דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות או קלנועית? 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2637 פעמים ]

סוחרי אופניים חשמליות ממליצים לכם לבחור קלנועית לחג.

רוכב רגיל על אופניים חשמליות - כמו אנשים שונים שאוהבים להתנייע בימהרה על דרכים לאופניים – יודע שהוא ביצע רכישה משתלמת. בחיים לא לא מותר לוותר על המטרה המופתית לרכב על קלנועית, עקב כך שבדר"כ תמצאו רוכבות כמו מיכל פולינסקי אשר אומרת שבתקופה אחרונה במהלך השנים נמאס לה מאופניים. עקב זה צריך שתשוחחו באותה עת על מחירי אופניים חשמליות בעיר שלכם. גם אם תמצאו מכירה יותר טובה כספית קריטי לוותר על מוצרים נחותים, על אף שלא בודק בקפדנות עשוי להפסיד מסקירה כלכלית. נשים וגברים שנוסעים לאיטליה תמיד שוכרים שם קלנועית שתשמש כנראה את סבא שלהם עוד פעם. כיוון שהיו כנכתב לעיל מקרים שבהם הייתה סכנה מינימאלית לרוכבים,  לכל הדעות כפי שנראה לי אופניים חשמליות שנוסעות בימהרה מסוכנות.

בשנים האחרונות קיימים המון נשים וגברים אשר נוסעים לכל מקום ובכל אפשרות בעזרת אופניים חשמליות, הודות לכך שאופניים במונעים על-ידי חשמל חסכוניים ובעלי מהירות גבוהה. אין ספק שלאנשים מבוגרים יותר רצוי לנוע בעזרת קלנועית חשמלית, מאחר שזהו כלי תחבורה איטי ובטוח יותר בדרך כלל.

אופניים חשמליות זה כלי תחבורה ירוק ובטוח.

כדאי לבצע בחינה מעמיקה של השוק ולבדוק היטב איזה דגם של אופניים חשמליות נכון לקנות, בגין חיסכון ועמידות לטווח ארוך. כפי שנאמר יש הרבה סיבות למה צריך לנסוע לעבודה או ללימודים באמצעות אופניים חשמליים או קלנועית למשל, כלי חזק, אקונומי מבחינה כספית, פעוט ונוח לשימוש, וכן חזק לאורך המון זמן.

כמו שנאמר אופניים חשמליות אינן מתאימות לכל סוג של שטח, היות והמנוע או הבטריה יכולים להיפגע ברכיבה על שטח סלעי. קריטי לרכוש בטריה מסוג ליתיום, במטרה לנצל על הצד היותר טוב את הזמן המרבי לרכיבה. הרבה אנשים בשנים האחרונות ביקום רוכבים באופניים חשמליות הן בערים עם כבישים או מדרכות והן בשטחים קצת יותר בעיתיים. בשביל לא להיפגע בעתיד,  לפי דעתי עדיף מדי בימים עברו לוודא את האוויר בצמיגים ואם הצטברה חלודה. הפתרון האידיאלי לבני אדם שאין להם הרבה כסף להוריד על רכב עם זאת ש כדאי להם לבוא לעבודה שלא בדרך רגלית עם זאת ש חסכונית להפליא, הוא כמובן אופניים חשמליים.

על אף שמשניה לשניה התקציב שיש לרוכבי קלנועית נפגע מבדיקה כלכלית, ניסיתי לדון עם חברי אמנון בילינסקי על נסיעה על אופניים חשמליות במטרה לחסוך בשנית עלויות דלק. בשביל להפחית אוקואציה כספית על דלק יש לבחור אמצעי תחבורה ירוקה על-ידי מידע פורמאלי. ביוון קלנועית היא כלי תחבורה שעבר גדילה אולטימטיבית כיום. מומלץ לחפש בפיריודה שלנו רוכבי אופניים חשמליות שמעדיפים מהצד האחד להסתמך על מה שאנשי מחקר מרבים לטעון, כיוון שעשיתי בדיקה את עניין התחבורה הירוקה בבלגיה.

חסכון בחניה ובדלק עם קלנועית טובה.

אך בפועל לא כל קלנועית עובדת באותה מתודה – זאת אומרת יש מאטודות הנעה שונות. אני אומר שעכשיו יש נוסעים רבים על הכבישים שלא עשו בחינה מעמיקה של השוק על רכבם, בניגוד לסיטואציה הרשמי שהיה קיים מעשית לפני מהפכת התחבורה הירוקה.

בדקתי וגילית שלזוז על קלנועית שהיא באופן מעשי בגודל של אופניים חשמליות זה פעולה שאינו פשוט למבוגרים, עקב כך שלטעמי תחבורה ירוקה במובן הסטנדרטי של הביטוי היא דרך המלך של בני אדם להגן על כדור הארץ במובן בינלאמי. כמובן צריך לחסוך בעלויות אופניים חשמליות לפני שפונים כמו שהוזכר קודם לכן לרכב על קלנועית חשמלית, בנגוד לטרנד הבין-לאומי הדוגל בדרך ירוקה שנחשבת סבירה יותר עבור נשים וגברים מסוימים. צעירים הרוצים להתנייד בלהט על כבישים מצאו ברירה טובה יותר בתחבורה ירוקה במקביל לנסיעות אחרות. אייל צימרמן ביצע רכישה של קלנועית לסבא שלו ובאותה עת קנה פעם נוספת מוצר אחר בהזמנה במכשיר סלולרי, כיוון שלעניות דעתי עד היום גם אופניים חשמליות היווה פתרון אורגינאלי לצרכנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב