דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כותרות TechTime מהשבוע החולף (12-18 בדצמבר) 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2417 פעמים ]

כותרות  TechTime מהשבוע החולף (12-18 בדצמבר)

 לפניכם כותרות אתר TechTime, אתר החדשות לתעשייה עתירת הידע בישראל: אלקטרוניקה, צב"ד, רכיבים, הייטק, תוכנה ועוד.

 צורן הישראלית רכשה את חברת מיקרוטיון (Microtune) כדי להשיג טכנולגייה לייצור שבבים עבור טיונרים מרובי תקנים בממירי טלוויזיה. עם השלמת רכישת  Microtune על-ידי צורן והקמת חטיבת Broadband Receiver החדשה (לשעבר Microtune), פירסמה צורן נייר עמדה המבהיר את הרקע הטכנולוגי העומד מאחורי העיסקה: ההתרחבות המהירה של תכני HDTV, לצד הדרישה הגוברת למזג בממיר יכולות אינטראקטיביות וריבוי שירותים (וידאו, קול ונתונים), יצרו צורך בפתרון טכנולוגי חדש, אותו פיתחה חברת מיקרוטיון.

מלתא יוצאת מתחום המעגלים המודפסים ומוכרת את הפעילות לפיסיבי טכנולוגיות תמורת 50 מיליון שקל. פיסיבי הודיעה שהיא מתכננת להרחיב את פעילותה גם באתר הייצור שלה במגדל העמק וגם באתר הייצור של מלתא בנצרת.

 חברת אלביט מערכות דיווחה כי אלביט מערכות ארה"ב - חברת בת בבעלותה המלאה, רכשה את חברת LP M7 Aerospace האמריקאית תמורת 85 מיליון דולר במזומן.

החברה פועלת מסאן אנטוניו, טקסס, ומתמחה במתן שירותי אוויוניקה  משולבים בתחומי מבנאות מטוסים, תמיכה לוגיסטית ללקוחות ממשלתיים, תחזוקה ותיקונים, שירותי הנדסה, חלקי גוף ומתן שירותי ניהול שרשרת אספקה ורכש.

 חברת אנוביט (Anobit) מינתה את מרק שטיבליץ לשעבר המנכ"ל של Agere Systems (שהיתה חטיבת המיקוראלקטרוניקה של לוסנט) ומנהל חטיבת האחסון של יצרנית השבבים PMC-Sierra לדירקטוריון החברה.  לדבריו,  הוא רואה במינוי הזדמנות להביא את הטכנולוגיה פורצת הדרך של אנוביט לשוק העולמי.חברת אנוביט מהרצליה מספקת פתרונות לשוק זיכרונות ה-NAND flash. היא פיתחה את טכנולוגיית Memory Signal Processing לשיפור תפקוד ואורך חיי הזיכרונות, ועל-ידי כך להוזיל את עלותם. מוצרי החברה כוללים בקרי flash, רכיבי בקרה לתשתיות ארגוניות נמצאים בשימוש יצרני זיכרונות, בציוד צרכני ובפתרונות אחסון גדולים.

 רדקום המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת לניטור תעבורה ברשתות תקשורת, הודיעה כי ספקית תקשורת מובילה מדרום אמריקה רכשה את פתרון הבטחת השירות שלה לרשתות הדור הבא (NGN) בעסקה הנאמדת ביותר מ-4 מיליון דולר.

 רדוויז'ן (Radvision) מתל-אביב נבחרה על-ידי האנליסטים של חברת Frost and Sullivan לקבלת פרס China Best Practice Award 2010 היוקרתי, עבור תרומתה החדשנית לתחום טכנולוגיות הווידאו. בכל שנה בוחרת פרוסט אנד סליבאן חברה שהמחקר והפיתוח שלה היו או צפויים להיות בעלי תרומה חשובה לתעשייה. "ההשקעה המתמשכת של רדוויז'ן במחקר ופיתוח מהווים גורם מרכזי בשימור חדשנותה הטכנולוגית ודוחפים את עסקיה", אמר האנליסט סיימון יאנג. "רדוויז'ן מפתחת טכנולויות וידאו לדור ה-3 מבוססות IP, והיא ספק מוביל של פתרונות תקשורת ויזואלית ותקשורת אחודה".

 מפעל ההרכבות האלקטרוניות בערד AMS Electronics הוציא מאה מכתבי פיטורים עם השלמת תהליך מעבר המפעל לראש העין. חברת AMS עוסקת בהשמת רכיבי SMT על-גבי מעגלים מודפסים, מתן שירותי בדיקה, הנדסה ושירותי ייצור מלאים (Turnkey Projects). החברה מחזיקה בבעלותה את חברת דיאון אלקטרוניקה בראש העין ונמצאת בשליטת גיבור-סברינה (70%). בשיאה העסיקה החברה כ-250 עובדים בקו הייצור בערד. בשנה האחרונה העסיקה  החברה 150 עובדים בערד, ובחודש יוני היא פיטרה 40 עובדים. לאחר הפיטורים הודיעה AMS שהיא פועלת להעתקת קווי הייצור בערד למפעלה בראש העין. בשבועות האחרונים העבירה החברה את קווי הייצור, ובימים האחרונים נמסרו מכתבי הפיטורים לשאר העובדים.

 אתר Techtimeהוקם במטרה לספק חדשות בתחומי אלקטרוניקה והייטק לתעשייה בישראל.

אתר Techtime בעריכת העיתונאי רוני ליפשיץ, הוקם במטרה לספק חדשות בתחומי אלקטרוניקה והייטק לתעשייה בישראל. התעשייה הטכנולוגית מובילה את המשק הישראלי, ונושאים כמו אלקטרוניקה ותוכנה הינם הלב הפועם של תעשייה זו. ייעודו של TechTime הוא לספק פלטפורמה נוחה המאפשרת לקהילייה הטכנולוגית להתעדכן בנעשה סביבה: אלקטרוניקה, תוכנה, מגמות טכנולוגיות וחדשות עסקיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב