דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית 2009-2011 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 4919 פעמים ]

התפרסם בYNET קהילת רוחניות בתאריך: 30/12/2008

נושא : תחזית להרגעה  -תחזית 2009   
תאריך :  30/12/08  12:28


להלן תחזית בתקשור שנמסרה לי כעת:  "מבצע עופרת יצוקה ימשך 3 שבועות בערך עד 21/1/09. או 21 יום.  תהיה רגיעה ארוכה מאד, למשך מס' שנים- הפת'ח ישלוט ויביס את החמאס. החמאס ירד מהשלטון וימחק כליל. ישמעו איומים מחיזבאללה מהצפון- דבר לא יעשה . מדינות ערב לא יתמכו בחיזבאללה ולא בחמאס. החל ממצרים , ואח"כ ירדן.
הפלשתינאים מהווים צרות בעולם הערבי שאינו חש לעזרתם - מפני שהבין כי הם מביאים את צרותם עליהם.
העולם הערבי מבין רק משטר כוחני . העולם הערבי אינו מוכן עדין לדמוקרטיה. אין מדינה ערבית אחת שיש בה דמוקרטיה אמיתית .  העימות הפלשתיני מהווה טריגר ותזכורת לעולם הערבי- להשמיד את ישראל.

ישראל הינה אור לגויים, לא תושמד, היא מהווה את האחדות. מכאן תצא תורת הקבלה, תורת הסוד האמיתי, תורת האחדות. לעולם. בארצנו הקטנטנה קיימים מס' רב מאד של מיסטיקנים, מרפאים, יחסית לכל מדינה אחרת בעולם. שנים 2010-2011 מרובות באסונות טבע ותאונות דרכים על מנת לשחרר להכניס לכדו"א נשמות ברמה אנרגטית גבוהה בהרבה..הכל לקראת 2012- שנת שגשוג, פריחה, אנרגיות חדשות וטובות. תהליכי שלום יתחילו ..המשיח אינו אדם רכוב על חמורו אלא המשיח= תקופה..

ארה"ב היתה אמורה לפלוש לאירן ב2005 אבל היא תפלוש לאירן במהלך 2011 בחסות מדינות נוספות.
מצב כלכלי
המשבר העולמי ירגיש התאוששות רק מחודש 3/2010. זמן לעשיית סדר, יהיו הרבה מקרים של אובדנות נפשיים, מעברים של אנשים ממקום למקום , נכסים, עבודות כאן ומעבר לים. הרבה יפנו למיסטיקה לעשיית חשבון נפש. הבנת החיים.  הכל הוא טוב.  כל מה שאתה עושה לטובה או לרעה- חוזר אליך חזרה. אתם לא מתים אלא נפטרים מהגוף וחוזרים שנית.  אי אפשר למות."

 תחזית לשנת 2010     

המשק יוצא מהמשבר הכלכלי כבר החל מחודש  מרץ, חודש יוני עליית מדרגה כלכלית...הנגיד  יתערב כלכלית על מנת להוריד את מחירי הדירות.  מחירי הדירות יחלו לרדת בתחילת  שנת 2011- תקופה טובה לרכישת דירות.


    • 
.אירן לא תתקוף את ישראל וישראל לא תתקוף את אירן.   תהיה מתיחות בין ארה"ב לסוריה ולבנון המתחמשת.  לא צפויה השנה מלחמה בצפון- בעתיד כן.  (מדינה פלשתינאית תקום במהלך השנה הבאה.)  בפרשיות הונאה גדולות. ...צפויות להיחשף עוד פרשיות שחיתות.

    • . 
תאונות דרכים יפקדו אותנו השנה 2010 עד תחילת 2012 בתדירות גבוהה מהרגיל- הכל לקראת שנת 2012- ישויות אור גבוהות נכנסות לכוד"א. אסונות טבע בעולם ימשיכו לפקוד ...הקטבים זזים, כדו"א משתנה , הנ"ל יגבה מחיר חיים של אלפי אנשים בעולם. זה ימשך עד תחילת 2012.   

 תחזית 2011       

שנת 2011- שנה של תאונות דרכים קשות. הרבה אנשים עתידים לאבד את לחייהם, אסונות טבע קשים שטרם נודענו אליהם. בתדירות גבוהה בארץ ובעולם כולו, והכל לקראת 2012- הרבה אנשים עתידים לעזוב את כדור הארץ על מנת להתעלות אנרגטית ולשוב ב2012 . 

חורף - צפוי להיות חורף קשה עם כמויות גשם עצומות אך בסדר שונה .. שימו לב- העונות ישתנו, כל הסדר ישתנה לחלוטין, כי המגמה/ליבת כדו"א נשארת במקומה אך הקטבים זזים, נק' השיוך אל  השמש משתנה. כדו"א משנה זויות ...לכן סדר העונות ישתנה ..החורף היה חם והקיץ יהיה קר...שרפות ורעידות אדמה שירעידו את המדינה, תתעוררו משינה עמוקה..מבולבלים..? חכו ל 2012

אירן לא תתקוף אותנו לעולם. ארה"ב עתידה להיכנס ולעשות שם סדר, אומנם זה יתעכב לשנה אחרי, אבל זה יקרה. צפון קוריאה תתקוף את דרום קוריאה ואיים סמוכים אליה.

צפויה מלחמה בצפון במהלך 2011. בחסות ומימון סוריה ואירן , בפועל עם החיזבאללה. הם יתחילו לחמם את הגיזרה ואנו עתידים להיכנס למלחמה קצרה, הלוואי ויסיקו מסקנות מהפעמים הקודמות- לא רצוי יהיה  להכניס חיילים ללבנון , אלא לתקוף באמצעי לחימה מרחוק.

גלי נדיב אלוף. מדיום מתקשרת עם צדיקים, ישויות אור ומדריכים רוחנים. מרפאה בעזרת מלאכים. עונה לשאלות חינם בפורום אתר הבית: http://g-lucy.fav.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב