דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליקויי בניה משמעותיים 

מאת    [ 20/12/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2449 פעמים ]

ליקויי בניה משמעותיים
ליקויי בניה משמעותיים הם לא משהו שיש להקל בו ראש – הם עשויים להיות, כמו שהשם מרמז, משמעותיים מאוד. בין אם מדובר על הבטיחות שלנו, על שלום הבית או על ההתנהלות השוטפת שלנו במהלך העונות, במהלך הימים או במהלך הלילות.
ליקויי שכאלה  יכולים להשפיע בצורה משמעותית על החיים שלנו בבית – הם עשויים לדרוש מאיתנו לפעול בצורה מסוימת, לפגוע בנוחות שלנו ובאופן כללי להפוך את הבית שלנו לפחות ביתי, פחות נעים ואולי אפילו פחות בטוח.

אז מה אנחנו עושים בנושא, ואיך אנחנו יכולים לשנות זאת?
איתור ליקויים בעת בדק בית הם הדבר הראשון שעלינו לבדוק כאשר אנחנו שוקלים קניה של בית חדש. בעוד את חלק מן הדברים אנחנו מסוגלים לבדוק, אפילו באופן אינטואיטיבי, ישנם דברים אשר נסתרים מהעין אך בהחלט לא נסתרים מן הלב – אלה עשויים להסתתר מאחורי הקירות, כאשר אלה עשויים להתפרץ בדיוק מתי שאנחנו לא מצפים לכך.

דוגמאות ליקויי בניה יש מכאן ועד הודעה חדשה – צנרות ישנות, חלודות ונוזלות אשר עשויות להתפוצץ ועל ידי כך לגרום לנזילות קשות בתוך הבית, מערכת חשמל לוקה בחסר, לא מחוברת או מחוברת בצורה לא טובה אשר עשויה לגרום לקצרים או אפילו לחשבון חשמל מנופח, ועד לחורים, סדקים ופריצות שונות אשר עשויות לגרום מאיבוד חום במהלך החורף ועד נזילות של גשמים אל תוך הבית.
בקיצור – לא נעים.

איתור ליקויי בניה
כאמור, איתור וטיפול בליקויים הם משהו שאנחנו צריכים לדאוג לו, ועדיפה שעה אחת קודם – באמצעות פניה לבעלי מקצוע אשר מתמחים באיתור של ליקויי בניה משמעותיים אנחנו יכולים לוודא שהבית שאנחנו קונים אכן נמצא במצב טוב.
במידה והתגלו ליקויים אנחנו יכולים אז לשאת ולתת לגבי המחיר, או לדרוש בתיקון ובשיפוץ של אותם דברים.

איתור ליקויי בניה משמעותיים, או בשמו המוכר – בדק בית, משמש רבים מאיתנו כמדד לבחינת כדאיות העסקה, וכדי לוודא שאנחנו אכן מקבלים תמורה מלאה עבור הכסף שאנחנו מוציאים, בטח ובטח כאשר מדובר על סכומים גבוהים.
בין אם מדובר על ליקויים בצנרת המים, במערכת החשמל או בכל נושא אחר בבית, יהיו אלה ליקויים בטיחותיים או ליקויים אסתטיים, הליקויים הם משהו שאנחנו צריכים לדאוג לו ולטפל בו על מנת שנוכל לחיות בשלווה בתוך הבית שקנינו.

מהבחינה הזאת, מילת אזהרה – למרות האפקט הפסיכולוגי, גם דירות חדשות עשויות להתברר כבעלות ליקויי בניה משמעותיים. למרות הפיתוי, ולמרות המחיר שאנחנו גם ככה משלמים, רצוי לבצע אבחון ואיתור של ליקויים בתוך הבית החדש, זאת כדי לדרוש מהקבלנים המבצעים את תיקון הליקויים הללו במידה ואלו התגלו.

לסיכום – כדי להיות סמוכים ובטוחים שאנחנו אכן מקבלים תמורה מלאה עבור סכומי הכסף הגדולים שאנחנו משקיעים, איתור ליקויי בניה משמעותיים הוא כלי חשוב ואמצעי הכרחי על מנת לקבל פרספקטיבה גדולה יותר ותמונה מלאה יותר על הבית שאותו אנחנו שוקלים לקנות.

ביצוע בדק בית עם מהנדס בניה מומחה, http://www.prizma-peles.com/index.php   לאיתור ליקויי בניה בבתים פרטיים או דירות חדשות ויד שניה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב