דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות ומיניות על פי הנומרולוגיה 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 1871   [ נצפה 3793 פעמים ]

נושא הזוגיות העסיק מאז ומתמיד את בני האדם בכל התרבויות והדתות, מתי אזכה סוף סוף להגיע לבן /בת זוג הנבחר והמיועד בשבילי? לעיתים הצורך והרצון בשותפות והבנה מנצחת, נתפס כמשימה בלתי אפשרית.

חיינו מלאים ועמוסים במאורעות התנסויות ושיעורים שונים אשר חלקם הגדול נקבע מראש בספר החיים האישי שלנו, שנכתב עם לידתנו וחלק אחר נקבע למעשה על ידינו כשאנו קובעים במעשינו את המציאות של היום יום שלנו.

 המיניות מהווה ביטוי לכמיהה אנושית טבעית הן אצל הגבר והן אצל האישה לאיחוד וחיבור הפיזי והרוחני שבין שני המינים. היסוד הנקבי אצל הגבר שואף להתחבר ליסוד הזכרי אצל האישה וכל זאת על מנת להגיע לאיזון פנימי. על די איחוד זה כל אחד מהמינים הם הגבר והן האישה משלים את התכונות החסרות אצלו ומגיע, להרמוניה להבנה עם עצמו ועם סביבתו.

זוגיות מתחלקת לשלוש אופציות:

1.     זוגיות ביני לבין עצמי הגשמה אישית גשמית כלכלית קריירה.

2.     זוגיות בין הנפש לגוף שלי.

3.     זוגיות ביני לבין בן זוגי לעתיד.

זוגיות זה לא רק רומנטיקה כפי שזה מצטייר בסרטים, זוהי עבודה אתגרית יומיומית לא פשוטה, שמביאה את המשתתפים בתוכה להתפתחות אין סופית ומעצימה במסע החיים,ובהמשך גם מתגמלת. המשותפת בנושא הזוגיות גורמת לה לעבור עידון שיפוץ ומקצה שיפורים כעין מלטשה גדולה.

כאשר אנחנו באים לעולם יש לנו 12 אופציות לזיווג זיווגים כך לפי הקבלה. שלושה מתוכם נקראים זיווגי מתנה מה שנקרא זיווג קוסמי, זיווג של הנשמה, חמישה זיווגים נוספים נקראים זיווגי שמים שם נמצאים מרבית הזוגות, ארבעה זיווגים נחשבים לזיווגים הקשים ביותר קרמתיים, הם מבוססים על חובות מגלגולים קודמים בין בני הזוג בזוגיות זו בתחילה יש צורך להגיע לתיקון של הקשר ביניהם ואחרי שהקשר מתייצב לשביעות רצון שני הצדדים, הקשר עובר למסלול של זוגיות משמיים.

לפעמים אנשים נפגשים בזוגיות על בסיס תיקון קרמתי משותף, הנובע מטראומות של העבר, דבר הנרשם בתת מודע הקולקטיבי  של בני הזוג , והופך את הקשר לבעייתי אך יחד עם  זאת קיימת הזדמנות בגילגול זה לכפר ולתקן משגים שנעשו בעבר. על מנת להגיע להרמוניה ולשלווה בתחום זה.

כיצד נגיע למספר המיניות שלנו?

ניקח לצורך העניין את תאריך הלידה המדויק שלנו: יום חודש ושנה נצמצם את כול המספרים עד לדרגת ספרה חד ספרתית, חוץ אם התוצאה שתתקבל תסתכם ב11 או 22 שהם מספרי MASTER.

דוגמא: 4.4.1959=32/5

4+4+1+9+5+9=32

נתייחס גם לשם פרטי ולשם משפחה ולמספר הדומיננטי השולט בהם. דוגמא: שלום שלגי המספר הדומיננטי:3

ש=3 ל=3 ו=6 ם=4  ש=3 ל=3 ג=3 י=1

נתייחס עם כך לתאריך הלידה ולמספר השולט בשם הפרטי ובשם משפחה: 5,3. המספרים מתייחסים הן לזכר והן לנקבה.

 מספר 1: אדם רציונלי  שמנהל את חיי המין שלו דרך הצד השיכלתני ,חכם מקורי יצירתי שיתמש בכל האפשרויות והדרכים כדי לממש את נושא המין עבורו. הצד התחרותי דיי מנהל אותו ולכן עליו להימנע מגילוי תוקפנות כלפי בן/ בת הזוג שלהם, ללמוד לגלות יותר סובלנות ורגישות כלפיהם, במיוחד כאשר אין הם עומדים באמות המידה הגבוהות שלהם בנושא המין.

הוא לא מבטא את רגשותיו כלפי חוץ ולפעמים הוא אפילו מטעה את הסביבה כשהוא משדר קרירות וריחוק. הוא חושש מהפגנת רגשות בגלל הפחד מדחייה ופגיעה באגו שלו. כאשר הוא אוהב  אהבתו גדולה אמיתית והוא יהיה במיטב כוחו כל מה שקשור בנושא המין .

מספר 2: אדם שזקוק לריגושים פינוקים תשומת לב מחמאות, עידוד בנושא המין והזוגיות. מצד אחד קיים בו הרצון לנתינה לשיתוף ואהבה גדולה תכונה שמושרשת באופיו, מצד שני קיים בו רצון עז בשינויים ובגיוונים  דבר שעלול לשבש לו בנושא המין והזוגיות. אדם שזקוק לדעת בכל שלב שבזוגיות עד כמה הוא משמעותי לבן ולבת הזוג ,הוא נדרש ללמוד להשתלט על מצבי הרוח המשתנים שלו ולהימנע מסצינות של קינאה  ותלות רגשית, דבר שעשוי לפגום באיכות הזוגיות שלו.

הגבר נהנה מאוד מעצם החיפוש האתגרי למין והדרך מספקת להם הנאה רבה. האשה מפנקת תומכת כותבת מכתבי האהבה קונה מתנות לא דומיננטית במיטה.

מספר 3: אדם שיודע לבטא את המיניות שלו כלפי בן או בת הזוג  באמצעות הרבה מגע גופני, הרבה ביטוי אהבה, הומור וצחוק. זקוק למיניות מגוונת ומאתגרת ומרגשת. מאמין בכל מאודו בחברות ובשותפות אמיתית ומגיע את רגשותיו דרך מין משוחרר וחופשי ועל ידי כך גורם לייצוב הזוגיות ושמירתה.

הוא לא בוגד כרוני אך בכל זאת זקוק לבת זוג שיודעת להשקיע במין ברענון תמידי ,תנוחות מקומות, חגיגה של יצירתיות וחדוות המין. כדי לשמר את הזוגיות שלו עליו להיות מודע יותר לעצמו לרגשותיו האמיתיים ולהימנע מהשתלטנות של האגו.

מספר 4: אצל אדם זה הכל הולך ומתבצע באופן איטי אך אמיתי, קשה לו להתחיל קשר זוגי חדש,אך כשהקשר מתממש וקורם עור וגידים הוא משקיע את כל מרצו ומחויבותו לקשר החדש. נחשב למאהב טוב מאוד, אוהב מין שינויים גיוונים במיטה, יודע לפנק ולהעניק לבן או לבת הזוג שם לב לכל פרט ופרט בסביבתו אין דבר שנעלם מעיניו.

יוצר מין בתדירות גבוהה וקבועה  דבר שמקנה לו הרגשת ביטחון יציבות, סיפוק ואושר. חושני מאוד ומשתף במהלך המין את כול החושים. על מנת להגיע ליציבות עליו להימנע מדאגנות יתר חשדנות,קנאות כלפי בן או בת הזוג וללמוד למתן את חוסר הגמישות הטמון באופיו,ולבטא את רגשותיו האמיתיים מבלי להרגיש מאוים.

מספר 5: אדם חושני עם נטייה למשיכה חזקה למין שמשודרת דרך כל החושים. המין משמש פקטור מאוד משמעותי ודומיננטי בזוגיות  ודרכה האדם מבטא וממש את אהבתו כלפי בין או בת הזוג .

אדם חסר מנוחה, אי שקט פנימי שהחופש והמרחב האישי מאד חשובים עבורו. חשוב לא להתנשאות עם מגוון רב ביותר של אנשים, אירועים בעלי נופך מיני . זקוק לחיי מין סוערים מגוונים ולהתנסויות קשה לו עם מציאות הנשענת על הכאן ועכשיו, תמיד נדמה לו שהוא מפסיד משהו במקום אחר.

יכול להיות נאמן בזוגיות בתנאי שבן או בת הזוג יקבל בהבנה את ההתרגזויות שלו ומצבי הרוח המתחלפים חדשות לבקרים על מנת להצליח בזוגיות ולהגיע ליציבות עליו, ללמוד להשתלט על הדחפים המיניים הגבוהים שלו ולמתן את התגובות האינסטינקטיביות שלו. בחירת בן זוג  מתאים מאד  חשובה עבורו אחרת יקלע לאכזבות תסכולים ופרידות .

מספר 6: אדם מאוד בררן וסלקטיבי בנושא המין והזוגיות. לא יכנס למיטה אם בן או בת הזוג  אלא אם כן, תהיה קיימת הבנה והרמוניה איתו. איש משפחה וביתי ששואף להרמוניה אסטטיקה גבוהה.

נחשב למאהב יוצא מן הכלל רומנטיקן שיודע להשקיע לפנק ולהעניק מעצמו ללא התחשבנות וללא גבולות. אוהב לקיים יחסי מין באווירה רומנטית:נרות ,ארוחת ערב,מתנות,משחקים מקדימים. זקוק להפתעות ולריגושים שם דגש בהתנהגותו על אינטימיות גבוהה כלפי בן או בת הזוג שלו.

האהבה משמשת עבורו עוגן ואוויר לנשימה. השאיפה למושלמות ולפרפקציוניזם מאוד משבשת לו  את חיי הזוגיות שלו ועליו ללמוד לקבל את בן או בת הזוג כמות שהוא, מבלי לנסות לשנותו ולחיות עם ההרמוניה שבדיסהרמוניה.

מספר 7: אדם אשר מתמסר לבן זוג אחד אך רק לאחר  שהגיע להחלטה סופית בעניין זה. רגיש, פגיע, חשדן, מופנם עם נטייה לביישנות. זקוק להרבה חום הבנה וים של אהבה.

המין אינו מהווה את הרכיב המרכזי בקשר הזוגי  אלא המשמעות של האיחוד הרוחני של הביחד. משהגיע להחלטה ולתובנות עם עצמו בנוגע לכוונות של בן או בת הזוג ,רק אז הוא נפתח, ומשתחרר מהמופנמות הנטועה בתוכו ומתמסר לבן הזוג בטוטאליות מלאה , תוך הפגנת רצון טוב ויוזמה בנושא המין מלווה בהפתעות. 

מספר 8: אוהב מין. מקרין כלפי חוץ קרירות ריחוק ואיפוק רב, אך הרושם מוטעה מיסודו, המין מהווה בעבורו את טעם החיים ואת הדובדבן שבקצפת. זקוק ליציבות מצד בן או בת הזוג.

נחשב למאהב מעולה. מאד אנרגטי במיטה ובעל תאבון בלתי נלאה למין. אוהב לקבל מתנות יקרות ערך וצורך להפגנת האהבה דרך השימוש בכסף ובמותרות. קשה לו לבטא את רגשותיו האמיתיים ולומר מילים חמות וטובות כלפי בן או בת הזוג. עליו ללמוד להיות גמיש בהתנהגותו לא לנהל פינקסנות  בדינמיקה של הזוגיות, ולהימנע  מהצורך במאבקי כוח ואגו.

מספר 9: אדם של נשמה יתרה אנושי, רצון לנתינה ללא התחשבנות, אהבה ברוחב לב  וללא תנאי, רחמנות שאיפה לצדק. אוהב בנאמנות בן זוג אחד ולא בוגד בו. מסוגל לזהות את הפוטנציאל הרוחני והרגשי הטמון בבן או בבת הזוג שלו ומנווט אותם ליעדים ולמטרות המתאימות לו.

על מנת להצליח ולשמר את הזוגיות שלו עליו להימנע מהצהרות ומהסקת מסקנות נמהרות ונחרצות ולבדוק עם בן או בת הזוג אודות כוונותיהם האמיתיות. עלול להגזים בנתינה ולגרום לחנק רגשי של בן או בת הזוג.

מספר 11: זקוק לבן או בת זוג שמעניקים ומרעיפים אהבה תשומת לב והתייחסות בלתי פוסקת. רצון וחום נתינה ואהבה מצד אחד , מאידך, נטייה לשתלטנות תוקפנות ואגרסיביות. נתון למצבי רוח רוגז וכעס, דבר שעלול לגרום להם לשיבושים ולפירוק שותפויות קיימות, ולזוגיות לא יציבה.

כדי לשמר את הזוגיות שלו עליו ללמוד להכיל את בן או בת הזוג לקיים את חוק שיתוף הפעולה כהלכתו .

ללמוד לשלוט ברגשותיו השלילים ולהימנע מנטייה לקנאות ותלות רגשית ממושכת והתפרצויות מיותרות.

מספר 22: רגיש פגיע עדין נפש נעלב מהר, תכונות שעשויות לפגום ולפגוע ביכולת ובשיקול הדעת הרציונאלי שלו עד כדי נטייה לביטול עצמי והורדת הערך. רוב הזמן זקוק לאישור ולחיזוק בדבר כוונותיהם של בן או בת הזוג האמיתיות כלפיו, על מנת שיוכל לחוש בטוח עם עצמו ולהיות יותר רגוע ונינוח. לרוב נאמן בזוגיות. על מנת לשמר את הזוגיות שלו עליו ללמוד לשלוט במחשבותיו וברגשותיו המשתנים ולהימנע מאי יציבות בהתנהגותו ומקנאה.

יהלי פישר, מומחית ומורה לנומרולוגיה, מדריכה לחיים של צמיחה והתפתחות. יהלי הינה אחת מהנומרולוגיות הידועות בישראל, בעלת ניסיון של למעלה מעשור בייעוץ נומרולוגי כשמאחוריה מאות לקוחות ועשרות הופעות בתקשורת. נייד- 0544633570 דוא"ל- fishi@netvision.net.il אתר - http://www.yahel.info




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב