דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדב בר - העידן החדש - עידן האינטרנט 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 2206 פעמים ]

אחד מהדברים הבולטים והמשמעותיים ביותר בהיסטוריה הם המהפכות שנעשו כמו עידן החקלאות, עידן התעשייתי ועידן המדע. בימים ההם הדברים היו פשוטים וברורים מאוד, לדוגמא: אם יש לך אדמה, אתה אדם בעל מעמד אמיד. יש לך השכלה, יש לך את היכולת להקים מפעל ולהצליח וכן הלאה.

כיום כמובן עדיין כסף הוא שם המשחק ואם יש לך כסף זה עושה את כל ההבדל בין אדם אמיד לבין אדם שלא. אך כיום ניתן לראות שינוי משמעותי ומהותי בכל הנוגע לעסקים.

עולם האינטרנט פתח דלתות לעסקים קטנים שללא השיווק הווירטואלי הנכון לא יכלו להצליח ואף לאיים על עסקים גדולים שמעמדם, אז, אינו היה ניתן לערעור.

אחד מהאנשים שמבינים בתחום השיווק בכלל ובאינטרנט בפרט הוא נדב בר. נדב שילב בין כמה תחומים(יוצר, מוזיקאי,מנחה כנסים וסדנאות, מומחה לפרסום בפייסבוק, יזם) ובכך הצליח במקום שאנשים רבים נכשלים.

יש הבדל בין אדם מצליח אשר מבין בעסקים לבין אחד שיכשל בהם במהרה. השוק מתפתח ומשתנה במהירות יחד עם הטכנולוגיה. הפטנט, לפי דעת רבים ולפי דעתו של נדב בר, הוא להצליח לקלוט את השינוי שמתחולל בשוק. אם לדוגמא לוקחים את עידן החקלאות אשר שם אדמה הייתה ערך ממשי כיום הפייסבוק, האפשרות להעביר ולקלוט מידע באופן חופשי נחשב לערך עליון ולהבדל בין עסק מצליח ללא מצליח.

אם בעבר אנשים היו צריכים לכתת רגלים וללכת מבית לבית בכדי לשווק את העסק שלהם, כיום ניתן לשבת בנחת בבית, מול המחשב ולשלוח מיילים. האפשרות המדהימה לפתוח עמוד אוהדים, לצרף אנשים לרשימת החברים בפייסבוק וכדומה הופכת את עולם השיווק החדש לעולם עשיר ומלא באפשרויות. יחד עם זאת הגיעו חוקים שונים שמנחים בעלי עסק כיצד נכון ומותר לפועל, נדב בר אומר על החוקים כך:  "חוקים ורגולציות הם דבר טוב, הם קיימים על מנת שנכון למקד את האנרגיות שלנו במקום הנכון ולא סתם לירות לכל כיוון".

שיווק נכון וחכם יכול להניף עסק מבלי שזה יהיה כרוך במאמץ פיזי ובעלויות כספיות כמו שיווק על ידי פרסום בשלטי חוצות, עלונים, עיתונים וכדומה. בעידן החדש, עידן האינטרנט, העולם הווירטואלי נותן את המילה האחרונה ולכן בכדי להצליח באמת, צריך להקשיב למילותיו ולדעת לאן ללכת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב