דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועצי השקעות 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 1468 פעמים ]

מנהלי השקעות הם מנהלי תיקי השקעות בעלי רישיון של הרשות לניירות ערך. היועצים מתאימים ללקוחות תיקי השקעות בהתאם לסוג ההשקעה הטובה עבורם. היועצים עורכים בדיקה יסודית של צרכי הלקוח מבחינה כלכלית, טווח זמן ההשקעה ומהם רמות הסיכון בהם הלקוח מעוניין. לאחר בניית התיק היועץ מלווה את הלקוח לגבי החלטות שונות בתיק ומבצע מעקב לאורך כל תקופת ההשקעה.

איך בוחרים מנהלי תיק  השקעות?
כדי שהתיק ינוהל כהלכה יש לבחור ביועצים פיננסים מנוסים , מקצועיים ואובייקטיביים כאשר היועצים משתכרים עבור הייעוץ בלבד, ולא מקבלים עמלות עבור הייעוץ הלקוח יכול להיות בטוח באובייקטיביות שלהם וחוסר האינטרס. חברה בעלת מוניטין מעסיקה צוות מיומן שצבר ניסיון רב בבנקים ובשוק ההון. היועצים צריכים להיות בעלי ידע רב בשוק ההון בשילוב חשיבה יצירתית ומתן פתרונות ללקוחות. היועצים צריכים להיות סבלניים וקשובים ללקוחות וזמינים עבורם בכל עת היועצים מקבלים אישור מלקוחותיהם לנהל עבורם את כספיהם והם חותרים כדי להשיג ללקוחות את אפיקי ההשקעה המוצלחים והמניבים ביותר שניתן.

מדוע צריך יועץ השקעות?
כיום השוק נמצא בשינויים מהירים ותמידיים. במצב של שוק הון משתנה ומסובך   יש צורך בידע רב ולדעת להתאים את התיק למצב השוק. יועצי השקעות מנוסים הם בעלי ידע מעמיק בתחום הפיננסי ובעלי חשיבה אסטרטגית. יועצי ההשקעות יודעים כיצד להתאים את השקעותיך לשינויים הרבים וכיצד לפזר את הסיכונים בתיק. אתה  יכול להמשיך לנהל את חייך בשלווה בידיעה שבעלי מקצוע מקבלים החלטות טובות עבורך בזכותם לא תיקלע להפסדים או תסתבך.

כיצד נפגשים עם מנהל התיק?
הלקוח נפגש לפגישת היכרות עם מנהל התיק אשר מסביר לו לגבי השירותים השונים ודרכי ההשקעה של היועצים. הלקוח בדק את המסמכים ויכול להשוות בין שירותי החברה לחברות ייעוץ אחרות. בפגישה הבאה כבר מרכיבים את תיק ההשקעות.  מנהל התיק מרכיב את התיק בהתאם לצרכיו של הלקוח, מצבו הפיננסי, נכסיו, לאיזו תקופה הוא רוצה להתחייב וכדומה.  מנהל התיק צריך לדעת לפזר את הסיכונים בתיק לפי רצונו של הלקוח ומצבו. חלק מתיקי ההשקעות כוללים אחוזים המושקעים במניות ואחרים משקיעים   באגרות חוב, תעודות סל ועוד. ישנו מסלול השקעות סולידי  ואפיקים הכוללים סיכון הכול בהתאם למה שמתאים להשקעה.

איך מתנהל התיק לאחר הרכבתו?
עם סיום הרכבת תיק ההשקעות, היועץ פועל מתוך שקיפות מלאה מול הלקוח. היועץ מלווה את התיק   כל הזמן ועוזר ללקוח בקבלת החלטות לגבי השקעותיו. הלקוח שומר על בקשר עם היועץ באמצעות טלפון, פקס, אינטרנט וכמובן פגישות. צוות היועצים נמצא לרשות הלקוח בכל עת למתן מענה על שאלות. הלקוח מקבל את מלוא המידע לגבי השקעותיו ומקבל מהיועצים דו"חות למעקב. הכספים נשארים בחשבון הלקוח תחת פיקוחו בלבד . ללקוח יש שליטה מלאה על החשבונות.

בעזרת יועצי השקעות ההשקעה של הלקוח היא בטוחה וטובה.

 יועץ פיננסי || יועץ השקעות במרכז || סיכון מחושב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב