דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האזורים של מזרון לטקס 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 1997 פעמים ]

האזורים של מזרוני לטקס נותנים תרומה טובה למזרון שלכם, ישנם שבעה אזורים השונים בניהם ברמות הקושי של חומר הלטקס על מנת להתאים את עצמם לשבעה אזורים שונים בגופכם. האיזורים השונים הם: אזור לראש, כתפיים וגב עליון, מותנייים, אגן,  ברכיים, רגליים ואזור לכפות הרגליים והעקבים. מזרון ספוג הזיכרון משתמש באזורים השונים על מנת להפוך את השינה לנהדרת במיוחד. בכל אזור משתנה רמת הקושי על מנת לתמוך בצורה מושלמת בשרירים והמפרקים באותו אזור, דבר המאפשר למנוחה טובה יותר של הגוף ושינה מרעננת.

מזרוני לטקס בניגוד למזרוני ספוג עם ויסקו אלסטיים הם יותר קפיציים ואוגרים פחות חום גוף בתוכם ולכן נוחים יותר לתקופת הקיץ. מזרוני לטקס עמידים יותר למפגעי הזמן וכמו כן דוחים אבק. בנוסף מזרונים מסוג זה הם הכי ידידותיים לסביבה שכן רוב סוגי הלקטס מהם מייצרים מזרונים מתכלים בצורה טבעית ולטקס היינו משאב מתחדש.מזרונים אלו דורשים בסיס מיטה מיוחד שימנע מעובש לגדול בתחתית המזרון. כמובן יש לציין כי מזרוני לקטס יכולים להיות בעייתים לאנשים הסובלים מאלרגיה ללטקס. אורך חיי המזרון הוא כעשר שנים אך יכול להאריך עד לעשרים שנים אם המזרון מתוחזק כמו שצריך, יש להפוך את המזרון על מנת לקבל שחיקה אחידה מכל צידיו ואורך חיים גדול יותר.

ללא שינת לילה טובה הרבה דברים יכולים להתקלקל, והמצב יכול אפילו להגיע עד דיכאון.  להתעורר באמצע הלילה או בבוקר עם כאבי שרירים ומפרקים שונים זו אף פעם לא חוויה נעימה, אם זה קורה לכם מומלץ מאוד לבחון את האפשרות של מזרון לטקס עם שבעת האזורים לקבלת שינה נוחה, רציפה ואיכותית יותר. כדאי לדעת כי מזרון מסוג זה יכול להקל על בעיות שונות מכאבי גב ועד דלקת פרקים, מזרונים מסוג זה עזרו להרבה אנשים, ואולי יוכלו לעזור גם לכם.

תוכלו למצוא עוד מידע על האזורים השונים של מזרוני לטקס בחיפוש ברשת. בדקו שאתם בוחנים את כל האפשרויות לפני שתבחרו את האחד בשבילכם. בעזרת המחקר שלכם תוכלו לדעת אם מזרון לטקס עם אזורי נוחות מתאים לכם. מכיוון שזו השקעה ללפחות עשר שנים כדאי לעשות אותה בחוכמה ולאחר המחקר המתאים. ניתן וכדאי להגיע להתרשם בחנויות השונות מהמזרונים המוצעים.

 

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. ד"ר גב משווקת כסאות, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, כריות שינה, מזרונים מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב