דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 הכללים שרצוי שהדי ג'י שלכם ידע לפני החתונה 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 1098   [ נצפה 1824 פעמים ]

הכללים שרצוי שהדי ג'י שלכם ידע לפני החתונה

קבלת פנים....                              

רוב הזוגות שמתחתנים בוחרים להפיק לעצמם את החתונה.

 החל מבחירת המקום ועד לעיצוב הטבעת.  

 רובם של המתחתנים אינם מגיעים מתחום ההפקות וזוהי ההפקה הכי גדולה שהם יפיקו בחייהם וכנראה הכי מורכבת שיעשו אי פעם קצת בדומה לרכישת דירה רק בהרבה פחות כסף. 

הפקת אירוע גדול כגון חתונה זוהי הפקה מורכבת עם הרבה משתנים שחייבים לעבוד בסינרגיה מושלמת אחד עם השני והצלחת האירוע מורכבת בעיקר מבעלי המקצוע המפעילים אותו, ואם יש מפיק מוכשר באזור שיודע לנצח על כל בעלי המקצוע כמו על תזמורת מיומנת רוב הסיכויים שהאירוע יהיה מוצלח מאוד והאורחים ובעיקר המארחים ילכו הביתה עם חיוך גדול.  

  הפעם אני בוחר לתת משהו קטן מניסיוני בתחום זה ואולי להעלות כמה נקודות שזוגות מתחתנים שוכחים לשאול או לא יודעים, לקראת החתונה המתקרבת ובאה יחד עם ההתרגשות הלחץ והמשפחה ... 

  לא משנה מהיכן התקליטן שלכם יכול להיות תקליטן בצפון בדרום או במרכז, הנה כמה דברים שרצוי שהדי ג'י שלכם ידע לפני האירוע החשוב שלכם:

 

   ברוב המקרים האחריות על הצלחת מסיבת הריקודים במסגרת החתונה היא תחום האחריות של הדי ג'י, הוא זה שאמור להתחייב לשרת את המסיבה שלכם בדרך המוסיקלית המגוונת ביותר ועם זאת המותאמת ביותר לכם ולקהל האורחים שלכם.

 

1.      הדי ג'י שלכם צריך לדעת שאתם סומכים עליו במאה אחוז שיבחר את השירים הנכונים והשילובים המתאימים בזמן האירוע בכדי שהאורחים ירקדו וישמחו יחד איתכם , זה לא אומר שהוא צריך לעזוב את העמדה וללכת ללמד את הקהל את תנועות ריקודי השורות ( עדיף לכם שהוא יישאר בעמדה וייתקלט – הוא די ג'י אחרי הכול ולא צוות בידור ).

2.      למרות שברוב הגנים והאולמות יש מערכת הגברה ותאורה, תחום הסאונד הוא התחום המקצועי של הדי ג'י עליו לדעת מה עושים במקרה ש......

3.      הדי ג'יי שלכם צריך איתו לפחות עוד בן אדם אחד מטעמו, שידאג לכל הפרטים הקטנים שיש להם משמעות עצומה להצלחת החתונה כמו לדוגמה למצוא את הכלה לפני ריקוד הסלואו, אתם לא רוצים שעמדת הדי ג'י תישאר בודדה ( יכול להיות שזה יעלה לכם עוד 100$ שזה כסף קטן לעומת כל הפקת החתונה שלא לדבר על הצרות שזה חוסך ).

4.      הדי ג'י שלכם צריך להביא איתו המון המון... סגנונות מוסיקה, אל תצפו ממנו שישמיע את עשרת הגדולים של המצעד הבריטי זו חתונה לא תחנת רדיו.    מצד שני אם אחותה של האמא של הכלה רוצה שיר במרוקאית וכולם מסכימים שזה הזמן והמקום הנכון ( כי מי יתווכח עם הכלה באמצע האירוע ?)       אז רצוי מאוד שיהיה לפחות שיר אחד או שניים של להקת שפתיים או הרכב אותנטי אחר.

5.      הדי ג'י שלכם חייב לדעת שבחרתם אותו במיוחד מכל בעלי המקצוע האחרים העובדים בתחום, ושככזה הוא חייב את נאמנותו בערב הזה לכם ורק לכם, לא לזוגות שבאו לראות אותו מתקלט, או לבעל האולם שרוצה לסגור מוקדם וללכת הביתה או לחברים שחזרו מהודו לפני חמש דקות והם רוצים קרחנה ברחבה, כלומר לרקוד אינפקד משרום יחד עם סבתא ציפורה בת ה-72. המילה הראשונה והאחרונה היא שלכם.

6.      אתם צריכים ליידע את הדי ג'י שלכם שהוא צריך לייעץ לכם מניסיונו מה יעבוד ומה לא מוסיקלית, גם אם אתם אוהבים נורא לד זפלין וגרין דיי בחתונה שלכם אתם לא יכולים להשמיע מה שאתם רוצים,אם אתם רוצים מסיבת ריקודים שהאורחים שלכן ייהנו ויישארו לחגוג איתכם. מצד שני אל תשמיעו שירים שאתם לא אוהבים נורא חשוב שגם אתם תיהנו .

7.      במקרה של תקלה בציוד ההשמעה של הדי ג'י חשוב לדעת מה קורה, תשאלו אותו ושיסביר לכם עד שתבינו, וחשוב שתוודאו שהוא מביא איתו משהו לגיבוי.   למרות שרוב התקליטנים בארץ עובדים עם ציוד השמעה ברמה מאוד גבוהה ( ביחס לציוד הקיים בשוק ) עדיין זה ציוד חשמלי שעלול להתקלקל מדי פעם כמו כל טלוויזיה או אוטו, ואתם בטח לא רוצים שזה יקרה באירוע שלכם.

8.      חשוב שהדי ג'י שלכם יידע מי הולך להיות באירוע, הרכב הקהל הוא חיוני להצלחת האירוע,

9.       די ג'י טוב יודע להתאים את עצמו לקהל, למקום ולאופי האירוע, תספרו לו כמה שיותר פרטים על הרכב הקהל, החברים, המשפחה, החברים של המשפחה והשותפים לעסקים של ההורים שלכם ( במידה ויש כאלו ),  הדי ג'י שלכם ידע יותר טוב איך להפוך את האירוע שלכם לקסום, מיוחד ובעיקר שלכם אם יהיו לו את כל הפרטים הללו.

10.   אחרון לסיום, טיפה שונה בגישה שלו, תסגרו עם הדי ג'י שלכם את אמצעי התשלום וזמן סגירת החשבון,  והכי חשוב תעמדו במה שסגרתם כך אתם תבטיחו לעצמכם שאותו בן אדם זר מומחה בתחומו שלקחתם לכם, לנצח על המוסיקה בחתונה שלכם יעשה את העבודה הטובה ביותר שהוא יכול לעשות,  מבלי לחשוב על כסף עסקים ושאר מיני מזיקים באירוע שלכם. ואם הייתם מרוצים תנו לו גם טיפ קטן רק בשביל ההרגשה הטובה, מגיע לו הוא עובד קשה.

  זהו בינתיים,

   אני מקווה שנתתי כמה עצות טובות שיהפכו את החתונה שלכם למיוחדת יותר ומוצלחת יותר.

  אשמח לשמוע תגובות הצעות ובקשות

   שלכם

  גיא  שלזינגר             

 

גיא שלזינגר  - תוכן לאירועים
תקליטן, הפקת אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב