דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה בבית האח הגדול 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 4304 פעמים ]

לא ניתן להגיד זאת עם התחייבות מלאה, אבל, אחרי שנכנסה לג'קוזי בבגד ים חושפני אפשר לנחש שדנה רון מהאח הגדול 3 עברה בשלב זה או אחר בחייה ניתוח הגדלת חזה. דנה בת ה- 39 נראתה נשית במיוחד עם חזה עגול ועומד.

אז מי מתאימה לניתוח הגדלת חזה?
ניתוח הגדלת חזה מתאים הן לנשים צעירות והן לנשים מבוגרות אשר לא מרגישות בנוח עם החזה שלהן ומעוניינות להגדיל אותו. הניתוח, שבעבר היה מבוקש על ידי דוגמניות וידועניות נוספות, הפך לניתוח מספר אחד בקרב אוכלוסיית הנשים כולה ונשים בכל גיל, מכל מקצוע ומשלל סיבות מבקשות לעבור אותו.

הסיבה העיקרית לניתוח הגדלת חזה היא חזה קטן אשר אינו מתאים לפרופורציית הגוף (או שיכול להראות טוב יותר אם יגדל בשתי מידות) או נשים אשר עברו הריון ולידה אשר שינו את מראה החזה שלהן והן מבקשות להחזיר אותו לגודלו טרם ההיריון. 

אחת המגבלות היחידות של הניתוח הוא גיל המנותחת, כאשר רופאים ממליצים ולעיתים אף מחייבים נערות צעירות לחכות עד סיום גיל ההתבגרות כאשר החזה מגיע לשיא גודלו על מנת לעבור את הניתוח. אלמנט נוסף אשר יכול להגביל את הניתוח הוא חזה נפול, כאשר בעיה זו פותרים על ידי שילוב של ניתוח הרמת חזה יחד עם ניתוח הגדלת חזה.

בבית האח הגדול כבר נראו לא מעט משתתפות אשר עברו הגדלת חזה בהן אלין ולאחר שיצאה מבית האח הגדול גם בירדי (הבחורה האמריקאית), וכאמור כיום, לפי מראה עיניים דנה רון, משתתפת העונה הנוכחית. מתוך מגוון מצומצם זה ניתן לראות שלכל המשתתפות הללו הנשיות והטיפוח חשובים ביותר, אולם עדיין מדובר בנשים מהשורה אשר לא עברו את הניתוח לצורך פרסום.

נשים אשר מעוניינות לעבור כיום את הניתוח יכולות להרגיש בטוחות ובחברה טובה. במהלך השנים עבר הניתוח שינויים רבים אשר הפכו אותו לבטוח ומבוקר יותר וצמצמו את הצלקות שהוא משאיר ואת תקופת ההחלמה ממנו. שיטות ניתוח חדשות פותחו, שתלי הסיליקון עברו שינוי ומגיעים היום במגוון צורות וגדלים ובמרקם טבעי יותר והחתכים בשד נעשים באופן מצומצם ככל האפשר ונסגרים בתם הניתוח בדרכים אשר אינן מאפשרות לצלקות להתפתח. 

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב