דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תנורים ועיצוב מטבח 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2095 פעמים ]

בעיצוב מטבח בניגוד לשאר תחומי העיצוב הביתים יש לשים דגש מיוחד על מכשירי החשמל הרבים הממוקמים בו וחשוב שישולבו גם מבחינת המראה שלהם כדי שיתאמו למטבח. תנורים הם בין מוצרי החשמל הבסיסיים שכל אחד צריך במטבח .

עיצוב פנים הבית הוא תחום שלם בפני עצמו ועולם של סגנונות ומסורות שהולכות בעצם מאז שהבן אדם הראשון החל להתגורר במבנים מאורגנים ועיצוב פנים היה נדרש לו בין אם היה מודע לכך או לא. המטבח נמנה בין החדרים החשובים ביותר בבית אם לא החשוב ביותר. בני הבית ולפעמים גם אורחים, מבלים בו לא רק מתוך צורך בסיסי באוכל.

יש משפחות שהמטבח הוא גם חדר לבילוי משפחתי ויש בו פינת ישיבה משפחתית ולעיתים גם טלוויזיה. גם למי שחלם בסתר ליבו להיות שף מקצועי, התנורים הם אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב המטבח. תנורים כשהם מלווים בכיריים בילד-אין הוא לא רק מוצר חשמל גדול אשר משפיע משמעותית על עיצוב הפנים של המטבח אלא גם על האוכל שיוכן במטבח.

עקרת בית שאוהבת לאפות ומשפחתה שלא יכול לחיות בלי חלה ביתית בשבת חייבת שיהיה לה תנור בעל איכות טובה, שיהיה מוצב במקום נוח ומתאים במטבח. בזמן עיצוב פנים המטבח יש לבחור תנורים למטבח שיתאימו בצורתו החיצונית לעיצוב המטבח, יש להתחשב במידותיהם של התנורים בהתאם לחלל, מחירים והתמורה להם, מיקומם במרחב, ובעיקר אופן פתיחת הדלתות, התקנה נכונה לשקעים, שילובים אופציונאליים של תנורים עם כיריים ועוד.

תנורים הם מוצר שכדאי להשקיע בו כי זו השקעה חד פעמית, לא יקרה במיוחד, והשימוש בו הוא למספר דנים. מיקום התנור מאוד חשוב לא רק מבחינת עיצוב אלא גם פרקטית. שלא יהיה גבוה מדי או נמוך מדי, הגישה אליו צריכה להיות נוחה, לתנור הממוקם גבוה קשה להגיע או להוציא מאכיל חמים, ואם הוא ממוקם נמוך מדי יהיה קשה להתכופף אליו והוא יהווה סכנה לילדים, תנור חם הוא ללא ספק אחד האיומים העיקריים על הילדים.

תנור הממוקם בגובה העיניים קל משמעותית לשימוש וגם קל יותר לנקות אותו מתנור אליו יש צורך להתכופף או בקושי להגיע. בעיצוב התנור עצמו יש אופציות שונות כאשר החשיבות היא לא רק על צבע וצורה אלא גם על אופן פתיחת הדלתות שתהיה נוחה ובטוחה ותלויה גם בגודלו של המטבח ובדירה.

היום בשוק התנורים הקיים בארץ ובעולם התנורים המשולבים עם כיריים, תופסים תאוצה ברכישתם והם הרבה יותר פופולאריים. הם חסכוניים במקום במטבח. ולעיתים מחירם נמוך יותר והם חוסכים במחיר, יעיל ונוח לבשל בהם שכן ניתן לבשל ולאפות בהם וגם כמובן יש את הכיריים שמעל, יתרון נוסף הוא כאשר נרצה לעבור דירה ניתן יהיה להעבירם ללא בעיה רבה. קיימים כיום מטבחים בעיצוב מודרני וכשרוצים לרכוש תנורים כדאי לבחור אותם עם מראה חדשני, עם דגש על צבעים מטאליים, כסופים, חדישים, אשר נראים מתקדמים ומשוכללים.

דנה עומד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב