דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זרי פרחים לכל הזדמנות 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1539 פעמים ]

בכל הזדמנות, זר פרחים .


ישנו מגוון רחב של זרי פרחים לכל אירוע. זר פרחים הוא מחווה סמלית שישמח את החברים שלך, קרובי משפחה ועמיתים לעבודה. כדי להיות קרוב אליהם בכל הנסיבות, למרות המרחק.

 ללידה, נישואין, פרישה, יום נישואין, יום הולדת, אלא גם עבור האבל, ההלוויה, זר פרחים יהיה השליח של הרגשות שלך. זר פרחים מבטא כבוד,ידידות, האהבה, ההערכה או את הצער שלך.

 
זר האמנות.

משלוח פרחים עם פרחי אלינור הוא המגע אמנותי של כשוזרי הפרחים שלנו. כל זר פרחים הוא יצירה מקורית, ביטוי של רגישותו האמנותית. הפרחים שלנו, מעוצבים במקצועיות רבה. היופי זה האמנות לערבב את הטכניקות השונות בכל זר פרחים .


סגנונות וטכניקות של זר פרחים .


השוזרים המקצועיים מציעים מגוון רחב של זרי פרחים באופן קבוע יוצרים מודלים חדשים  בכדי להשתלב במגמות הפרחים חדשים בשוק. זר פרחים עגול, קטן וצפוף (זמין עם או בלי אגרטל מים) . זר פרחים אלגנטי "גבעולים גבוהים," עוברים ליד ערמה של ורדים או צבעונים, שלא לדבר על זר פרחים "עיצוב" מודרני דקונסטרוקציה. אל תשכחו את קומפוזיציות פרחים כפריים או אקזוטי, קלאסי או טרנדי, סחלבים, צמחים ירוקים, צמחים פורחים, זרי פרחים ויצירות אחרות של זרי פרחים  ללוויה.


זרי פרחים עבור כל התקציבים.

צריך לשים דגש על כמה גדלים של מחירים,בכדי שהמחירים של ה זרי פרחים שלנו יתאימו לכל כיס.
בשביל הסמליות או משהו קטן תבקשו את הבוקטים( זר פרחים קטן צפוף,עגול)שהמחירים שלהם נמוכים.
בשביל האירועים יותר החשובים של החיים, בוחרים סידורי פרחים, אקזוטי, זר פרחים אלגנטי גבוהה שגם פה אנו שוזרים בהתאם לתקציב שלכם.
ו לכל אירוע ,ישנם זרי פרחים עם טווחי הביניים שיתאימו ליומי הולדת,או סתם  תודה, ורדים אדומים, ורדים, צבעונים, סחלבים, צמחים פורחים, צמחים ירוקים.

זרי פרחים קלאסיים, רומנטיים, כפריים, גבוהים או נמוכים מעוצבים סידור פרחים, במגוון כלים מיוחדים, סלסילות קש, אדניות, כלי זכוכית, עץ וקרמיקה. מבחר של זרים משמחים לימי הולדת, ימי נישואין, ימי האהבה, לשבתות וחגים, לכל מועד ולכל שמחה.

זרי הפרחים ידועים באיכותם ונשלחים למאות ואלפי לקוחות מרוצים. ישנם זרי פרחים טרופיים, זרי פרחים יוקרתייםמאורכידאות וסחלבים, זרים מפרחי ישראל וזרים עונתיים. כולם נשזרים באהבה על ידי צוות החנות המנוסה והמקצועי.

www.elinorflowers.com

 

 

פרחי אלינור, חנות פרחים ייחודית בלב רמת השרון תשלח בעבורכם זרי פרחים יפיפיים, שיגעו בלבבות וירגשו. המשלוחים של פרחי אלינור ידועים לרבים ונשלחים באופן יומיומי לעשרות אנשים: משפחות, בתי עסק, אהובים ואהובות, המקבלים זרים מלבבים ומרהיבים ביופיים. למשלוחי הפרחים ניתן לצרף בלוני הליום, שוקולדים איכותיים, בובות פרווה, סלסילת פירות ויינות משובחים. מבחר הזרים גדול וצוות החנות מתאים לכל לקוח ולכל כיס את הזר ההולם. משלוחי הפרחים מעוצבים באהבה ובמקצועניות, נשזרים ממיטב פרחי ישראל, כולם טריים ובאיכות גבוהה. את חנות הפרחים מנהל דוד ונדן ברוק, יליד בלגיה ושוזר פרחים במקצועו. אוהב פרחים אמיתי שהתמחה בשזירה בבלגיה (מהמובילות בתחום הפרחים). זרי הפרחים וסידורי הפרחים נשמרים בקפידה וצוות השליחים דואג להגעה טרייה ורעננה של הפרחים לבית הלקוח.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב