צילום תכשיטים – השלם גדול מסך חלקיו
דרך ארוכה עוברת על התכשיט מהרגע הראשוני בו הוא צץ במוחו של המעצב ועד לרגע בו הוא מגשים את המטרה עבורה הגיח לעולם - לשמח לבב אנוש. או במילים אחרות – עד שהוא נרכש...
מה יניע את הלקוח הבא לרכוש תכשיט שלך? חווית הקנייה מתייחסת רק בחלקה למוצר עצמו. חלק גדול מתהליך הקנייה שייך למעטפת שמסביב... תחושות, דימויים, רגשות, חלומות... כיצד אנו רואים ביטוי לתהליך בעולם התכשיטים? כאשר הלקוח מביט בתמונה של תכשיט, מה שמושך אותו בסופו של דבר הוא השלם. לא התכשיט, לא הרקע, לא אבקת פיות שנפזר מסביב, אלא הסה"כ. השילוב של התכשיט עם האווירה, הרקע שמסביב והתאורה, הוא שיוצר את התחושה הזו שתופסת את העין. צילום תכשיטים שיווקי יודע לספר את סיפורו של התכשיט ולהתחבר לתחושות והרגשות של הקונה. המטרה? הנעה לפעולה. כיצד מתרחש הקסם של צילום תכשיטים שיווקי? על כך בשורות הבאות.
בול פגיעה - כיצד צילום תכשיטים שיווקי קולע לטעמו של הלקוח?
העידן התחרותי בו אנו חיים לא פוסח על שוק התכשיטים. לכן, כדי למשוך את תשומת ליבו של הלקוח בתוך ים של תחרות, עלינו לדעת תחילה מיהו קהל היעד שלנו וליצור את הסיפור המתאים. למשל, תכשיט המיועד לנערות צעירות יעשה שימוש מתאים בתאורה, רקע, אביזרים נלווים והשתקפויות – כולם כמקשה אחת יעניקו לצילום נופך צעיר ורענן יותר שידבר אל קהל היעד המבוקש. מה השלב הבא?
גישות מובילות בצילום תכשיטים שיווקי
איזו גישה תתאים לצרכים שלכם?
צילום טכני נקי
בד"כ על רקע לבן חלק. היתרון בסוג צילום זה: הנראות של האובייקט מגיעה פה למכסימום שלה. טקסטורות, חומרים, ריקועים, אבנים, חיבורים, כל הפרטים הקטנים עוברים בצורה מאוד מדויקת. מעבר לכך, טכניקה זו מאפשרת "להלביש" את האובייקט על רקעים נוספים לאחר מעשה. באותה תמונה ניתן להשתמש לעיצוב פלייר, קטלוג, או כל מטרה אחרת ללא הגבלת הרקע.
צילום תכשיטים שיווקי אווירתי
כאן השמים הם הגבול. ניתן להשתמש ברקעים מחומרים וצבעים שונים. ניתן לצרף מספר תכשיטים יחדיו. תוכלו גם לשלב אביזרים שונים, פרח, ענף, מתכת גולמית, תחרה וכדומה. בנוסף, ניתן ליצור משחקי עומק וחדות בשילוב מספר עצמים יחד. אין גבולות ואין חוקים. יש רק קו אחד מנחה – להניע את הקונה הפוטנציאלי שלכם לפעולה.
מעוניינים ליצור גידול במכירות? צילום תכשיטים שיווקי יהפוך אתכם לסיפור הצלחה.