דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכללת אריאל - חווייה אישית 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 3485 פעמים ]

 

אני זוכרת איך זה מרגיש לחפש מקום לימודים ועד כמה זה מעייף. לפני שבחרתי במכללת אריאל לעשות  את התואר הראשון שלי עברתי בין בתי ספר שונים והתקשתי  לעשות סדר בערמות המידע המוגזמות שקיבלתי והלחץ שהיועצים ה"מקסימים" שמו עלי כמו ערימת לבנים 

לקח לי הרבה זמן להגיע להחלטה הנכונה וכיום אני יודעת שהחיפושים המאומצים היו שווים את זה ולכן אני רוצה לספר לכם על מכללת אריאל – הבית השני שלי.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה כבר כלכך מיוחד במכללת אריאל שהיא לא מפסיקה לכתוב את השם של המקום. התשובה פשוטה, אם אתם מחפשים בית חרושת לסטודנטים בינוניים – תפסיקו לקרוא עכשיו , זה לא בשבילכם.

אבל אם אתם כמוני מאמינים שיותר מסתם תעודה מגיע לכם יחס חם, חיי חברה ובנייה אישית שתהפוך אתכם לאנשים בוגרים אחראיים עם ביטחון כלכלי עמיד כמו בניין – אז תמשיכו לקרוא...

במקום שאני אספר לכם מה מכללת אריאל עשתה בשבילי, בואו אני פשוט אספר לכם מה היא תעשה בשבילכם ולמה לצפות. כשאני בחרתי ללמוד שם, לא היה אף אחד לספר לי את הדברים האלו והייתי צריכה לגלות אותם בעצמי.

חיי חברה שיהפכו כל יום שישי לחגיגה מסעירה – מכללת אריאל ידועה בחיי החברה של הסטודנטים שמבינים שללמוד זה חשוב, אבל לחגוג ולהשתחרר זה מה שמשאיר אותך שפוי. אני יודעת שזה נשמע קצת כמו קולג' אמריקאי, אבל ביננו - זה הכי מגניב 

מרצים שאכפת להם איך אתם מרגישים ויקחו אתכם ביד – זה יגידו לכם בכל מקום, אבל אם תשאלו אנשים שלמדו במקומות האלו לרוב תקבלו מהם תחושה שמתיחסים אליהם כמו עכברים במעבדה ולא אנשים עם רגשות. במכללת אריאל ההפך הוא הנכון – הם פשוט מבינים שאתם הדף שזורם בעורקים של הבי"ס – ולכן עושים הכל בכדי להבטיח לסטודנטים שרוצים להצליח את כל הכלים שיעזרו להם להגיעלפסגה של ההר.

אווירה וקמפוס שווים אש – אחרי סיום הלימודים שלי, עשיתי מספר השתלמויות בכמה בתי ספר שאני לא אציין את שמם. מהברושורים שלהם הייתי משוכנעת שאני מגיע לגן עדן מדהים של אקדמיה סוערת – רק להתאכזב ולגלות את עצמי עומדת לפני בניין אפור בדרום תל אביב. 

מכללת אריאל לעומת זאת בנויה מקמפוס ענק מוקף סעצים ירוקים ומדשאות מרגיעות שתמיד אפשר למצוא עליהם כמה חברה עושים דברים מעניינים.

 

יש עוד המון סיבות למה כדאי ללמוד ב- מכללת אריאל, אבל אני אשאיר לכם את שאר העבודה ואתן לאצבעות שלי לנוח. אם אתם רוצים מקום  טוב להתחיל לקבל מידע, תלחצו כאן ותקראו עוד מידע (קצת יותר טכני) על מה יוצא לכם מללמוד במכללת אריאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב