועים. שמלת הכלה היא כמובן מרכיב מהותי בכל טקס חתונה ועליה להיות מרהיבה, יפה ועל פי מהות האירוע עצמו, שמלות כלה לאירועים בטבע חייבות להיות מותאמות קודם כל למזג האוויר במיקום ובמועד החתונה ושנית לסגנון הכללי של הכלה והחתונה, לרוב אלו יהיו שמלות כלה נוחות ואלגנטיות יותר מאשר שמלות כבדות וארוכות שניתן לראות באולמות אירועים.

בנוסף, השירות של מאפרות לאירועים צריך להתאים לכלה, לשמלה וכדומה אך גם להתחשב בכך שהחתונה היא בחוץ ותנאי מזג האוויר ישפיעו על האיפור רבות.

דוגמא של הפקת אירועים בטבע

הפקת אירועים בטבע יכולה להיות במגוון עצום וכמעט אין סופי של מיקומים ואתרים מיוחדים במינם, דוגמא איכותית במיוחד היא חתונה בנאות קדומים, שמורה ייחודית שמשתרעת על 2,500 דונם ומציעה כמה אתרי חתונה קסומים בין ת"א לירושלים. נאות קדומים היא אתר מיוחד שכולל שחזורים של שיטות חקלאות ומגורים מקראיות ובכך מציע הפקת אירועים בטבע למתחתנים ולחוגגים בנוף עוצר נשימה ומיוחד במינו.

DJ SOLI - תקליטן לאירועים - מוזיקה באוירה אחרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב