דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על הקשר בין הלורד קיצ'נר לבין שר הפנים שלכם. 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2153 פעמים ]

הבוקר קמתי עם תחושת גאווה גדולה וסיפוק שקשה להכיל אותו, כי הנה סוף סוף ממשלת ישראל והשר לעניני פנים הסימפטי שלכם, (ראה התייחסות למטה), עשו דבר חיובי ורב משמעות ונפטרו ממאה וחמישים סודנים.

מעת היותי ילד צעיר ואידאליסט בקיבוץ נידח בצפונה של הארץ, (אגב, לידיעת אותו שר בדיוק, גם שם יש לא מעט יערות, ואת זה צריך לבטל בדחיפות ויפה שעה אחת קודם), אני יודע שסודנים זה דבר רע, ועל זה יעיד צבע עורם, שחור, הרי שחור זה צבע המוות ואפילו במערבונים הטוב לובש חולצות לבנות והרע לובש את זה של הסודנים וגם הגנרל ההומניסט הבריטי קיצ'נר, זה שהורה לטבוח בכל השבויים הפצועים של הסודנים בקרב על אומדורמן, (כמובן אחרי הניצחון הסוחף על המשיח המוסלמי התורן של העת ההיא, [בסוף המאה התשע עשרה] המהאדי.

 

הקרב זיכה אותו בתואר הנכסף של לורד וכרטיס כניסה לפנתאון של המצביעים הבריטים לדורותיהם. (ישי, יש לך למה לשאוף, להיות הלורד השחום הראשון של הממלכה המאוחדת).

 

אולם נעזוב את הלורד הנכבד ואת המהאדי, ונחזור לניצחון הסוחף של ישי שלנו, כאמור גם כן על הסודנים.

 

הידיעה על "הטסתם", היא כותרת ראשית בעיתוני האינטרנט היום, ואפילו המילה הטסה במקום גרוש לא צריכה להפריע, הרי הבון טון של העם הזה זה לעשות כביסה למילים שיש להן קונוטציה בלתי סימפטית, (למה לכל הרוחות אי אפשר לכבס את האנשים שאומרים ועושים את המילים האלה).

הרי באמת נפל דבר בארץ הזאת, לראשונה יהודים בצד המגרשים ולא להיפך.

למרות, שיש ציטוט של סודני בעליה למטוס, שאמר בדחילו, כי הוא מת מפחד מה יעלה בגורלו בעת שינחת במולדת, אבל למי זה אכפת בעצם, העיקר שהוא לא פה, כי הם, וכל האומללים שהגיעו לכאן בדרך לא דרך, הם הם אויבי המולדת האהובה שלנו, ואשמים כמובן בכל התחלואים של החברה הישראלית.

מאה וחמישים סודנים פחות, ואני לא הבנתי מיד , מדוע האוויר של ים המלח צלול כל כך וערב לקנה הנשימה שלי. (למרות שיש שני שחורים שאוספים זבל במלון שלי, ונראים לי חשודים בסודניות, ישי, בחייתק).

זה מה שקורה לאוויר הארץ ישראלי, בעת שנפטרים ממאה וחמישים סודנים, תארו לכם מה יקרה אם נחפף את כל הזרים וגם, אם אפשר, את הפלסטינים.

אולם הבעיה כאמור, עדיין אתנו, נשארו עוד הרבה סודנים, וכדי להפטר מהם, יש לי רעיון ענק, שיחסוך למשלם המיסים המקומי לא מעט גרושים.

אחת מן המשימות הלאומיות שממשלתנו הנאורה קיבלה לאחרונה, להביא לכאן אנשים שחורי עור אחרים מאתיופיה, שהיו הרבה יותר חכמים מן הסודנים המפגרים האלה, שבמקום לטעון ליהדותם בדרך המקובלת, החליטו להגיע אלינו ברגל, בלי לבקש שיטיסו אותם על חשבוננו.

כבר אמרו חכמינו זכר צדיקים וכאלה, שמוטב לטוס מאשר ללכת ברגל, (מה גם שמדובר בטיסה של כמה שעות במקום מסע רגלי של חודשיים),  כך שאם לא בשביל שום עניין אחר, הם היו חייבים בגירוש, כי בעיקר אין להם שכל.

אז הפתרון שמסתמן הוא כדלקמן: (לתשומת ליבם של נערי האוצר והאבא שלהם שטיינ- שוופס ונתניהו, שיבדלו שניהם להרבה שנים של עשייה מבורכת).

במטוסים שיביאו את העולים החדשים מאתיופיה, נטיס את הסודנים בחזרה, ובעת שיעברו מעל המולדת, נשליך אותם למטה, אפשר (לא חייבים, כי זה שאלה כספית אלא, מוסרית וזה האחרון, אזל לנו לגמרי), באמצעות מצנחים שיצאו משימוש, שלאחר הגעתם יוכלו לעשות מזה אוהל.

כך נצא מן הסיפור הזה, מה זה הומניים וזה שהחלפנו שחורי עור בשחורי עור אחרים, יהפוך אותנו לא רק למאוד הומניים, אלא כנראה לאידיוטים הכי גדולים על פני הגלובוס, אולם מה אפשר לעשות אם לפי כל פרמטר, לאחרונה, זה מה שאנחנו.

ורק הערה פצפונת בעקבות ההפניה למעלה.

זה אתם האידיוטים, כי אני, מהיום והלאה מממש את זכותי מלידה ומאמץ את האזרחות ההונגרית שלי, ואולי ישי וחבריו יטיסו אותי כאזרח זר, על חשבונכם למולדת.

כותב, מבקר ומייחל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב