דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלטים המוארים 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 1617 פעמים ]

בעידן המודרני האדם הממוצע נחשף למאות מסרים פרסומיים ביום: בעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט, בטלפון הסלולרי ואפילו בצידי הכבישים וברחובות. במציאות שכזו, מרביתנו נותרים אדישים לרוב המסרים הפרסומיים שבהם אנו נתקלים. לכן כל חברה או מותג שרוצים להעביר את מסריו לקהל היעד צריכים להתאמץ שבעתיים כדי ללכוד את תשומת ליבו. כשמדובר בשלטי חוצות, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות תאורה. דהיינו, באמצעות שלטים מוארים.

שלטים מוארים – כדי לבלוט מעל כל היתר

כל מי שטייל אי פעם בכיכר טיימס בניו יורק בוודאי מצא עצמו מסונוור לנוכח שלל השלטים מוארים הניצבים בכל עבר. מי מכם שטייל ברצועת בתי המלון בלאס ווגאס ("הסטריפ"), בוודאי חווה חוויה דומה אל מול שלטי הניאון המהבהבים, שקשה להסיר מהן את המבט. זוהי בדיוק מטרתם של שלטים מוארים – לבלוט מעל כל היתר וללכוד את תשומת ליבנו.

גם כשמדובר בשלטים סטנדרטיים לחנויות ולבתי עסק, תאורה היא אחד האמצעים היעילים באמצעותם ניתן לבלוט בתוך ים השלטים שמסביב. שלטי פח או שלטים מכל סוג אחר, שמוארים באמצעות גוף תאורה, הם שלטים שניתן להבחין מהם גם ממרחק רב. שלטים מוארים מאפשרים לזהות את מיקום העסק / החנות ו/או לקרוא את המסרים הפרסומיים שעליהם, גם בשעות לילה וגם מעבר לשעות הפעילות של העסק. ומעל לכל, שלטים מוארים הם הדרך האולטימטיבית  ללכוד את תשומת ליבם של העוברים ושבים ולגרום לעסק / לחנות שלך לבלוט מעל כל היתר.

כל הדרכים ליצירת שלטים מוארים

לכאורה, הארת שלטים היא משימה פשוטה ובסיסית למדי. אולם למעשה, הארת שלטי פח או שלטים אחרים היא משימה מורכבת, במיוחד לנוכח שלל האפשרויות הטכניות הקיימות כדי להאיר שלטים. האפשרות הבסיסית היא ליצור תיבות תאורה. מדובר בתיבות העשויות בדרך כלל מאלומיניום, פרספקס, זכוכית או פאנפלאקס. על החזית של השלטים מודפס הכיתוב הרצוי (שם העסק, לוגו, כתובת, טלפון ועוד), ובתוך החלל הפנימי של התיבה מותקן גוף תאורה, שתפקידו להאיר את המידע שמודפס על חזית התיבה.

לצד אפשרות זו, ניתן להאיר שלטים מוארים גם באמצעים נוספים אחרים, כגון: תאורת לדים, באמצעות פלורוסנטים, פרוג'קטורים, ספוטים ועוד. סוג נוסף של שלטים מוארים הם שלטי הניאון. מדובר בשלטים בעלי תאורה זרחנית במיוחד, כשכל אות וגופן בשלט עשוי מגופי תאורה דקים וקטנים. בשלטי ניאון נהוג גם לשלב אפקטים מיוחדים, כגון: הבהוב של כל אותיות השלט, הארה של כל אות בנפרד, בזו אחר זו, החלפת צבעי התאורה ועוד. כל אלו גם הן דרכים ליצירת בולטות של השלט אל מול יתר השלטים שבאזור וכדי ללכוד את תשומת ליבם של העוברים ושבים.

שלטים מוארים – האור שבקצה המנהרה

אם גם אתם רוצים להבטיח ששם העסק שלכם יתנוסס ויראה למרחקים, ושגם אתם תזכו למשוך את תשומת ליבם של קהלי היעד שלכם – שלטים מוארים הם הפתרון עבורכם. בין אם מדובר בשלטי פח מעל החנות / העסק שלכם, ובין אם מדובר בשלטי חוצות פרסומיים, הארת השלטים תוכל להבטיח שגם אתם תבלטו בחשיכה ואף תאיר לכם את הדרך להצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב