דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירה להשכרה בתל אביב 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2765 פעמים ]

כמו כל זוג צעיר גם אני ובת זוגתי הגענו להחלטה שאם אנחנו רוצים לממש את עצמנו מבחינה כלכלית ותעסוקתית עלינו לשכור דירה בתל אביב. כמובן שידענו מראש כי שכירת דירה בתל אביב איננה עסק זול אך בנוסף עמדו עוד כמה שיקולים בדרך להחלטה.

שנינו גרים כרגע באזור הצפון ויודעים שהחזקת רכב בתל אביב (על מנת לבקר את המשפחות מידי פעם) היא אינה פשוטה והמאבק על חניה יהיה ארוך אלא אם נמצא דירה שכורה בתל אביב שתספק לנו גם חניה, בתור מישהו שמחזיק כבר רכב וחושב לעבור לתל אביב אין ספק שחניה בדירה השכורה תפתור הרבה בעיות. בעיה נוספת בשכירת דירה בתל אביב כפי שכבר ציינתי היא כספית ולכן המחשבה היכן לשכור דירה גם הייתה לא פשוטה. שנינו ידענו מראש שאני אעבוד באזור מרכז תל אביב ובת זוגתי תכננה להתחיל ללמוד על גבול רמת גן. לשכור דירה בדרום תל אביב כיום היא האופציה הזולה ביותר בתוך תל אביב אך כמובן שיש לו את החסרונות שלו ככגון מרחק מן העבודה במקרה הזה. ישנם אנשים שלעולם לא ישכרו דירה בדרום תל אביב בעיקר בגלל אופי המקום ואוכלוסיית העובדים הזרים הנמצאת שם. ככל שהתחלנו לחפש דירות להשכרה צפונה יותר בתל אביב כך החלו מחירי הדירות להאמיר.

דבר נוסף שגרם למכירי השכרת הדירה שחיפשנו להיות גבוהים הוא הרצון שלנו להיות קרובים לים. תל אביב היא אמנם עיר קטנה במושגי הליכה ברגל אך עדיין רצינו להגשים חלום ולחיות על הים. מכיוון שראינו שלשכור דירה בתל אביב הופך להיות עסק קצת יקר מדי בשבילנו ניסינו לבדוק גם כמה וכמה דירות להשכרה באזור רמת גן וגבעתיים. אני רוצה להגיד לכם דבר אחד בנושא, בועת הנדל"ן עליה מדובר לא נוצרה ללא סיבה. אנשים שמגיעים לחפש דירה להשכרה באזור המרכז חייבים להבין שמגורים באזור רמת גן וסביבותיה אינם מונעים מהם לחיות את החיים של תל אביב. אני חייב להגיד שמבחינתי אין הצדקה למחירים הגבוהים של הדירות השכורות בתל אביב וכי אפשר למצוא אזורים מעולים להשכרת דירות במחירים הוגנים ושווים לכל נפש, או לפחות לכל זוג שרוצה לגור במרכז.

על מנת לסכם, אני מניח שהבהרתי את עמדתי בנושא שכירת דירה בתל אביב בסכומים הנהוגים היום ולכן אוסיף ואומר שאני גר כרגע בדירה שכורה באזור הרצליה, דירה שאני ובת זוגתי התאהבנו בה ברגע שראינו אותה. היא אמנם קצת יותר רחוקה מהעבודה אבל יש חניה והתחבורה הציבורית מהאזור עוזרת מאד. מבחינה כלכלית אני מוכרח לומר שהחיים בדירה שכורה בהרצליה הם זולים יותר מהאומדן שעשינו לגבי תל אביב.

גיא הוא כותב טור בעיתון בחו"ל כבר כמה שנים ומידי פעם מעלה מאמר זה או אחר על נושא שהתבקש לכתוב עליו. גיא מזמין אתכם לפנות אליו בכתובתו mr.hadas@gmail.com לבירורים ושאלות.


אין להתייחס לכתבה זו כאל ייעוץ מקצועי אלא כאל ייעוץ חברי בלבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב