דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברוך השם 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 1024   [ נצפה 2281 פעמים ]

העידן שלנו- עידן הדלי, הוא תקופה של שינוי בדפוסי החשיבה והעלאת המודעות העצמית. אנשים מייחסים לשמם כוח מאגי, עוצמתי ורוחני, בשל ההבנה ששם נכון, ישפיע לטובה על גורלם ועתידם. בחירת השם היא חשובה ביותר, משום שלמעשה היא חיזוי לעתיד, נבואה שקובעת מה יהיה גורלנו בעולם הזה, ומה יהיו הציפיות של האנשים מאיתנו.

שם שנבחר לפי עקרונות הנומרולוגיה והקבלה, הוא כלי עבודה קוסמי, שמסמל את התכונות הטבעיות שיעזרו לנו לממש את יעודנו. השם הוא המנוע - הכוח ממנו אנו שואבים חלק נכבד מעוצמתנו. דרכו ובאמצעות האותיות והתכונות שבו, אנו אמורים לממש את מטרותינו בעולם הזה. השם מבטא את מהות הנשמה שם האדם ומשמש למעשה חיבור לנשמתו. אמנם תאריך הלידה קובע את מסלול החיים, אך שם האדם קובע באיזו דרך נעשה זאת.

שם האדם מהווה את כרטיס הביקור שלו בחברה, ומכיוון שברוב המקרים השם שניתן לנו, נקבע על ידי הורינו ולא על ידנו, לא פלא שלפעמים מתגלים קשיים בנושא.

קביעת שם היא עניין גורלי ומהותי ביותר. ולא פעם אני נתקלת בייעוצים שלי באנשים שמעולם לא אהבו את שמם ומרגישים באופן אינטואיטיבי שהשם בולם אותם ומונע מהם להתקדם. אם לאדם יש שם שהוא לא אוהב, חייו צפויים להיות מלווים בקשיים ותסכול, וסביר להניח שהוא לא יצליח להשיג את כל מה שירצה וינצל רק חלק מהפוטנציאל הטמון בו, זאת כיוון שכלי העבודה שלו - השם - אינו ערוך למשימת המימוש .

שינוי השם על ידי הסביבה

השם אמנם נקבע לרוב על ידי ההורים, אבל אם נשים לב נראה שקיימים הרבה מקרים בהם הסביבה האנושית משנה אותו, על ידי הוספת קיצורים וכינויים. כתוצאה מכך, נוצר מצב בו מתווספים לשם המקורי מספר שמות, והשם הראשוני הופך להיות השם המשני.

ריבוי שמות גורם להתפזרות אנרגטית, בגלל חוסר מיקוד בשם אחד, דבר שעלול לגרום לאדם קשיים ועיכובים בעשייה ולהכביד על חייו. אם לאדם יש שם שני, אך הוא אינו משתמש בו בחיי היומיום, הוא הופך לחסר משמעות, והאנרגיה הרוחנית תגיע דרך השם המקורי.

אדם שהיגר מארץ אחת לאחרת, ושמו השתנה, אך בבית הוא עדיין ממשיך להשתמש בשמו המקורי, עשוי להתנהג באופן שונה בחוץ ובבית, בשל האנרגיות השונות הטמונות באותיות שמו.

אבחון לפי שם, על פי תורת הנומרולוגיה, מתבצע לפי השם הדומיננטי ביומיום, השם שצלילי קולו מהדהדים בחלל העולם ולאו דווקא לפי השם הרשום בתעודת הזהות.

טיפים למתן שמות

1. רצוי שהשם יהיה בעל צלילים נעימים לאוזן, ולא בעל אסוציאציה ומשמעות שלילית.

2. לא מומלץ לתת לתינוק שם של קרובי משפחה, שנפטרו בדמי ימיהם או עקב אירוע טרגי כמו תאונה, פיגוע או מלחמה. האנרגיה השלילית של האירועים הקשים עלולה לשבש את חייו של התינוק.

3. כאשר נולד ילד ראשון במזל טוב, קביעת השם שלו היא באחריות האם. עד 40 יום העובר נקרא ולד, וביום ה- 41 הופכת האישה לאם, ובגימטרייה: אם= 41. האם צריכה להקשיב לקול הפנימי שבתוכה - להתכנס פנימה דרך מדיטציה או חלומות, ולשאול את עצמה איזה שם הוא הטוב ביותר לתינוק שעומד להיוולד. מומלץ להקציב זמן ומחשבה ולא להשאיר תינוק ללא שם זמן רב מידי.

4. באופן כללי עדיף ששם הילד ייקבע בהסכמת האם, ובמידה ויש וויכוח בין ההורים - קובעים לתינוק שני שמות ומשתדלים לקרוא בשם השני לפחות פעם בשבוע. מומלץ לא לקבוע סופית את שם התינוק לפני הלידה. ייתכן מאוד ותחושת הבטן הראשונית של האישה עשויה להשתנות, ולכן עדיף להמתין עד אחרי הלידה.

5. מומלץ שלא לפרסם את שם התינוק ברבים, אלא בזמן המקובל: לבן - בברית המילה ליד המוהל, לבת - בשבת הראשונה בבית הכנסת.

6. מומלץ להוסיף לשם התינוק לפחות 2 אותיות אהו"י (תנועות). אותיות אלו מסמלות את פנימיות האדם - רצון הנשמה. חוסר באותיות אלו בשם, עשוי ליצור מצב של אי שקט, אי יציבות וצורך בתנועתיות יתרה. העיצורים - שאר האותיות, מסמלות את הרושם הראשוני שהאדם יוצר בסביבתו. צריך להיות איזון בין העיצורים והתנועות. האות ה', למשל, היא בעלת כוח הולדה ועזרה במניעת עין הרע לפי תורת הקבלה. לכן מומלץ לנשים עם בעיות פוריות להוסיף אותה לשמן. לרחל אימנו בתורה לא הייתה האות ה' בשם, והיה לה קשה להביא פרי בטן. שפחתה- בלהה- ילדה בשבילה, ולפי חז"ל אחת מאותיות ה' מהשם 'בלהה', שייכת לרחל.

כל אחת מ-22 האותיות העבריות היא בעלת כוח רוחני, ויש לה תדר של עוצמה אנרגטית. לכל אות משמעות חיובית ופחות חיובית. לכל אות יש ערך מספרי וחיבור למזל אסטרולוגי. לפי תורת הקבלה, צירופי האותיות מרכיבים צינורות של אנרגיה דרכם ניתן להעביר לאדם תדרים. הכוח האנרגטי יכול לעבור לאדם קורא על ידי ענידת האותיות על הגוף או הטמנתם בכיס.

חשוב לזכור

1. לכל אדם יש מספר גורל. מס' הגורל המחושב על ידי חיבור יום ההולדת+החודש+השנה, וצמצום התוצאה לספרה אחת. מספר הגורל נקרא גם שם הנשמה, נתיב הגורל והייעוד. על פי תורת הנומרולוגיה והקבלה, מומלץ ששם האדם יהיה בהרמוניה ובאיזון עם מספר הגורל שלו. ככל שהשם נמצא פחות באיזון - לא יהיה קל לאדם לממש את מטרותיו בעולם הזה.

2. אין שם טוב או רע, כשם שאין מספר טוב או רע. לפי תורת הנומרולוגיה לכל אדם יש את השם המתאים לו ביותר, באיזון למספר גורלו וייעודו.

3. לא תמיד השם המומלץ על ידי אדם מקצוע, הוא השם שהאדם מתחבר ואוהב אותו.

4. כאשר מבצעים שינוי של שם, אין מדובר בהחלפת גורל, אלא בעזרה לגורל או שדרוגו. השם החדש מכניס לחיי האדם תכונות חדשות נוספות, המתווספות לתכונות הקיימות, הנובעות מהשם הישן. עם שינוי השם, האדם עובר תהליך של השתנות והתחדשות אנרגטית. תמיד תהיה השפעה כלשהיא של השם הישן המקורי. השם החדש, מתחיל להשפיע בערך כשנה מיום השינוי.

בל נשלה את עצמנו ואל נטפח אשליות ותקוות שווא - שינוי שם בלבד, אינו משנה את גורל האדם. השינוי מתחיל בראש ובראשונה מעצמנו - באנו לעולם עדח לעשות תיקון במהות שלנו, דרך האישיות המולדת שלנו - תהליך של שינוי ועבודה רוחנית אינטנסיבית , היפרדות מהרגלים ודפוסי מחשבה מגבילים, השתחררות ממידות שליליות ופינוי מקום לתכונות חיוביות - "מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך" נאמר בפרקי אבות.

על ידי התמסרות של עשייה לטובת הקהילה, בעזרה, בצדקה, בתמיכה, בעידוד והתמקדות בטוב וביפה שבאנשים- כל אלה בנוסף לשינוי השם, הם אשר יקרבו אותנו לייעודנו ויובילו אותנו לחיים של שלום עם עצמנו ועם הסובבים אותנו.

לפי תורתו של רבי נחמן מברסלב - נהג כמנהגו של הבורא אל תחפש חסרונות זולתך.חפש את הטוב שבו (ליקוטי עצות ).

יהלי פישר, מומחית ומורה לנומרולוגיה, מדריכה לחיים של צמיחה והתפתחות. יהלי הינה אחת מהנומרולוגיות הידועות בישראל, בעלת ניסיון של למעלה מעשור בייעוץ נומרולוגי כשמאחוריה מאות לקוחות ועשרות הופעות בתקשורת. נייד- 0544633570 דוא"ל- fishi@netvision.net.il אתר - http://www.yahel.info




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב