דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בחבל טוסקנה 

מאת    [ 15/12/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2508 פעמים ]

טוסקנה נחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים בתבל.  האזור מתאפיין בגבעות מוריקות, ערים עתיקות מהמאה השבע עשרה, כפרים ציוריים וכמובן אוכל איטלקי משובח. כשמגיעים לטוסקנה לתקופה של שבוע, כדאי לשכור צימר ורכב. הלינה בצימר בחיק הטבע היא חוויה מיוחדת ומן הצימר אפשר לצאת ולתור במקומות שונים בטוסקנה. יחידות הנופש מתאימות לזוגות, משפחות וקבוצות מטיילים גדולות. אפשר ללון בבית עתיק  עם אווירה מיוחדת או בבית חדיש.  

 

לינה בצימרמאפשרת טיול עצמאי וחופשי ולא צריך לקום מוקדם כדי לא להפסיד את ארוחת הבוקר במלון. הלינה הכפרית מאפשרת לתיירים להרגיש כמו מקומיים וניתן לטייל באזורים פחות מתויירים.  השכרת יחידת הנופש היא חסכונית עם אפשרות  לבשל בצימר או להשתמש בברביקיו. כל יחידת נופש כוללת ציוד שונה בהתאם לתקציב וכדאי  לבדוק מראש מה קיים במקום. אפשר לשכור צימרים המצוידים במכונת כביסה, טלוויזיה, תנור ועוד. רצוי לשכור מאובזר ככל הניתן כדי החופשה בת השבוע תהיה נוחה ונעימה.

 

לפני ההגעה לצימר כדאי לבדוק מה יש באזור מבחינת  מקומות בילוי, מסעדות, אירועים ועוד כדי  שאפשר יהיה לתכנן את הבילויים מראש. במהלך החופשה באזור   טוסקנה מומלץ לשכור אופניים או ללכת ברגל  ברחבי הנופים המרהיבים. במהלך השבוע מומלץ לטייל  בעיירות העתיקות, בטירות והכנסיות. טוסקנה שופעת בנהרות ואגמים.   חופשה של שבוע בטוסקנה מתאימה לזוגות הרוצים נופש רומנטי, למשפחות עם ילדים שייהנו מהחופש והנופים. ולקבוצות של חברים.

 

לינה ביחידת נופש מאפשרת ניתוק ושלווה יחד עם נגישות מהירה לכל הערים המדהימות באזור.  את הצימר ניתן להזמין כחבילה הכוללת טיסה ורכב מבלי שצריך לדאוג לארגן כל שלב של הטיול בנפרד וגם המחיר משתלם. ניתן לשכור צימרים פשוטים מהם יוצאים לטיולי כוכב. מי שרוצה שבוע של פינוק אמיתי יכול לבחור בין וילות מפוארות מהמאה ה-17 או ה-18. הוילות מאובזרות בטלוויזיית לוויין, חיבור לאינטרנט, בריכת שחייה, ג'קוזי, מגרשי טניס ועוד.  בבוקר מוגשת ארוחת בוקר כפרית עשירה כמו כן ניתנים    שיעורי בישול , הסעות ועוד. אורחים השוהים ביחידת הנופש ההדורה ירגישו כאילו הם נמצאים בארמון מעולם אחר. יש יחידות נופש עבור מספר גדול של מוזמנים המתאימות לקבוצות ויש וילות  המותאמות למשפחות עם ילדים וכוללות מיני קלאב  

 

היתרון של טוסקנה הואהיותה מתאימה לכל סוג של חופשה. היצע יחידות הנופש העצום  מאפשר בחירה של חופשה לפי רצונו וכיסו של כל מטייל. יש צימרים המשקיפים אל נופים מדהימים, צימרים הנמצאים בתוך עיירות ציוריות ועוד. במהלך שבוע בטוסקנה יש אטרקציות רבות טוסקנה מעניינת מבחינה תרבותית, אומנותית, ארכיאולוגית ועוד. אם מדובר בחופשה משפחתית, זוגית או קבוצתית המשלבת תרבות עם הנאה של החושים, טוסקנה היא המקום המושלם לחגוג ולבלות.

למידע נוסף בקרו באתרנו:
http://good-european-vacation.com | דירות נופש באירופה || חופשת סקי בצרפת || חבילות סקי באיטליה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב