דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעשים מגונים 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 2597 פעמים ]

מעשים מגונים אינם שמורים רק לידיעות בתקשורת או לעברייני מין. למעשה, רוב התלונות בחשד למעשים מגונים, הן תלונות על אנשים רגילים לחלוטין, בסיטואציות שכל אחד מאיתנו עשוי לפגוש במהלך חייו.

 

נשמע מפחיד ומאיים, לא מאמין שזה יכול לקרות לך - הנה כמה דוגמאות. לא צריך הרבה על מנת לטשטש את הגבול, לא צריך הרבה על מנת לעמוד בפני חשד למעשים מגונים.

אני במאי וכירוגראף מקצועי.  כחלק מעבודתי אני עובד עם רקדניות באופן צמוד. הריקודים מאוד סקסיים, בעלי אופי מיני. כחלק מעבודת ההכנה, אני מבקש מהרקדניות להתחבר לצד המיני שלהן, על ידי נגיעות הדדיות ולעיתים גם אני נוגע בהן. אחת הרקדניות האשימה אותי בביצוע מעשים מגונים
כאשר מדברים על מעשים מגונים, מתייחסים גם לנגיעות לא נאותות, ללא הסכמה מפורשת של הצד השני. חשוב מאוד להבין את הסיטואציה שנוצרה, האם מדובר במקרה חד פעמי, האם אתה והרקדניות כבר עמדתם בסיטואציות דומות בעבר, האם נאמר כאן לא בצורה חד משמעית ולא פחות חשוב, תחת איזו הנחה נעשו המעשים. במילים אחרות, אם אותה רקדנית הרגישה שהיא חייבת להסכים לביצוע מעשים מגונים על מנת שלא לסבול מנידוי חברתי או מחשש שסירוב יפגע בקריירה שלה, הרי שיש כאן ניצול ברור של יחסי מרות, במטרה להשיג טובות מיניות. על מנת להימנע מהגשת כתב אישום בגין מעשים מגונים, עלייך להוכיח שלא הייתה כאן כוונה וכי הדברים לא נעשו בזדון או תחת איום כלשהו, אלא כחלק ממתודת עבודה ברורה, מקובלת ומסוכמת על כולם. פה אתה חייב לקבל ייעוץ והכוונה משפטית, מעו"ד פלילי מנוסה, אשר ינחה אותך איך הכי נכון להתנהל במצב הקיים ולמול העדויות.

בכל יום שישי אנו נפגשים כמה חברים באחד הבתים, בערבים האלה שותים, מדברים ולא פעם גם נוגעים זה בזה או מקיימים יחסי מין. ערב אחד הגיעה אל המפגש בחורה חדשה. כהרגלנו היינו מאוד חופשיים, התחככנו בה, נגענו בה. היא ברחה ומיהרה להגיש תלונה על מעשים מגונים. איך היא יכולה לעשות זאת, הרי היא ידעה בדיוק למה היא באה.
אתה יוצא מנקודת הנחה שהיא ידעה בדיוק למה היא באה ויותר מזה, אתה יוצא מנקודת הנחה שעצם הגעתה, נותן לכם אישור לעשות לה דברים שהיא לא נתנה להם הסכמה מפורשת. עצם העובדה שאדם מגיע למקום בו הוא יודע שמתרחשת פעילות מינית, אין זה אומר שהוא נותן את הסכמתו להשתתף בתהליך.

מעשים מגונים הם מעשים בעלי קונוטציה מינית, הנעשים כנגד עמדתו של המתלונן. גם אם לכם ברור שבמסיבה מסוג זה נוגעים אחד בשני, יש פה מקום להסכמה מפורשת. יחד עם זאת, אי אפשר לנתק את המעשה מהסביבה בה הוא התרחש, מהעובדה שהתנהגתם כרגיל, שלא כפיתם או איימתם עליה בשום צורה ושהיא הייתה חופשייה לצאת לדרכה בכל עת. במקרה זה יש לנסות לפעול לביטול התלונה באמצעות עו"ד פלילי

מעשים מגונים מוגדרים כעבירות מין לכל דבר, אך יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין את אופי התלונה, עברו של החשוד במעשים, יחסיו עם המתלוננת וכמובן הכוונה הפלילית מאחורי המעשים המגונים.

מדובר בתחום שהוא אינו שחור ולבן ולכן במידה ואתם נחשדים בביצוע מעשים מגונים, עליכם לדאוג מיד לייצוג על ידי עורך דין פלילי.

 

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב