דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות בירושלים, באר שבע וחיפה - האם זו השקעה נבונה? 

מאת    [ 20/12/2010 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3730 פעמים ]

כיום, נדלן מניב הופך להיות פופולארי יותר ויותר הודות לתשואות הנמוכות שמציעים גופי השקעות על מכשירי ההשקעה הקלאסיים. כמו כן, משקיעים רבים מנצלים את הפטור המוצע לבעלי דירות להשכרה (כיום עד לסך של 4,500 ש"ח בערך) ונהנים מתשואה גבוה ללא תשלום מס עבור הרווחים, בניגוד להשקעות בבורסה אשר מחייבות תשלום מיסים של 20 ולעיתים אף 30 אחוזים מהרווחים.

מאמר זה יסקור שלושה אזורים בהם כדאי לבחון השקעה בדירות להשכרה למטרות השקעה. אזורים אלו אשר לדעת הכותב מומלצים היות והם נמצאים בערים מרכזית וגדולות ונהנות מתחלופה של סטודנטים הבאים לפקוד את מוסדות ההשכלה הגבוה בעיר. סטודנטים נחשבים כאוכלוסיית שוכרים איכותית הודות למשטר התשלומים שלהם ולעובדה כי מוסודות הלימוד תמיד מושכים עוד ועוד סטודנטים לאזור הפופולארים.

דירות להשכרה בירושלים - ירושלים, בירת ישראל הפכה להיות מוקד משיכה לסטודנטים רבים בעיקר בשל פעולות העירייה וראש העיר במטרה לעודד סטודנטים לבוא ולהתגורר בירושלים. למרות שמחירי הדירות גבוהים ביחס לערי הפריפריה הם עדיין נמוכים ביחס לערי המרכז (ביחס לתל אביב בעיקר). משקיעים הבוחרים לרכוש נכסים להשקעה בעיר נהנים מתשואה חודשית גבוה מהתשואה המקובלת בערי המרכז וכן נהנים מעליית ערך הנכס בעת המימוש. מומלץ לחפש דירות בירושלים באזור הפופולארים והמועדפים על ידי סטודנטים (בעיקר במרכז ברחובות הנביאים וקינג ג'ורג') כדי להבטיח שהנכס לא יהיה ריק ויספק תשואה בכל חודשי השנה.

דירות להשכרה בבאר שבע - באר שבע, בירת הדרום כבר ידועה מזה שנים רבות כעיר אטקרטיבית במיוחד למשקיעים. בעבר היה ניתן להשיג תשואות של למעלה מ-10% על ההון ברכישת נכסים זולים ביותר. למרות עליית המחירים של השנים האחרונות, עדיין ניתן לאתר בעיר מציאות ולהנות מתשואה גבוהות ואפילו כפולות מתשואות המרכז. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי בעת מימוש הדירה, כנראה ולא יהיה רווח גדול. אוניברסיטאת באר שבע גדל עם השנים והכפילה את מספר הסטודנטים בעשור האחרון, נתון המבטיח ביקוש לדירות באזורים הפופולאריים על ידי סטודנטים.

דירות להשכרה בחיפה- בצפון, העיר הגדולה ביותר ובה שני מוסדות לימוד מבוקשים ופופולאריים, הטכניון והאוניברסיטה שעל ההר. סטודנטים נוהגים לחפש דירות להשכרה בחיפה בעיקר באזורים הקרובים לאוניברסיטה ומעדיפים שכונות בהן יש אופי סטודנטיאלי. כדאי לבחון לעומק את האזורים השונים ולוודא שהסטודנטים אכן מחפשים דירות באזור טרם השקעה בדירה.

לסיכום, ניתן למצוא דירות להשקעה באזורים רבים בארץ ולהנות מתשואות גבוהות. יש לקחת בחשבון עלויות של אחזקת הדירה וזמן אשר תאלצו להשקיע בחיפוש אחר שוכרים ולעיתים בתחזוקה שוטפת. בכל מקרה, מומלץ להעזר באנשי מקצוע מתחומי משפטים, נדלן ופיננסים לפני ביצוע עסקה. צריך להכיר את השוק בו אתם פועלים וזאת לאחר קריאה של מאמרים רבים וחיפוש דירות בשטח.

מחפש טיפים נוספים להשקעה? כדאי ללמוד עוד על דירות בירושלים לפני שיוצאים לשטח לראות דירות להשכרה ולהשקעה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב