דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגלות ילדים לשילוב המושלם בחיים אקטיביים 

מאת    [ 02/07/2007 ]

מילים במאמר: 585   [ נצפה 5970 פעמים ]

כולנו יודעים שאין מספיק זמן במהלך היום להספיק את כל מה שנרצה. כאשר נוסיף ילדים ואורח חיים פעיל לתוך השקלול נראה שדי קשה לנו להתמודד עם המחסור בזמן. איננו יכולים להוסיף שעות נוספות ליממה, אבל הודות לעגלות הנגררות של צ'אריוט אנו יכולים לשלב בין אורח החיים הפעיל שלנו לבין בילוי זמן איכות עם ילדינו.

עגלות צ'אריוט (Chariot Carriers) הן תוצאת שאיפתו של דן בריטון למלא נישה מבוקשת בתחום עגלות נגררות לאופניים. הוא זיהה צורך אמיתי בעגלות ילדים נגררות לאופניים באיכות גבוהה, עם יכולות התאמה גמישות, ובמחיר שווה לכל נפש. העגלות עוצבו עבור דור החדש של משפחות פעילות שגילו את הצורך בבילוי זמן איכות משותף עם ילדיהם בחיק בטבע. 

דן בריטון החל בתהליך הפיתוח של עגלת צ'אריוט הראשונה בשנת 1991. בתמיכתם ובעזרתם של אנשים רבים צ'אריוט "החלום" הפך לצ'אריוט "העסק" בשנת 1992. זמן קצר לאחר מכן הצטרף לדן אחיו כריס שהמשיך לנהל את הפן התפעולי של העסק. יחד עם צוות עובדים נאמן ונפלא, האחים בריטון וחברת צ'אריוט, כבשו את תעשיית עגלות הילדים לשטח.   

במהלך השנים הפכו עלות הילדים של צ'אריוט למובילי השוק בקנדה (מקום ייצור העגלות), וכיום הן ממותגי עגלות הילדים המובילים בארה"ב.   לצ'אריוט קו מוצרים נרחב, אבל אחד מהמודלים הפופולאריים ביותר הוא עגלת הילדים קוגר (Cougar Chariot Carrier).

הגישה הבסיסית של צ'אריוט לעגלות ילדים שונה במעט מזו של מותגים אחרים. הלקוח לא קונה עגלה נגררת לאופניים, ואז הוא צריך לקנות גלגל כדי להפוך את זה לעגלת ילדים לג'וגינג וריצה. הלקוח קונה שלדה. מה שהוא בוחר לעשות עם העגלה תלוי בו, בין אם הוא מעוניין לגרור אותה באמצעות האופניים, אם הוא מעוניין לדחוף אותה במהלך הריצה והג'וגינג, ובין אם הוא מעוניין להשתמש בעגלה להליכות ולטיולי שטח בחיק הטבע. ניתן אפילו לקחת את העגלה לטיולי סקי.  חלק מהתוספות חורגות ממטרתן הראשונית. לדוגמא, ניתן לגרור את המתוק הקטן בטיול אופניים בפארק ועם מעט שינויים ניתן להפוך את העגלה לעגלת טיולים (סטרולר) סטנדרטית. עם חמישה חיבורים שונים העגלה יכולה להתאים לאורח החיים של כל אחד.  

השלדה של עגלת הילדים קוגר של צ'אריוט היא מחלקה ראשונה. היא עשויה מאלומיניום קל עם ציר גלגל מתמשך על מנת להוסיף כח. יש מספיק תאי אחסון על מנת לספק כל הורה, יש לעגלה מתלה פנימי שהנסיעה בעגלה תהיה חלקה ויש בדים מחזירי אור למקרה שנתקעים בחשיכה. ניתן להסיר את גלגלי עגלת הילדים בקלות ולקפל אותה לאחסון קל. כמובן שיש גם עגלות תאומים נגררות של צ'אריוט. עגלת תאומים מכילה את כל המעלות של עגלת הילדים הבודדת והיא מתאימה לשני ילדים.   

כמובן שכל המאפיינים האלה מיותרים אם לילד עצמו לא נח בעגלה. ידוע שברגע שהקטנים מתחילים לבכות זה יכול לעצור כל פעילות שהיא (מעבר לזה, איזה הורה רוצה לגרום לילד שלו חוסר נוחות?). עם המאפיינים שצ'אריוט מכניסים לתוך עגלת הילדים הנגררת לילד יהיה נח במיוחד והסבירות היא גבוהה שתוך כמה דקות הוא ינמנם J יש לעגלה רצועות מרופדות לכתפיים הניתנות להסרה, תחתית מרופדת הניתנת להסרה ולשטיפה וכמובן משענת מרופדת. יש כיסוי רשת לאוורור יעיל ואפילו פתחי אוורור צידיים. בעגלה יש כיסים פנימיים כדי שהקטן יוכל לשים כוסות שתייה וצעצועים. כמובן שיש זווית ראייה רחבה על מנת שיוכלו לראות את הנוף החולף על פניהם. 

כמובן שבצ'אריוט לא מתפשרים על בטיחות. עגלות הילדים הנגררות של צ'אריוט עברו בחינות שטח חוזרות ונשנות של חברות בחינת האיכות הטובות ביותר העולם ועומדים בתקנים אירופאים ואמריקאים מחמירים. מעבר לכך צ'אריוט קבעו לעצמם תקני בטיחות מחמירים הרבה יותר מאלה של הארגונים הבינ"ל. כל עגלות צ'אריוט עומדות בתקן F1975-02 של ASTM (American society for Testing & Materials) ואף עומדות בתקנים מחמירים הרבה יותר. 

אורח החיים הפעיל שלנו כהורים לא צריך להשאיר את הילדים בחוץ, באמצעות עגלות הילדים של צ'אריוט - ניתן לשלבם בכל פעילות שנרצה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב