דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסתר יוגב הומאופתיה קלאסית 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2520 פעמים ]

 

עד לפני כמה שנים,התפיסה היתה שהומאופתיה היא עסק שרלטני, סוג של בלוף. אנשים היו הולכים לייעוץ הומיאופתי, אבל רק על בעיות רפואיות שכבר נואשו ממציאת פתרון רפואי עבורן  כמו אלרגיה, נזלת כרונית וכו'. עם חלוף השנים, ההתפתחויות החדשות בתחום  וההסבה שרופאים בכירים רבים עשו מהרפואה הקונבנציונאלית לרפואה ההומואפתית, ההומאופתיה הקלאסית הפכה להיות הבון טון, ולעיתים קרובות מאד האופציה הראשונה שעולה כשצצה מחלה כלשהי. 

הומאופתיה קלאסית הינה תפיסת עולם רפואית, המהווה מהפך בגישה אל האדם שלקה במחלה כלשהי או שסובל מהפרעה רפואית. ברפואה הקונבנציונאלית מתייחסים לאלמנט שמפריע למטופל כאל מחלה, ואילו בגישת ההומאופתיה קלאסית אותו אלמנט ייחשב לתסמין, שאמור להוביל את המטפל ההומיאופתי לבעיה האמיתית שמסתתרת אי שם.  דוגמא קלאסית היא מחלה כרונית, אשר ברפואה הקונבציואלית, ובעיקר הציבורית, תיחשב למחלה שיש לחיות אתה בליווי התרופות המתאימות. בעצם אומרים למטופל הסובל, "אין מה לעשות, אנו לא יכולים להוציא את המחלה מגופך, אבל קח תרופות כימיות שילוו אותך כל חייך, ואם יש להן השפעות לוואי, אין מה לעשות". לעומת זאת, הומאופתיה קלאסית מצדדת ומאפשרת טיפול אישי עמוק, שמסוגל לסלק את המחלה לחלוטין מהגוף, וכל זה ללא תרופות כימיות וללא רעל שחודר לגוף ונשאר שם שנים.

ד"ר אסתר יוגב, רופאה הומאופתית בכירה בעלת שנים של ותק וניסיון, מטפלת בקליניקה שלה במטופלים בכל טווח הגילאים  בעזרת כלים טכניים חדשניים ביותר: ד"ר יוגב נעזרת בסורק מיוחד, הסורק את הגוף ביסודיות ומעניק לד"ר יוגב תמונה מלאה ומפורטת למדי, על מה שקורה בתוך הגוף. הסורק מעלה בחכתו את כל הממצאים שדלה מתוך הגוף -  כולל כל הטראומות הגופניות והרגשיות שעבר המטופל - לא רק בשנים האחרונות, אלא מיום היווצרו בבטן אמו!!!

 

חשיבותו של הסורק הוא בכך שהוא מאפשר גם לאוכלוסייה שמתקשה להתבטא, כמו למשל ילדים רכים בשנים ואפילו תינוקות, לקבל מענה מדויק לבעיות שלהם, גם אם הם עצמם לא מסוגלים להתלונן ולהצביע על הבעיה. הסורק מהווה פתרון מצוין גם עבור אנשים מוגבלים או קשישים עם בעיות שפה, שקשה להם להסביר את עצמם באופן מדויק, וללא הסורק קשה לרופא המטפל בהם להבין "מאיפה להתחיל" לטפל בהם.

 

ד"ר אסתר יוגב בודקת את המימצאים, ומחליטה על המשך הטיפול. לעיתים קורה שמטופל מגיע בגלל בעיה מסוימת, וד"ר אסתר יוגב מגלה שהבעיה היא אחרת לחלוטין, אולי מבוססת על טראומה רגשית ישנה, או בכלל שלוחה של בעיה גופנית אחרת שהמטופל לא ידע כלל על קיומה. ברפואה הרגילה, מטופל כזה היה מתלונן, אולי נשלח לסדרת בדיקות שגרתיות ומקבל תרופה כדי שלא יכאב לו. בגישה של הומאופתיה קלאסית מטופל כזה יקבל טיפול כולל, כדי שלא רק יפסיק לכאוב לו נקודתית, אלא שכל הבעיה בכללותה תיעלם לחלוטין, וכל זה בעזרת תרופות הומיאופתיות על בסיס צמחי בריא, שמשתלב עם המערכת החיסונית הטבעית של הגוף, מחזק אותה ועוזר לה להתגבר על המחלות באופן טבעי. זהו תמצית ההבדל בין הומאופתיה קלאסית ורפואה קונבנציונאלית: בגישה הראשונה עוזרים לגוף להתגבר על המחלה, ובגישה השנייה פשוט מדכאים באופן זמני את הסימפטומים בעזרת תרופות, שברגע שמפסיקים לטול אותן - המחלה חוזרת ביתר שאת

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב