דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נסיון חסר תועלת להסביר את הפורום של לנדמרק 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2611 פעמים ]

 

אוקיי, אני עומדת לומר לפני שאני אפילו  מתחילה, שאני עומדת להיכשל במה שאני מתכוונת להתחיל לעשות, וזה ל"הסביר" את הפורום של לנדמרק. איך אתם מסבירים משהו ייחודי? אתם רק יכולים להשוות אותו לדברים אחרים, שהם לא אותו דבר, וכמובן לא לעמוד בהשוואה. זה כמו לנסות להסביר למישהו שאף פעם לא טעם שוקולד את הטעם. לטעום את השוקולד זאת הדרך המדויקת היחידה להעביר את זה.

בכל זאת, אני אעשה כמיטב יכולתי לתת לכם מושג מה זה. במקום לנסות להסביר את התהליך- שלושת הימים של הקורס, הרעיונות וכו'- אני עומדת פשוט לספר מה קיבלתי ממנו, כי זה הכי חשוב. כל התוצאות השונות בחיי מתוך זה שלקחתי את לנדמרק אדיוקיישן מוסברות  הכי טוב כך: זה כמו לגרום לדברים הטובים בחיים להיות לגמרי חיים, ממשיים ונוכחים לך.

אני מתכוונת לכך שאנחנו מבלים המון זמן כשאנחנו חיים בעולם המושגים. אם מישהו שואל אותך" האם אתה אוהב את ההורים שלך" רובינו וודאי יגידו  "בטח, אני אוהב את ההורים שלי, ללא ספק." אבל למרות שאנחנו יודעים את זה וזה לא שקר, אם היו שואלים אותנו "האם האהבה להורים שלכם לגמרי נוכחת לכם, כמו כשהייתם קטנים ואהבתם אותם באופן מוחלט, והאם כשאתם איתם אתם מתמלאים בהכרת תודה עמוקה אליהם על זה שהם נתנו לכם חיים והאם כל השיגעונות המיוחדים שלהם  וקווי האישיות שלהם הם דברים שגורמים לכם לאהוב אותם יותר ממש עכשיו ברגע זה? כנראה שנאמר, "טוב...אני לא חושב שהייתי הולך כל כך רחוק."

בפורום של לנדמרק קלטתי שיש הבדל עצום בין לדעת משהו- כמו שאני יודעת שאני אוהבת את הורי - ולהיות לגמרי נוכחת לחוויה הזאת. האהבה לאנשים אחרים מתויקת במוח שלנו כעובדה או זיכרון, זה משהו שאנחנו יודעים אבל לעיתים נדירות חווים באופן מלא.

הפורום של לנדמרק הוא על להדליק את החיות, הטעם, הצבע, הניחוח של מה שזה לחוות את החיים באמת באופן מלא. כשאתה מאושר אתה זוכה להיות מאושר, כמו כשהיית ילד. כשאתה עצוב אתה מרגיש עצוב לגמרי. אתה לא מרגיש שאתה מפספס משהו או שהחיים עברו לידך.

קשה לתאר איך ההשראה האמיתית הזאת קורית, ויש אנשים שיעשו את זה טוב ממני. יש אנשים שאומרים שדבר כל כך עוצמתי חייב להיות הונאה או כת או שטיפת מוח. הם אומרים שלנדמרק לא יכול להיות כל כך טוב. אני לא מתווכחת עם זה. אני אומר, אוקיי, תגידו שעברתי שטיפת מוח. טוב, שטיפת המוח היא בלהיות לגמרי בחיים, מאושרת ומוגשמת. זה נשמע לי טוב. החיים כבר טובים, את מסתדרת טוב. אבל הפורום של לנדמרק זה כמו לעבור ממונו לסטריאו מלא , משחור לבן לצבעים מלאים, מאוכל בסדר לארוחת גורמה - לגרום לחיים להיות יותר מטובים- לגרום להם להיות נהדרים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב