דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לופט לאירועים , תרבות ופנאי 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2985 פעמים ]

לופט לאירוע אחר

דמיינו לעצמכם ערב חורפי רעמים, ברקים וגשם זלעפות ניתך ארצה אתם יושבים בסלון ביתכם ותוהים היכן לחגוג את האירוע המשפחתי ביום סגרירי כזה. לופט לאירועים הוא בדיוק הפתרון בשבילכם ביום חורף סגרירי, בחום הלוהט ובכל ימות השנה. לופט לאירועים באווירה חמה ובתפאורה המתאימה את עצמה באופן מושלם לכל חגיגה, אירוע או מפגש עסקי. לופט לחגיגה נבנה בעיצוב ובמחשבה תחילה באופן פונקציונאלי לשימוש באירועים קטנים וגדולים.

לופט בראייה לאחור:
בעבר שימשו הלופטים כמבנים תעשייתיים גדולים בלב אזורי התעשייה בערים הגדולות. לופט לאירועים הוא למעשה יבוא שהגיע לארץ מהעיר ניו – יורק שבארצות הברית. טרנדים לוהטים רבים הגיעו מניו יורק שבה החלו לקיים מסיבות של החברה הגבוהה או אירועים סגורים לחברי מועדון בלופטים. לופט לאירועים בישראל קיבל שדרוג והפך למעשה כמקום חלופי חדשני ומרענן למסיבות מסוגים שונים. לופט מעבר למקום נהדר לחגוג בו אירועים ומסיבות מיוחדים הוא לעיתים אף משמש כמקום מגורים יוקרתי לאלו מבינינו שהכסף מצוי בכיסם.

לופט בעיצובים שונים:
עיצוב של לופט הוא למעשה חלומו הרטוב של כל אדריכל ומעצב פנים. ישנם מעצבי פנים המקבלים לידם לופט לעיצוב ושיפוץ מן היסוד בתקציב מוגבל או ללא התחשבות במחיר. מעצבי פנים המקבלים לידיהם לופט לעיצוב יכולים לשפצו על פי רצונם והבנתם או על פי בקשת בעלי הבית, לפי טעמם האישי וצרכיהם. ישנם סוגים שונים של עיצובים של לופט כל עיצוב פנים כזה או אחר משקף למעשה את אישיותו של בעל הלופט. עיצוב מודרני מראה על אדם חדשני ואופנתי המעוניין להיראות במיטבו בכל זמן ועת, עיצוב כפרי בצבעים חמים (צבעי אדמה, חום, אדום, כתום, צהוב) מעיד על אדם משפחתי, חם ואכפתי שאינו אוהב שינויים.   עיצוב פנים של  לופט מעניק למעצבים את חופש היצירה האומנותית, לעצב חלל גדול ולהפוך אותו מבלי לפגום בחלל הגדול וליצור פינות נפרדות בתוך החלל למטרות שונות כגון: חדרי שינה, מטבח מאובזר, בר, פינות ישיבה, חדרי מקלחות, סלון מפנק, סאונה וג'קוזי לפי היעוד של הלופט כלומר האם זה לופט למגורים או לופט לאירועים שעיצובו יהיה מעט שונה היות והוא אמור להתאים לחגיגה ושהות של מספר רב של מוזמנים בו זמנית. עיצוב הפנים של לופטים לאירועים צריך להתמקד בחלוקה נכונה של חלל החדר על מנת ליצור תחושה של מרחב עם פינות מפנקות כל אחת למטרה אחרת, למשל, רחבת ריקודים, בר, פינות ישיבה, חדרים צדדיים ללינת לילה, מרפסות נוף, אזור מוגדר לארוחת ערב או צהריים בהתאם לשעה שבו האירוע מתקיים, מקום נפרד ואינטימי לג'קוזי ולסאונה וחדרים קטנים יותר המתאימים לחגיגה של אירועים קטנים ואינטימיים יותר כגון: מסיבת רווקות או ימי הולדת. עיצוב הלופט הוא הגורם המרכזי בעל החשיבות הגבוהה ביותר להצלחת כל אירוע.

לופטים, מקום מושלם לחגוג אירוע מושלם.

לופט לייף ,


מקום מושלם לאירועים מיוחדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב