דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא פלא שאנשים חושבים שהפורום של לנדמרק הוא כת-כאשר הוא בכלל לא כת 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3465 פעמים ]

אני לא מופתעת שאנשים חושבים שהפורום של לנדמרק הוא כת. זה עובד. הגעתי לעבור את הקורס בגישה בוגרת. הרבה זמן לפני כן כבר תיקנתי את היחסים שלי עם אמא שלי ולא ציפיתי שהפורום של לנדמרק ילמד אותי משהו חדש.

אומרים לכם כשאתם נרשמים שדברים מתחילים לקרות עוד לפני הפורום של לנדמרק בגלל שאתם מחויבים למשהו. בלה בלה... בלה... הכול נשמע לי כמו מלכודת מכירות ושכחתי מזה ברגע שעזבתי את הבניין.אבל איכשהו כבר הייתי רשומה, ובתור מישהי שלא מבזבזת כסף, הלכתי. ברגע שהייתי שם מצאתי את עצמי שואלת,"מה אני עושה פה?אם כבר נכנסתי אז לפחות להרוויח מזה. רוצים לדעת את האמת? אני באמת שמחה שנשארתי.כי אם לא, לא הייתי מקבלת תחושת שלוה כל כך נהדרת, ואפילו התקשרתי לאמא שלי. אמרתי לה שאני אוהבת אותה וכתבתי מכתב לאבי שנרצח. בפעם הראשונה סגרתי את העניין הזה.

כמובן שלנדמרק אדיוקיישן זה עסק והם רוצים שתעשו עוד קורס.(הפתעה גדולה לקומוניסטים שבינינו) הגישה שלי היא שכולם צריכים לשלם את החשבונות שלהם ואי אפשר להאשים את הסגל של לנדמרק. אני שמה בצד את הסימפטיה שלי למודל העסקי של לנמרק אדיוקיישן. לא רציתי לעבור את הפורום של לנדמרק בגלל כל העניינים שהיו לי בחיים. הרשיתי לעצמי להשתכנע ונרשמתי. בעיקר בגלל שקיבלתי מהפורום של לנדמרק יותר ממה שציפיתי ופשוט רציתי להמשיך בעבודת הקורס. הפעם באמת הייתי צריכה להסכים עם הטענה של לנדמרק שהקורס מתחיל כשנרשמים כי כל לוח הזמנים שלי התחיל להסתדר. מצאתי את עצמי פחות לחוצה  מכל הדברים שהייתי צריכה לעשות וזה הוביל אותי לקבל הזדמנויות של מנהיגות בעבודה, נבחרתי לאמן אנשים אחרים ומעבר לכל זה התחלתי להקים את העסק שלי.

עכשיו אני מוצאת את עצמי משלימה את הקורס הרביעי של לנדמרק שנקרא תוכנית ביטוי עצמי ומנהיגות. אני חייבת לומר שזה הקורס האהוב עלי ביותר כי בו יוצרים פרויקט קהילתי ונותנים אותו לקהילה. מתאמנים גם באיך ל"רתום" לרעיונות ואפשרויות חדשות וגם איך לעורר באנשים השראה. בשבילי זה הכי כיף כי הבנתי שזה הדבר שהכי איכפת לי ממנו. יש אנשים שאומרים שהפורום של לנדמרק ולנדמרק אדיוקיישן בכלל מתמקדים בלגרום לאנשים לציית. זה באמת לא זה. מה שמעניין את לנדמרק אדיוקיישן הוא לתמוך באנשים במה שהם רוצים ובמה שחשוב להם. אני לא חושבת שזה ייחודי. זה רק שרוב האנשים רוצים את הדבר הזה בשביל אחרים. אנחנו רק לא יודעים איך לדבר על זה , ובטח לא, באמת להתחיל לעשות את זה.

בסיכומו של דבר, לעבור את הפורום של לנדמרק זה לעשות את הבחירה עבור עצמך. זה יתאים לך או לא. אני מה שנקרא יאפית ואני אוהבת לקבל תוצאות כמה שיותר מהר. אני רוצה להתקדם עם מה שהכי חשוב בחיים. לפני ששמעתי על לנדמרק אדיוקיישן, ביליתי שנים ובזבזתי אלפי דולרים על ייעוץ. אין לי שום דבר נגד היועץ שלי, זה היה יותר קשור אלי ולכך שהייתי תקועה עם הסיפורים שסיפרתי לעצמי למה החיים שלי היו כפי שהם היו. הייתי צריכה את האהבה הקשוחה של לנדמרק כדי לוותר על הרחמים העצמיים שלי ולהמשיך עם סוג החיים שרציתי. כל יום הוא שמחה בשבילי כי אני אומרת את זה.

 

לנדמרק אדיוקיישן


http://www.landmarkeducation.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב