דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 סיבות מדוע פרסום גרילה רלוונטי מאי פעם 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2114 פעמים ]

תסכימו איתנו על כך שבעולם הפרסום התחרותי של היום, המלחמה הכי גדולה היא על תשומת ליבו של הצרכן. ככל שנהיה יצירתיים יותר, מקוריים יותר וחדשניים יותר – כך הסיכוי שניחרט בתודעתו של הצרכן היא גבוהה יותר.

פרסום גרילה במהותו המקורית פועל מחוץ לזירת המיינסטרים במטרה ליצור שיבוש מכוון כלשהו, שיעורר עניין ותשומת לב שיופנו למותג או המוצר. זוהי שיטה שמושתתת על יצירתיות ולאו דווקא משאבים ולכן היא יעילה במיוחד בכל הקשור לחיסכון בעלויות.

קריסיאן יורינקה מהבלוג Creative Guerrilla Marketing, כתב בשבוע שעבר פוסט בו הוא ציין את 5 הסיבות לכך שפרסום בשיטת גרילה, רלוונטי היום יותר מאי פעם. שינינו והוספנו קצת משלנו. מה אתם חושבים?

חמש סיבות להיותו רלוונטי יותר מאי פעם

1. מאגר לקוחות ממוקד כתשתית פרסומית – עסק , במיוחד קטן-בינוני, תמיד צריך לדעת לשמור על מאגר לקוחותיו הבסיסי, אליו הוא יכול לפנות בקלות ובמיידיות בפרקי זמן, מקומות ואירועים מסוימים. זוהי תשתית לקוחות שכבר קיימת והיא יכולה להוות בסיס מצוין לפעילות גרילה שיווקית.

2. יצירת התאמה בין פעילות שיווקית באינטרנט לבין זו שמחוצה לו (ONLINE-OFFLINE) - לא בכדי לצד הצניחה בכלכלה , השימוש באינטרנט תפס תאוצה. כיום רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום. טקטיקות של גרילה במדיה החברתית ברחבי האינטרנט יכולות להיות ממוקדות, אישיות ועם זאת מתואמות לעבודת העסק מחוץ לספירה האינטרנטית – למשל , השימוש הפעיל ושילובו של Foursquare במסעות פרסום.

3. חיסכון בעלויותפרסום גרילה היה מאז ומתמיד זול לעומת הקמפיינים הפרסומיים המסורתיים. קמפיין גרילה שביטויו ואיפיונו הוא בעיקר דיגיטלי, מאפשר לעקוב ביתר קלות עד כמה יש החזר/רווח על ההשקעה בקמפיין, מה שהופך את מדיום האינטרנט למתחרה רציני ביחס למדיומים המסורתיים בכל הקשור לקמפיינים פרסומיים.

4. גם בחברות פרסום ובתי עסק גדולים – ככל שיותר חברות פרסום ובתי עסק החלו להשתמש בפרסום גרילה, כך הפכו עקרונותיו לחלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של מרביתם. עקרונות אילו מצוינים על מנת לקצץ בעלויות ותקציבים שהיקפם הון-עתק תוך שמירה על יעילות החברה ומעקב אחר פעילותם.

5. אפקט ה"רעש" – טקטיקות הגרילה נועדו "לעשות רעש" ולהיות פרובוקטיביוות מלכתחילה. פעילות שיווק גרילה עוצרת אנשים במסלול חיי היום-יום שלהם בין אם באמצעות שלטי חוצות, מודעות אלטרנטיביות ברחוב, מחאה פרובוקטיבית בין אם מעושה או אמיצה ובלתי שגרתית ועוד.

זו הייתה למעשה בימים עברו מטרתו של הפרסום המסורתי, זה המאוים כיום על ידי פרסום הגרילה שמשכלל ומתאים עצמו לכללי המשחק החדשים של המדיה על שלל התפתחויותיה.

אז למה אתם מחכים? גו גרילה! הרי אין אמצעי טוב יותר להתקרבות ישירה ללקוח, מפרסום גרילה ממוקד, זול ויצירתי המייעל ומקצר תהליכים, בכדי לעורר שיבושים במרחב שמאחוריהם מסרים פרסומיים המושתלים בצורה חכמה.

FrameME מחברת אותך לקבוצת המטרה שלך בדרך יצירתית ואפקטיבית. הדיילות שלנו מצלמות את הנוכחים באירוע ומדפיסות להם תמונות במקום, הממוסגרות עם שם המותג והלוגו שלך. לפרטים נוספים: http://www.frameme.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב